UT iets minderquote:
Daar waag ik mij niet aanquote:Op maandag 7 september 2015 13:16 schreef theguyver het volgende:
[..]
dit al eens geprobeerd?
zelf een port maken
https://www.playonmac.com(...)II_Gold_Edition.html
Ah tof, zal eens kijken vanavond!quote:Op maandag 7 september 2015 13:18 schreef Scrummie het volgende:
Settlers 2 was toffer. En de anniversary editie is geloof ik speelbaar op Mac.
zat jij ook bij mij op school hahaquote:Op maandag 7 september 2015 13:22 schreef Divje het volgende:
[..]
UT iets minder
Deed toen ICT, dus je zat in feite de hele dag te gamen met z'n allenleraar van niks.
Trackmania
er zijn tools om dit zelf om te zetten weet ik, maar hoed dat allemaal werkt, geen idee vind mac dure zooi!quote:Op maandag 7 september 2015 13:23 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Daar waag ik mij niet aan
[..]
Ah tof, zal eens kijken vanavond!
Settlers 2 had ik zelf niet, ik kocht toen hij uitkwam gelijk settlers 3 omdat er al zoveel gepraat werd over Settlers 2.
Nopequote:Op maandag 7 september 2015 14:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
zat jij ook bij mij op school haha
[..]
er zijn tools om dit zelf om te zetten weet ik, maar hoed dat allemaal werkt, geen idee vind mac dure zooi!
quote:
Ja haha heel herkenbaar vandaar dat ik het vroegquote:Op maandag 7 september 2015 14:04 schreef Divje het volgende:
[..]
Nope
Kan me wel indenken dat elke ICT opleiding op een gegeven moment een verkapte LAN-Party was/is
[..]
quote:Op maandag 7 september 2015 14:07 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja haha heel herkenbaar vandaar dat ik het vroeg
Oeh als schommel op de mac aan de praat krijgt heb ik wel zin in potje settlers 3 of warcraft 3 of ra 2quote:
quote:Op maandag 7 september 2015 14:16 schreef theguyver het volgende:
[..]
Oeh als schommel op de mac aan de praat krijgt heb ik wel zin in potje settlers 3 of warcraft 3 of ra 2
Wat dacht je van wonen op de campus in Enschede in 2002quote:Op maandag 7 september 2015 14:04 schreef Divje het volgende:
[..]
Nope
Kan me wel indenken dat elke ICT opleiding op een gegeven moment een verkapte LAN-Party was/is
[..]
quote:Op maandag 7 september 2015 15:12 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wat dacht je van wonen op de campus in Enschede in 2002Al die mensen die nog inbel internet thuis hadden, net een paar mensen kabel... en wij hadden 100mbit in de studentenkamer.
quote:Op maandag 7 september 2015 15:12 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wat dacht je van wonen op de campus in Enschede in 2002Al die mensen die nog inbel internet thuis hadden, net een paar mensen kabel... en wij hadden 100mbit in de studentenkamer.
De FTP leech servertjes op de UTquote:Op maandag 7 september 2015 15:12 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 september 2015 14:21 schreef Divje het volgende:
[..]Die spellen trekken mij echt niet he
al ziet Settlers er wel leuk uit
Ik ga weer even verder met Jurassic Worldin LEGO natuurlijk.
Wij onze soldier of fortune 2 clanserver ookquote:Op maandag 7 september 2015 15:27 schreef theguyver het volgende:
[..]daar had ik toen mijn eerste webserver staan
Ja die brand weet ik nog wel ja. Ik had een practicum in het gebouw er naast. Om 1 of andere reden ging dat toen wel gewoon door, terwijl we zo'n 10 meter van het vuur af zaten...quote:Op maandag 7 september 2015 15:27 schreef theguyver het volgende:
[..]daar had ik toen mijn eerste webserver staan
weet je dit nog hekje?
http://tweakers.net/nieuw(...)-brand-verwoest.html
Oude games vind ik wel leuk hoorquote:Op maandag 7 september 2015 15:29 schreef theguyver het volgende:
[..]of jammer ik houd vvan die oude games
Niet?quote:Op maandag 7 september 2015 15:32 schreef Divje het volgende:
[..]
Oude games vind ik wel leuk hooralleen die RTS games kan ik niet mee overweg.
En iets als Alien: Isolation? Ik zat dat laatst even te spelen voor een paar vrienden die op bezoek waren, en voor 1 was dat al genoeg voor gillen en mooie gezichtsuitdrukkingenquote:Op maandag 7 september 2015 15:39 schreef theguyver het volgende:
[..]
Niet?
ben zelf niet echt van shooters en zo, houd alleen van zombies knallen!
en ja.. The last of us maar dat is geen echte shooter
Laatste échte shooter die ik heb gespeeld was.. uhhquote:Op maandag 7 september 2015 15:39 schreef theguyver het volgende:
[..]
Niet?
ben zelf niet echt van shooters en zo, houd alleen van zombies knallen!
en ja.. The last of us maar dat is geen echte shooter
Explain this odd behavior...quote:
Ik ben tegenwoordig meer van de multiplayer op console games, spellen die je met zijn 2 op de bank kan spelen of meer, alleen met mijn vrouwtje zitten we allebij op een ps3 met 2 tv's haha anders werkt de multiplayer nietquote:Op maandag 7 september 2015 15:41 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En iets als Alien: Isolation? Ik zat dat laatst even te spelen voor een paar vrienden die op bezoek waren, en voor 1 was dat al genoeg voor gillen en mooie gezichtsuitdrukkingen
Ja toen mijn vriendin en ik onze computer kamer in aan het richten waren hebben we de pc's zo neer gezet dat we niet zomaar op elkaars scherm kunnen glurenquote:Op maandag 7 september 2015 15:51 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik ben tegenwoordig meer van de multiplayer op console games, spellen die je met zijn 2 op de bank kan spelen of meer, alleen met mijn vrouwtje zitten we allebij op een ps3 met 2 tv's haha anders werkt de multiplayer niet
quote:Op maandag 7 september 2015 15:55 schreef Divje het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)n-boeren-slaan-terug
*Vind ik leuk*
ik speel eigenlijk alleen op console he, afgelopen weekend was ff ouderwetse lan partij met oude games, want die nieuwe speel ik wel op console en ooude op mijn pc want zoveel trekt dat ding gewoon niet!quote:Op maandag 7 september 2015 15:53 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ja toen mijn vriendin en ik onze computer kamer in aan het richten waren hebben we de pc's zo neer gezet dat we niet zomaar op elkaars scherm kunnen glurenAfgelopen tijd regelmatig Chivalry samen gespeeld. Erg aan te raden!
quote:Op maandag 7 september 2015 15:55 schreef Divje het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)n-boeren-slaan-terug
*Vind ik leuk*
Er is een PS3 en Xbox360 versie vanquote:Op maandag 7 september 2015 16:06 schreef theguyver het volgende:
[..]
ik speel eigenlijk alleen op console he, afgelopen weekend was ff ouderwetse lan partij met oude games, want die nieuwe speel ik wel op console en ooude op mijn pc want zoveel trekt dat ding gewoon niet!
Ah ik zie het, heb die game nog niet eerder in de winkel gezien, ik had wel een soortgelijke game gehad maar die zat bomvol bugs.quote:Op maandag 7 september 2015 16:15 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Er is een PS3 en Xbox360 versie van
quote:Op maandag 7 september 2015 16:19 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ah ik zie het, heb die game nog niet eerder in de winkel gezien, ik had wel een soortgelijke game gehad maar die zat bomvol bugs.
Dat er dan direct de fik in moet is dan weer wat minderquote:
Ik heb vroeger vrij veel CS gespeeld, en laatst eens GS:GO geprobeerd. Viel me reuze meequote:Op maandag 7 september 2015 16:29 schreef Divje het volgende:
Wil toch een keer CS: GO aanschaffen en een poging wagen zo'n kekke ninjavanish#420coldscope kill te halen. MLG en al die andere dingetjes.
[..]
Dat er dan direct de fik in moet is dan weer wat minder
Daar ben ik dus ook benieuwd naarquote:Op maandag 7 september 2015 16:30 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik heb vroeger vrij veel CS gespeeld, en laatst eens GS:GO geprobeerd. Viel me reuze meeDacht dat ik de reflexen wellicht niet meer zou hebben.
dit ziet er lekker lomp uit ..quote:
Ik werd gisteren gigantisch in de pan gehaktquote:Op maandag 7 september 2015 16:30 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik heb vroeger vrij veel CS gespeeld, en laatst eens GS:GO geprobeerd. Viel me reuze meeDacht dat ik de reflexen wellicht niet meer zou hebben.
Dat zal het zijn Inso en dan is afstand toch wel heel naar. Hoop dat het nare gevoel weer snel zakt en dat je haar snel weer zietquote:
ik snap niet goed hoe dat zomaar komt en weet niet wat ik er mee aan moet.quote:Op maandag 7 september 2015 23:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zal het zijn Inso en dan is afstand toch wel heel naar. Hoop dat het nare gevoel weer snel zakt en dat je haar snel weer ziet
Soms kan een flinke huilbui helpen. Laat het over je komen , misschien voel je je dan wat beter.quote:Op maandag 7 september 2015 23:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik snap niet goed hoe dat zomaar komt en weet niet wat ik er mee aan moet.
vervelend.
welterusten lavje veel beterschapquote:Op maandag 7 september 2015 23:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Soms kan een flinke huilbui helpen. Laat het over je komen , misschien voel je je dan wat beter.
Ik duik mijn bed in want ik heb hoofdpijn.
Truste Inso en allemaal![]()
Hoi hekje ik ga straks die game halen, kan ik je straks toevoegen op PS3 netwerk wil ik wel een keer potje tegen je doen!quote:Op maandag 7 september 2015 16:30 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik heb geen PS3, alleen een PC met Steam.quote:Op dinsdag 8 september 2015 10:03 schreef theguyver het volgende:
[..]
Hoi hekje ik ga straks die game halen, kan ik je straks toevoegen op PS3 netwerk wil ik wel een keer potje tegen je doen!
quote:Op dinsdag 8 september 2015 10:17 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik heb geen PS3, alleen een PC met Steam.
Likewisequote:Op dinsdag 8 september 2015 10:29 schreef theguyver het volgende:
[..]oh dacht ik..
jammer had wel graag met een zwaard je harses in willen slaan!
quote:Op dinsdag 8 september 2015 11:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
druk/hoofdpijn/chagerijnig/tijd gaat te snel
quote:Op dinsdag 8 september 2015 11:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Koop een zak met potgrond Div!quote:Op maandag 7 september 2015 22:33 schreef Divje het volgende:
2 12jes. 5 zaadjes. Schommel weet.
edit: 6! tel uit je winst
Te goed weekend gehad?quote:Op dinsdag 8 september 2015 11:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Komt goed schatje!quote:
Potgrond. check. Potten. check. Watten. Even naar Kruidvatquote:Op dinsdag 8 september 2015 13:18 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Koop een zak met potgrond Div!
Wel eerst even in wat watten leggen met water tot ze uitkomen, en dan planten
En ik verwacht een foto verslag, elke week een nieuwe fotoquote:Op dinsdag 8 september 2015 13:21 schreef Divje het volgende:
[..]
Komt goed schatje!
[..]
Potgrond. check. Potten. check. Watten. Even naar Kruidvat
Dit is niet echt de beste periode om te starten met die plantjes toch?quote:Op dinsdag 8 september 2015 13:27 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
En ik verwacht een foto verslag, elke week een nieuwe foto![]()
Project free seed
Klopt, tenzij je een kamer over hebt die je kan omtoveren tot groei hokquote:Op dinsdag 8 september 2015 13:28 schreef Divje het volgende:
[..]
Dit is niet echt de beste periode om te starten met die plantjes toch?
Zal eens bij m'n buurvrouw vragen hoe zij dat met haar plantje doetquote:Op dinsdag 8 september 2015 13:31 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Klopt, tenzij je een kamer over hebt die je kan omtoveren tot groei hok
Ik vraag mij af of dat wel een goede zet is.quote:Op dinsdag 8 september 2015 13:39 schreef Divje het volgende:
Danny Boyle: Trainspotting 2 is 'next on to-do-list'![]()
!!
![]()
![]()
![]()
Heb vertrouwen Schommel. Het is wel Danny Boyle.quote:Op dinsdag 8 september 2015 13:57 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of dat wel een goede zet is.
quote:Op dinsdag 8 september 2015 14:26 schreef Chewie het volgende:
"Bekend van tv"
https://www.groupon.nl/deals/ga-hotel-botterweck
quote:
geen andere games?quote:Op dinsdag 8 september 2015 14:35 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ja maar eigenlijk alleen voor Assasins Creed
Is gebricked nadat ik er een grotere HD in deed. En is nu juist het model waarbij het teringmoeilijk is om er nieuwe firmware op te zetten via USB ivm jailbreak enzo.quote:Op dinsdag 8 september 2015 14:36 schreef theguyver het volgende:
[..]
[..]
geen andere games?
En doet niet meer div?
aha oke dacht ff een keer met de hele meuk elkaar afknallen of zoquote:Op dinsdag 8 september 2015 14:37 schreef Chewie het volgende:
[..]
Wel een paar zoals Little Big Planet.
En gebruik de PS3 nog voor Netflix en Plex.
PS4quote:Op dinsdag 8 september 2015 14:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Is gebricked nadat ik er een grotere HD in deed. En is nu juist het model waarbij het teringmoeilijk is om er nieuwe firmware op te zetten via USB ivm jailbreak enzo.
Oja en de lens is dood door GTA Vmaar dacht, als ik er nou nieuwe firmware op kan krijgen kan ik iig de games die via PSN aangeschaft zijn weer spelen, zoals LBP 1 & 2 en Uncharted 1,2 en 3
Verlang er echt naar om die reeks te spelen. Mss gaan sparen voor die Nathan Drake Collection bundle met een PS4. Meh!
Ben ook wel benieuwd eigenlijk naar die nieuwe Until Dawn gamequote:Op dinsdag 8 september 2015 14:44 schreef theguyver het volgende:
[..]
aha oke dacht ff een keer met de hele meuk elkaar afknallen of zo
[..]
PS4
IK OOK! Ik wil die spelen. Maar wacht nog even. Replay value van die game is laag, dus zal over paar weekjes wel overal te koop liggen tweedehands.quote:Op dinsdag 8 september 2015 14:45 schreef Divje het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd eigenlijk naar die nieuwe Until Dawn game
Ik wil niks zien op de PS4 ik werd alquote:Op dinsdag 8 september 2015 14:45 schreef Divje het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd eigenlijk naar die nieuwe Until Dawn game
Dacht dat de replay value wel hoog was ivm alle verschillende eindes ? Of valt dat wel meequote:Op dinsdag 8 september 2015 14:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
IK OOK! Ik wil die spelen. Maar wacht nog even. Replay value van die game is laag, dus zal over paar weekjes wel overal te koop liggen tweedehands.
Niet kopen, heb hem gespeeld bij een vriend van me, heeft hem in 2 dagen uitgespeeld.quote:
Verdomd. Laat maar zitten danquote:Op dinsdag 8 september 2015 14:50 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Niet kopen, heb hem gespeeld bij een vriend van me, heeft hem in 2 dagen uitgespeeld.
En er is echt niet heel veel te doen, veels te veel drama en gezeik van vrouwen in die game als je verkeerde keuze's maakt.
Het idee was leuk van die game hoor, maar de uitwerking is zo traag als stront door een trechter.
Hij heeft hem gewisseld voor the witcher 3
Jup, hij was er klaar mee en heeft hem mij even laten spelen, van af het begin.quote:
Wat was de spoiler?quote:Op dinsdag 8 september 2015 14:55 schreef Divje het volgende:
Nou, die game is ook direct gespoilerd![]()
Rami Malek
Heb Mr Robot even afgekeken trouwens. Vond de finale een beetje tegen vallen..
Weet ik nietquote:Op dinsdag 8 september 2015 14:58 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Wat was de spoiler?
Die slechte sneeuwballen scene, of Rami Malek?
Achja, eerst leek het me allemaal wel mooi en leuk, ook het idee als of het een film is.quote:Op dinsdag 8 september 2015 14:59 schreef Divje het volgende:
[..]
Weet ik niet
Maar goed, m'n hype is nu wel finaal de grond in geboordGa de playthrough van H20Delirious wel kijken
Als 't allemaal zo MTV is..
Gelukkig trek ik me geen drol van jou aan en koop ik 'm alsnogquote:Op dinsdag 8 september 2015 14:50 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Niet kopen, heb hem gespeeld bij een vriend van me, heeft hem in 2 dagen uitgespeeld.
En er is echt niet heel veel te doen, veels te veel drama en gezeik van vrouwen in die game als je verkeerde keuze's maakt.
Het idee was leuk van die game hoor, maar de uitwerking is zo traag als stront door een trechter.
Hij heeft hem gewisseld voor the witcher 3
Keertje voor 10,- kan nogquote:Op dinsdag 8 september 2015 15:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gelukkig trek ik me geen drol van jou aan en koop ik 'm alsnog
Nou nou nou,quote:Op dinsdag 8 september 2015 15:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gelukkig trek ik me geen drol van jou aan en koop ik 'm alsnog
Mij best xD Wat wil je nog meer?quote:Op dinsdag 8 september 2015 15:05 schreef Divje het volgende:
[..]
Wij trouwen in gemeenschap van goederen
Welke games heb je?quote:Op dinsdag 8 september 2015 15:06 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Mij best xD Wat wil je nog meer?
Ik zag de meerwaarde er niet van in allemaal.quote:Op dinsdag 8 september 2015 15:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mah, heb het er voor over. Schijnt, ondanks Schommel, echt heel tof te zijn.
O zou het heel mooi vinden als je een liedje voor al onze BNW-vrienden wil zingen op de bruiloftquote:Op dinsdag 8 september 2015 15:06 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Mij best xD Wat wil je nog meer?
Dan krijg je een typische Shania Twain - From This Moment On, janknummer.quote:Op dinsdag 8 september 2015 15:11 schreef Divje het volgende:
[..]
O zou het heel mooi vinden als je een liedje voor al onze BNW-vrienden wil zingen op de bruiloft
Verder mag jij alles verzinnen
Lekker janken met z'n allenquote:Op dinsdag 8 september 2015 15:14 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Dan krijg je een typische Shania Twain - From This Moment On, janknummer.
Heb btw sjans met een vriend van me in Ierland. En nee hoor ik vergeet je niet.
quote:Op dinsdag 8 september 2015 15:09 schreef schommelstoel het volgende:
Laten we allemaal de SC even voor wat het is, en Div en MF lekker hun gang laten gaan in hun bloeiende romance
Z'n achternaam is Mooney xDquote:Op dinsdag 8 september 2015 15:15 schreef Divje het volgende:
[..]
Lekker janken met z'n allen![]()
Doe 'm de groetjes!
Ah toen stond jij meteen op zijn stoep zeker?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Precies, niet echt veel gameplay.quote:Op dinsdag 8 september 2015 15:19 schreef theguyver het volgende:
doet me beetje denken aan beyond two souls ziet er leip uit maar amper gameplay
quote:Op dinsdag 8 september 2015 15:18 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ah toen stond jij meteen op zijn stoep zeker?Nee pas eigenlijk toen ie vertelde dat ie kunstenaar is, Bitches love kunstenaars.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 september 2015 15:18 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ah toen stond jij meteen op zijn stoep zeker?Met de billetjes tegen 't raam?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
Wat voor kunstenaar? Ik maak ook wel eens kunst..quote:Op dinsdag 8 september 2015 15:21 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Nee pas eigenlijk toen ie vertelde dat ie kunstenaar is, Bitches love kunstenaars.
Ik speel gitaar en fotografeer.quote:Op dinsdag 8 september 2015 15:21 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Nee pas eigenlijk toen ie vertelde dat ie kunstenaar is, Bitches love kunstenaars.
Hij is een typische Jack Dawson.quote:Op dinsdag 8 september 2015 15:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Wat voor kunstenaar? Ik maak ook wel eens kunst..
Ken je dat programma Catifsh?quote:Op dinsdag 8 september 2015 15:23 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Hij is een typische Jack Dawson.
Ja ik ken het programma Catfish ik kijk er met plezier naar en ben al eens gecatfished. Weet er alles van, ben nogsteeds deels pissig omdat ik mijn foto nooit vind op een nep profiel, ben ik niet knap genoeg ofzo.quote:Op dinsdag 8 september 2015 15:24 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ken je dat programma Catifsh?
Just saying..
Errr.quote:Op dinsdag 8 september 2015 15:23 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Hij is een typische Jack Dawson.
Nooit titanic gezien?quote:Op dinsdag 8 september 2015 15:25 schreef Divje het volgende:
[..]
Errr.
Wat heeft dat met kunst te maken?
Naakt, tetten, Rose.quote:Op dinsdag 8 september 2015 15:27 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja, maar kan me geen kunstige dingen herinneren mbt Jack
quote:Op dinsdag 8 september 2015 15:21 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Precies, niet echt veel gameplay.
Een gemiddelde interactieve CD-i film had nog meer gameplay
Hahaquote:
Oeh die game heb ik ook gehad even kijken vanavondquote:Op dinsdag 8 september 2015 15:39 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Haha![]()
AVGN![]()
Die game hoorde ook gewoon door hem een review gehad te hebben, wat is dat slecht zeg.
Zijn laatste episode was weer als vanouds
quote:Op dinsdag 8 september 2015 10:17 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik heb geen PS3, alleen een PC met Steam.
Lekker manquote:Op dinsdag 8 september 2015 19:29 schreef Scrummie het volgende:
Hoppa, voor 't eerst gekookt. Kip Madras, uit 'n pakje
.
quote:Op dinsdag 8 september 2015 19:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Het begin is ermaar er is meer dan alleen de plaatjes..
![]()
Zijn we wel gewend van de AIVD toch.quote:Op dinsdag 8 september 2015 19:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Kan niet teveel zeggen want ze lezen mee
Hahaha, die klaasquote:Op dinsdag 8 september 2015 19:40 schreef Divje het volgende:
Ik lach me de pestpleuris hier. klaasje heeft weer een ban. Man man man. Don
Hoe bevalt het wonen verder trouwens Scrum?
Volgens mij is hij net een half uurtje wegquote:Op dinsdag 8 september 2015 19:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahaha, die klaas![]()
Was dat vanmiddag, zag Don wat posts weg editen
.
Het bevalt prima. Begint steeds meer af te komen, maar nog wel tig dingen die ik graag *wil* doen.. kantoor is nog 1 grote zooi namelijk, is nu een berghok voor zooi geworden. Maar moet dan weer bureau kopen maar geld nu eerst voor boodschapjes bewaren
. Maar vind het prima tot nu toe, beetje muziek op nu, straks even FIFA 16 demo proberen, groene vriend, en relaxen maar. Oh, en ook nog even douchen.
Nieuwe halen? Of een random usb kabeltje die past erin jassen en je telefoon aan de pc hangen ?quote:
No problemquote:Op dinsdag 8 september 2015 18:57 schreef theguyver het volgende:
[..]wat een heerlijke lompe game, couterstrike met riddertjes
thx voor de tip
1 procent op laptop natuurlijkquote:Op dinsdag 8 september 2015 20:08 schreef Divje het volgende:
[..]
Pff en dan zo'n drama?Of had je nog 1% op je telefoon
quote:Op dinsdag 8 september 2015 20:06 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
No problemVeel plezier chopping heads.
Ohhhhhh dan sloeg m'n eerste reactie helemaal nergens opquote:
nee hoor valt best meequote:Op dinsdag 8 september 2015 20:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Ohhhhhh dan sloeg m'n eerste reactie helemaal nergens op
Zo'n ding van de laptop is toch best groot?
Techniek van tegenwoordig!quote:Op dinsdag 8 september 2015 20:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee hoor valt best mee
iets groter dan van mobiel
Oei, dat is niet zo mooi. Ging het vanzelf over?quote:Op woensdag 9 september 2015 10:40 schreef MotherFoker het volgende:
Hallo, kreeg gister een galsteen aanval. Mijn god wat een pijn but how are you lovelies
Ga morgen naar de huisarts, kans dat het een galblaas aanval was.quote:Op woensdag 9 september 2015 14:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oei, dat is niet zo mooi. Ging het vanzelf over?
En goedemiddag allemaal
Sterkte!quote:Op woensdag 9 september 2015 10:40 schreef MotherFoker het volgende:
Hallo, kreeg gister een galsteen aanval. Mijn god wat een pijn but how are you lovelies
Hoe weet je dat je een galsteen was, had je gebeld met de SH?quote:Op woensdag 9 september 2015 14:42 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ga morgen naar de huisarts, kans dat het een galblaas aanval was.
Ik dacht dat galstenen meestal optrad op een wat latere leeftijd.quote:Op woensdag 9 september 2015 14:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe weet je dat je een galsteen was, had je gebeld met de SH?
Ja Ambulance kwam er bijna aan, allen toen kwam alles eruit, alleen ik kon niet meer staan.quote:Op woensdag 9 september 2015 14:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe weet je dat je een galsteen was, had je gebeld met de SH?
De oma van mijn moeder en mijn vaders moeder hebben galstenen gehad en ze zagen gewoon hun Oma/moeder weer voor hun.quote:Op woensdag 9 september 2015 14:54 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik dacht dat galstenen meestal optrad op een wat latere leeftijd.
Hoeft natuurlijk niet perse, maar MF is toch nog vrij jong dacht ik.
Iets totaal anders, maar mijn vader had in het verleden last van nierstenen, die lag te krioelen op de grond van de pijn.
Moest je overgeven?quote:Op woensdag 9 september 2015 15:14 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ja Ambulance kwam er bijna aan, allen toen kwam alles eruit, alleen ik kon niet meer staan.
Ja, die kan je niet uitknijpen.quote:Op woensdag 9 september 2015 15:07 schreef Tjacka het volgende:
er zit een puist op mijn borst
dit is minder erg dan een galsteen
Het zit in de familie dus, erg naar joh.quote:Op woensdag 9 september 2015 15:15 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
De oma van mijn moeder en mijn vaders moeder hebben galstenen gehad en ze zagen gewoon hun Oma/moeder weer voor hun.
Sterkte, beterschap, weet niet wat je wenst met zoiets mopquote:Op woensdag 9 september 2015 14:42 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ga morgen naar de huisarts, kans dat het een galblaas aanval was.
Eten, en ik vind het zwaar klote dat ik hierna misschien bijna niks meer magquote:Op woensdag 9 september 2015 16:56 schreef Divje het volgende:
[..]
Sterkte, beterschap, weet niet wat je wenst met zoiets mop
Waarom mag je niets meer eten dan? Krijg je een echo?quote:Op woensdag 9 september 2015 17:43 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Eten, en ik vind het zwaar klote dat ik hierna misschien bijna niks meer mag
Ik kan niks binnenhouden vandaar, ik spuug gelijk alles er weer uit.quote:Op woensdag 9 september 2015 18:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom mag je niets meer eten dan? Krijg je een echo?
Wat waardeloos zeg, maar waarom kan je pas morgen naar de dokter? Je had gisteren toch naar de SH kunnen gaan? Nu loop je dus twee dagen met pijn en overgeven.quote:Op woensdag 9 september 2015 18:57 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ik kan niks binnenhouden vandaar, ik spuug gelijk alles er weer uit.
Mijn ouders hebben het afgezegd ze zeiden dat ik een drama maakte en na het kotsen het wel over was.quote:Op woensdag 9 september 2015 19:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat waardeloos zeg, maar waarom kan je pas morgen naar de dokter? Je had gisteren toch naar de SH kunnen gaan? Nu loop je dus twee dagen met pijn en overgeven.
Jeetjequote:Op woensdag 9 september 2015 19:42 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben het afgezegd ze zeiden dat ik een drama maakte en na het kotsen het wel over was.
Die hele aanval hebben ze gezegd als aanstellerij en na het kotsen was het over, mijn broertje zat 15 minuten lang te gamen en ik zat op de bank te gillen van de pijn van de kramp. En hij was van: "Joh stel je niet aan." terwijl het Syndroom van Tietze ik heb dat ook alleen dat was lichter dan dit. Laten we zeggen mijn familie vind me een aansteller, en ze gaan ook 9/10 voor eigen dokter spelen.quote:
Gelezen.quote:Op woensdag 9 september 2015 19:52 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Die hele aanval hebben ze gezegd als aanstellerij en na het kotsen was het over, mijn broertje zat 15 minuten lang te gamen en ik zat op de bank te gillen van de pijn van de kramp. En hij was van: "Joh stel je niet aan." terwijl het Syndroom van Tietze ik heb dat ook alleen dat was lichter dan dit. Laten we zeggen mijn familie vind me een aansteller, en ze gaan ook 9/10 voor eigen dokter spelen.
Vandaag al gezeik dat ik op mijn eten moest letten, terwijl ze allemaal besluiten om vette dingen te eten vandaag. Zoals aardappelen met kaas en spek, etc.Weet niet of ik ook al eens over mijn broertje heb gepraat?
Edit: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=170969 Topic over mijn broertje en mij en hoe we behandeld worden, het verschil zeg maar.
Oef dat is naar ja..quote:Op woensdag 9 september 2015 19:52 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Die hele aanval hebben ze gezegd als aanstellerij en na het kotsen was het over, mijn broertje zat 15 minuten lang te gamen en ik zat op de bank te gillen van de pijn van de kramp. En hij was van: "Joh stel je niet aan." terwijl het Syndroom van Tietze ik heb dat ook alleen dat was lichter dan dit. Laten we zeggen mijn familie vind me een aansteller, en ze gaan ook 9/10 voor eigen dokter spelen.
Vandaag al gezeik dat ik op mijn eten moest letten, terwijl ze allemaal besluiten om vette dingen te eten vandaag. Zoals aardappelen met kaas en spek, etc.Weet niet of ik ook al eens over mijn broertje heb gepraat?
Edit: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=170969 Topic over mijn broertje en mij en hoe we behandeld worden, het verschil zeg maar.
Dan ga je zelf. Echt hoor.quote:Op woensdag 9 september 2015 22:36 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Hopen dat mijn moeder me morgen meeneemt, misschien veranderd ze laatste moment.
Ja? Sprak het je niet aan?quote:Op woensdag 9 september 2015 22:45 schreef Insomnia_ het volgende:
had vandaag introdag van studie
best saai
studie wel maar kennismakingsdingen waren echt saaiquote:
Wanneer begin je?quote:Op woensdag 9 september 2015 22:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
studie wel maar kennismakingsdingen waren echt saai
Wat dan Inso?quote:Op donderdag 10 september 2015 10:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb echt een kei domme actie gedaan vannacht
Heb beetje keelpijn en slijm in keel enzo.quote:
Allemachtigquote:Op donderdag 10 september 2015 10:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb beetje keelpijn en slijm in keel enzo.
En toen had ik in de keuken strepfen gevonden en dat leken me gewoon keelsnoepjes. En toen had ik er 20 van genomen vannacht.
Maar daar zit pijnstiller bij in en je mag er maar 1x per 3 uur een.
En dat werkt op de darmen als je er meer neemt, hi ha ho. Wat een domme actie.
Ja.quote:Op donderdag 10 september 2015 10:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
AllemachtigDus jij brengt de donderdag door op het toilet
Maar je keelpijn is wel over toch?quote:Op donderdag 10 september 2015 10:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja.
Kan er wel om lachen verder. Beetje dom dat ik niet op het pakkie had gelezen lol
quote:Op donderdag 10 september 2015 13:47 schreef Tjacka het volgende:
ben met een klant bezig en die is verslaafd met schulden
nu heeft hij een lingerieset gekocht van 8,90
wtf moet een verslaafde met een lingerieset
Uiteraard niet.quote:Op donderdag 10 september 2015 14:31 schreef Scrummie het volgende:
Iedereen hier al getekend op http://teken.geenpeil.nl?
Jij bent zeker zo'n vieze eurofiel.quote:
Nee klopt. En geenstijl wil ik sowieso niets mee te maken hebben.quote:Op donderdag 10 september 2015 14:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n vieze eurofiel.
Oh nee, jij mag dat niet eens natuurlijk als britje.
Ik heb niets met Geenstijl verder, maar vind deze actie wel tof. Het gaat dan ook niet om Geenstijl maar om de actie.quote:Op donderdag 10 september 2015 14:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee klopt. En geenstijl wil ik sowieso niets mee te maken hebben.
En dan zou ik een brief moeten sturen en ergens mijn (mogelijk verlopen) nederlands paspoort op te zoeken.
En verder vooral: Geenstijl die even populair loopt te doen op een schreeuwerige manier de democratie te "redden"
Voor geenstijl gaat dit natuurlijk gewoon om gratis publiciteit.quote:Op donderdag 10 september 2015 14:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb niets met Geenstijl verder, maar vind deze actie wel tof. Het gaat dan ook niet om Geenstijl maar om de actie.
dat jaquote:Op donderdag 10 september 2015 14:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Voor geenstijl gaat dit natuurlijk gewoon om gratis publiciteit.
Tja. Banken verdienen ook geld met mijn spaargeld, zo lang ik aan het eind er maar iets aan heb.quote:Op donderdag 10 september 2015 14:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Voor geenstijl gaat dit natuurlijk gewoon om gratis publiciteit.
Ik denk niet dat je persoonlijk veel aan zo'n schreeuwpetitie hebt.quote:Op donderdag 10 september 2015 15:00 schreef Scrummie het volgende:
Tja. Banken verdienen ook geld met mijn spaargeld, zo lang ik aan het eind er maar iets aan heb.
TGIF NA DOKTERSBEZOEK TGIF WOEWH.quote:Op vrijdag 11 september 2015 08:48 schreef Scrummie het volgende:
TGIF TGIF TGIF TGIF TGIF TGIF TGIF TGIF TGIF TGIF TGIF TGIF TGIF TGIF TGIF TGIF TGIF TGIF TGIF TGIF TGIF TGIF TGIF TGIF TGIF TGIF TGIF TGIF TGIF TGIF TGIF TGIF TGIF TGIF TGIF TGIF
Ja tuurlijk!quote:Op vrijdag 11 september 2015 08:50 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
TGIF NA DOKTERSBEZOEK TGIF WOEWH.
Moet ik jullie op de hoogte houden?
Zondag gaan we toch dood? Asteroide? Of is dat weer verplaatst over 19 dagen? 😜quote:Op vrijdag 11 september 2015 08:57 schreef theguyver het volgende:
moge peeps![]()
't is weer vrijdag!!!
dit weekend Gogbot festival in de stad![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 september 2015 09:07 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Zondag gaan we toch dood? Asteroide? Of is dat weer verplaatst over 19 dagen? 😜
Final Countdown zuipfeest?! 🍺quote:Op vrijdag 11 september 2015 09:07 schreef theguyver het volgende:
[..]deste meer reden tot een feestje
quote:Op vrijdag 11 september 2015 09:08 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Final Countdown zuipfeest?! 🍺
Het is een Djeez bericht, eerder gingen we de 13e al dood toch?quote:Op vrijdag 11 september 2015 09:09 schreef theguyver het volgende:
[..]![]()
'We hebben nog maar 18 dagen te leven'
Dat spreekt vanzelf MF' jequote:Op vrijdag 11 september 2015 08:50 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
TGIF NA DOKTERSBEZOEK TGIF WOEWH.
Moet ik jullie op de hoogte houden?
Hoi Tardo lang geledenquote:Op vrijdag 11 september 2015 09:23 schreef Tarado het volgende:
goedemorgen, hier ook maar weer een keer gedag zeggen
quote:Op vrijdag 11 september 2015 10:08 schreef MotherFoker het volgende:
Nou net terug van de dokter, ik ga nu naar het ziekenhuis ze gaan kijken op onstekingen van gal,lever en nieren. En een echo en bloed prikken.
Gedver! Succes daar dan ook maar weer, en sterkte!quote:Op vrijdag 11 september 2015 10:08 schreef MotherFoker het volgende:
Nou net terug van de dokter, ik ga nu naar het ziekenhuis ze gaan kijken op onstekingen van gal,lever en nieren. En een echo en bloed prikken.
Echo is goed, kunnen ze meteen zien of er daadwerkelijk galstenen zitten.quote:Op vrijdag 11 september 2015 10:08 schreef MotherFoker het volgende:
Einde van de maand. Damn, net als het salaris binnenkomtquote:Op vrijdag 11 september 2015 10:16 schreef theguyver het volgende:
[ afbeelding ]
wanneer gaan we er nu aan deze maand?
Hehe jawelquote:Op vrijdag 11 september 2015 10:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey Scrum, ben je al een beetje aan het wennen?
Goed hoor. Ben ook aan het ruimen thuis. Als het dan eind van de maand voorbij is wil ik de boel wel netjes achterlaten voor de aliens.quote:Op vrijdag 11 september 2015 10:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hehe jawel. Ik kan niet tegen rommel alleen, morgen hele zooi wegbrengen aan plastic en groot karton enzo en vanavond alles weer stofzuigen. Rotwerk
. Maar ja.
Hoe is het daar?
Ja precies, anders zullen ze wel direct weer vertrekken enzo.quote:Op vrijdag 11 september 2015 10:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goed hoor. Ben ook aan het ruimen thuis. Als het dan eind van de maand voorbij is wil ik de boel wel netjes achterlaten voor de aliens.
Fijn dat het zo snel kan, vaak is er best een wachtlijst.quote:Op vrijdag 11 september 2015 10:32 schreef MotherFoker het volgende:
Dankje! De echo is pas woensdag om 5 over 9 dus daar moet ik op wachten, ik wacht nu voor het bloedprikken.
Zal ik ook wat blikvoer voor ze achterlaten ? Wel zo gastvrij he?quote:Op vrijdag 11 september 2015 10:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja precies, anders zullen ze wel direct weer vertrekken enzo.
Oei, dan zal ik op mijn woorden lettenquote:Op vrijdag 11 september 2015 10:33 schreef sararaats het volgende:
Hoi hoi
Ik ben de laatste tijd erg prikkelbaar en licht ontvlambaar.
Maar had wel de reis van mijn leven en 1 keer heb ik de zus zelf op der plaats gezet.
Volgende keer toch maar met ouders alleen naar Zuid Afrika. Denk dat het beter voor me is.
quote:Op vrijdag 11 september 2015 10:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goed hoor. Ben ook aan het ruimen thuis. Als het dan eind van de maand voorbij is wil ik de boel wel netjes achterlaten voor de aliens.
Ja het wordt chaos .quote:Op vrijdag 11 september 2015 10:36 schreef theguyver het volgende:
[..]ook nog eens aliens, word een zooitje deze maand of niet!
Ja ben best blij dat t zo snel kan.quote:Op vrijdag 11 september 2015 10:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Fijn dat het zo snel kan, vaak is er best een wachtlijst.
Ik denk door de weersverandering. Veel last van sinusitis en snurken.quote:Op vrijdag 11 september 2015 10:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oei, dan zal ik op mijn woorden letten![]()
Hoe komt dat zo dat je zo licht ontvlambaar bent?
quote:Op vrijdag 11 september 2015 10:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja het wordt chaos .
Oh wacht dat is het al.
Niet voor je omgevingquote:Op vrijdag 11 september 2015 10:38 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ik denk door de weersverandering. Veel last van sinusitis en snurken.
Die laatste is zalig gehe
Ik woon alleen maar in Zuid Afrika sliep ik met de oudste dochter van zus op een kamer en zij had er wel wat last van.quote:
holy shitquote:Op vrijdag 11 september 2015 10:48 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ik woon alleen maar in Zuid Afrika sliep ik met de oudste dochter van zus op een kamer en zij had er wel wat last van.
Ik heb nu een app op mijn smartphone die slaap registreert, mijn gewemel en gesnurk opneemt.
Sleep as Android
Jij ook Schommel. Ga je nog wat leuks doen?quote:Op vrijdag 11 september 2015 12:31 schreef schommelstoel het volgende:
Wat zijn jullie weer lekker rap en actief![]()
Goed weekend allemaal en proost !![]()
Dankjequote:Op vrijdag 11 september 2015 12:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij ook Schommel. Ga je nog wat leuks doen?
Klinkt goed Schommelquote:Op vrijdag 11 september 2015 12:59 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dankje
Ja, we gaan zo weer eens ouderwets een wandeling maken, natuur,bos,zon, en wss langs Ermerstrand.
Natuurlijk ook versnaperingen mee![]()
Drankje en rookje
Jij nog iets in de planning?
Jij ook een heel goed weekend Lav!
Niet zo onzeker dametjequote:Op vrijdag 11 september 2015 15:13 schreef MotherFoker het volgende:
Ik verveelde me gister en ik begon te tekenen, tada, MF's tekenkunsten die er niet uit zien...
[ afbeelding ]
Laat ik er nou precies zo over denken, ooit, als het veel beter en gefixed is.quote:Op vrijdag 11 september 2015 15:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet zo onzeker dametje.
Ik vind 'm mooi!! Zou een mooie tattoo kunnen zijn!
quote:Op vrijdag 11 september 2015 15:26 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Laat ik er nou precies zo over denken, ooit, als het veel beter en gefixed is.
Cause this is thriller!quote:Op vrijdag 11 september 2015 16:23 schreef Scrummie het volgende:
Spooky! http://www.metronieuws.nl(...)eopend-na-horen-stem
How come?quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:17 schreef MotherFoker het volgende:
Helleeeeuh, MF is very very very happy!
Nou long story short, sinds juli jaar heb ik contact met Matthew, we kwamen elkaar tegen op whisper en zochten allebei iemand om mee te praten, contact is zo verder gegroeid dat we op facebook elkaar nu dagelijks spreken, en we kennen hooguit elkaar al bijna 3 maanden en hij ziet me wel zitten, hij is heel erg lief, maakt me aan het lachen en al die verliefdheid onzin. En hij woont in Ierland maar dat is wederzijds, ik heb vandaag met hem een webcam gesprek gehad en we hebben elkaar nog beter leren kennen, elkaar gezien elkaars stem gehoord. Hij komt naar Amsterdam volgende zomer voor 3 dagen en wil mij daarbij ontmoeten en afspreken.quote:
Wat leuk! Blij voor jequote:Op vrijdag 11 september 2015 21:22 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Nou long story short, sinds juli jaar heb ik contact met Matthew, we kwamen elkaar tegen op whisper en zochten allebei iemand om mee te praten, contact is zo verder gegroeid dat we op facebook elkaar nu dagelijks spreken, en we kennen hooguit elkaar al bijna 3 maanden en hij ziet me wel zitten, hij is heel erg lief, maakt me aan het lachen en al die verliefdheid onzin. En hij woont in Ierland maar dat is wederzijds, ik heb vandaag met hem een webcam gesprek gehad en we hebben elkaar nog beter leren kennen, elkaar gezien elkaars stem gehoord. Hij komt naar Amsterdam volgende zomer voor 3 dagen en wil mij daarbij ontmoeten en afspreken.
Dus daarom ben ik een beetje happy.
Ierland of Noord-Ierland?quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:22 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Nou long story short, sinds juli jaar heb ik contact met Matthew, we kwamen elkaar tegen op whisper en zochten allebei iemand om mee te praten, contact is zo verder gegroeid dat we op facebook elkaar nu dagelijks spreken, en we kennen hooguit elkaar al bijna 3 maanden en hij ziet me wel zitten, hij is heel erg lief, maakt me aan het lachen en al die verliefdheid onzin. En hij woont in Ierland maar dat is wederzijds, ik heb vandaag met hem een webcam gesprek gehad en we hebben elkaar nog beter leren kennen, elkaar gezien elkaars stem gehoord. Hij komt naar Amsterdam volgende zomer voor 3 dagen en wil mij daarbij ontmoeten en afspreken.
Dus daarom ben ik een beetje happy.
Ik ben heel blij, dus ik hoop in godsnaam dat mijn bloedresultaten beter zijn maandag. Ik hoop het zo.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat leuk! Blij voor je![]()
Minder piekeren en je lekker op je romance storten
Nouja, daar heeft hij me nog niks over gezegd hij heeft het juist best naar zijn zin daar en trekt zich er denk ik niet veel van aan.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vraag t hem maar.
Zo lekker gaat het daar niet.
Halve kabinet heeft zich teruggetrokken nadat de IRA de kop weer heeft opgedokenquote:Op vrijdag 11 september 2015 21:39 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Nouja, daar heeft hij me nog niks over gezegd hij heeft het juist best naar zijn zin daar en trekt zich er denk ik niet veel van aan.
Oh lekker de IRA.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Halve kabinet heeft zich teruggetrokken nadat de IRA de kop weer heeft opgedoken
Ik zag het al.quote:Op zaterdag 12 september 2015 13:11 schreef Scrummie het volgende:
![]()
http://www.metronieuws.nl(...)-over-met-dochtertje
Ja, dit doet me wel ff zeer, echt tis mooi maar ook pijnlijk. Ben een sucker voor zulke dingen.quote:
Hoiquote:Op zaterdag 12 september 2015 15:32 schreef Lavenderr het volgende:
Middag
Bloednerveus voor Dumoulin
Het gaat nu mis met Tom. Hongerklop denken de expertsquote:Op zaterdag 12 september 2015 16:11 schreef Divje het volgende:
[..]
Hoi
Kan ie iets bereiken vandaag? Volg het niet zo
Ah neequote:Op zaterdag 12 september 2015 16:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het gaat nu mis met Tom. Hongerklop denken de experts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |