UT iets minderquote:
Daar waag ik mij niet aanquote:Op maandag 7 september 2015 13:16 schreef theguyver het volgende:
[..]
dit al eens geprobeerd?
zelf een port maken
https://www.playonmac.com(...)II_Gold_Edition.html
Ah tof, zal eens kijken vanavond!quote:Op maandag 7 september 2015 13:18 schreef Scrummie het volgende:
Settlers 2 was toffer. En de anniversary editie is geloof ik speelbaar op Mac.
zat jij ook bij mij op school hahaquote:Op maandag 7 september 2015 13:22 schreef Divje het volgende:
[..]
UT iets minder
Deed toen ICT, dus je zat in feite de hele dag te gamen met z'n allenleraar van niks.
Trackmania
er zijn tools om dit zelf om te zetten weet ik, maar hoed dat allemaal werkt, geen idee vind mac dure zooi!quote:Op maandag 7 september 2015 13:23 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Daar waag ik mij niet aan
[..]
Ah tof, zal eens kijken vanavond!
Settlers 2 had ik zelf niet, ik kocht toen hij uitkwam gelijk settlers 3 omdat er al zoveel gepraat werd over Settlers 2.
Nopequote:Op maandag 7 september 2015 14:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
zat jij ook bij mij op school haha
[..]
er zijn tools om dit zelf om te zetten weet ik, maar hoed dat allemaal werkt, geen idee vind mac dure zooi!
quote:
Ja haha heel herkenbaar vandaar dat ik het vroegquote:Op maandag 7 september 2015 14:04 schreef Divje het volgende:
[..]
Nope
Kan me wel indenken dat elke ICT opleiding op een gegeven moment een verkapte LAN-Party was/is
[..]
quote:Op maandag 7 september 2015 14:07 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja haha heel herkenbaar vandaar dat ik het vroeg
Oeh als schommel op de mac aan de praat krijgt heb ik wel zin in potje settlers 3 of warcraft 3 of ra 2quote:
quote:Op maandag 7 september 2015 14:16 schreef theguyver het volgende:
[..]
Oeh als schommel op de mac aan de praat krijgt heb ik wel zin in potje settlers 3 of warcraft 3 of ra 2
Wat dacht je van wonen op de campus in Enschede in 2002quote:Op maandag 7 september 2015 14:04 schreef Divje het volgende:
[..]
Nope
Kan me wel indenken dat elke ICT opleiding op een gegeven moment een verkapte LAN-Party was/is
[..]
quote:Op maandag 7 september 2015 15:12 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wat dacht je van wonen op de campus in Enschede in 2002Al die mensen die nog inbel internet thuis hadden, net een paar mensen kabel... en wij hadden 100mbit in de studentenkamer.
quote:Op maandag 7 september 2015 15:12 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wat dacht je van wonen op de campus in Enschede in 2002Al die mensen die nog inbel internet thuis hadden, net een paar mensen kabel... en wij hadden 100mbit in de studentenkamer.
De FTP leech servertjes op de UTquote:Op maandag 7 september 2015 15:12 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 september 2015 14:21 schreef Divje het volgende:
[..]Die spellen trekken mij echt niet he
al ziet Settlers er wel leuk uit
Ik ga weer even verder met Jurassic Worldin LEGO natuurlijk.
Wij onze soldier of fortune 2 clanserver ookquote:Op maandag 7 september 2015 15:27 schreef theguyver het volgende:
[..]daar had ik toen mijn eerste webserver staan
Ja die brand weet ik nog wel ja. Ik had een practicum in het gebouw er naast. Om 1 of andere reden ging dat toen wel gewoon door, terwijl we zo'n 10 meter van het vuur af zaten...quote:Op maandag 7 september 2015 15:27 schreef theguyver het volgende:
[..]daar had ik toen mijn eerste webserver staan
weet je dit nog hekje?
http://tweakers.net/nieuw(...)-brand-verwoest.html
Oude games vind ik wel leuk hoorquote:Op maandag 7 september 2015 15:29 schreef theguyver het volgende:
[..]of jammer ik houd vvan die oude games
Niet?quote:Op maandag 7 september 2015 15:32 schreef Divje het volgende:
[..]
Oude games vind ik wel leuk hooralleen die RTS games kan ik niet mee overweg.
En iets als Alien: Isolation? Ik zat dat laatst even te spelen voor een paar vrienden die op bezoek waren, en voor 1 was dat al genoeg voor gillen en mooie gezichtsuitdrukkingenquote:Op maandag 7 september 2015 15:39 schreef theguyver het volgende:
[..]
Niet?
ben zelf niet echt van shooters en zo, houd alleen van zombies knallen!
en ja.. The last of us maar dat is geen echte shooter
Laatste échte shooter die ik heb gespeeld was.. uhhquote:Op maandag 7 september 2015 15:39 schreef theguyver het volgende:
[..]
Niet?
ben zelf niet echt van shooters en zo, houd alleen van zombies knallen!
en ja.. The last of us maar dat is geen echte shooter
Explain this odd behavior...quote:
Ik ben tegenwoordig meer van de multiplayer op console games, spellen die je met zijn 2 op de bank kan spelen of meer, alleen met mijn vrouwtje zitten we allebij op een ps3 met 2 tv's haha anders werkt de multiplayer nietquote:Op maandag 7 september 2015 15:41 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En iets als Alien: Isolation? Ik zat dat laatst even te spelen voor een paar vrienden die op bezoek waren, en voor 1 was dat al genoeg voor gillen en mooie gezichtsuitdrukkingen
Ja toen mijn vriendin en ik onze computer kamer in aan het richten waren hebben we de pc's zo neer gezet dat we niet zomaar op elkaars scherm kunnen glurenquote:Op maandag 7 september 2015 15:51 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik ben tegenwoordig meer van de multiplayer op console games, spellen die je met zijn 2 op de bank kan spelen of meer, alleen met mijn vrouwtje zitten we allebij op een ps3 met 2 tv's haha anders werkt de multiplayer niet
quote:Op maandag 7 september 2015 15:55 schreef Divje het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)n-boeren-slaan-terug
*Vind ik leuk*
ik speel eigenlijk alleen op console he, afgelopen weekend was ff ouderwetse lan partij met oude games, want die nieuwe speel ik wel op console en ooude op mijn pc want zoveel trekt dat ding gewoon niet!quote:Op maandag 7 september 2015 15:53 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ja toen mijn vriendin en ik onze computer kamer in aan het richten waren hebben we de pc's zo neer gezet dat we niet zomaar op elkaars scherm kunnen glurenAfgelopen tijd regelmatig Chivalry samen gespeeld. Erg aan te raden!
quote:Op maandag 7 september 2015 15:55 schreef Divje het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)n-boeren-slaan-terug
*Vind ik leuk*
Er is een PS3 en Xbox360 versie vanquote:Op maandag 7 september 2015 16:06 schreef theguyver het volgende:
[..]
ik speel eigenlijk alleen op console he, afgelopen weekend was ff ouderwetse lan partij met oude games, want die nieuwe speel ik wel op console en ooude op mijn pc want zoveel trekt dat ding gewoon niet!
Ah ik zie het, heb die game nog niet eerder in de winkel gezien, ik had wel een soortgelijke game gehad maar die zat bomvol bugs.quote:Op maandag 7 september 2015 16:15 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Er is een PS3 en Xbox360 versie van
quote:Op maandag 7 september 2015 16:19 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ah ik zie het, heb die game nog niet eerder in de winkel gezien, ik had wel een soortgelijke game gehad maar die zat bomvol bugs.
Dat er dan direct de fik in moet is dan weer wat minderquote:
Ik heb vroeger vrij veel CS gespeeld, en laatst eens GS:GO geprobeerd. Viel me reuze meequote:Op maandag 7 september 2015 16:29 schreef Divje het volgende:
Wil toch een keer CS: GO aanschaffen en een poging wagen zo'n kekke ninjavanish#420coldscope kill te halen. MLG en al die andere dingetjes.
[..]
Dat er dan direct de fik in moet is dan weer wat minder
Daar ben ik dus ook benieuwd naarquote:Op maandag 7 september 2015 16:30 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik heb vroeger vrij veel CS gespeeld, en laatst eens GS:GO geprobeerd. Viel me reuze meeDacht dat ik de reflexen wellicht niet meer zou hebben.
dit ziet er lekker lomp uit ..quote:
Ik werd gisteren gigantisch in de pan gehaktquote:Op maandag 7 september 2015 16:30 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik heb vroeger vrij veel CS gespeeld, en laatst eens GS:GO geprobeerd. Viel me reuze meeDacht dat ik de reflexen wellicht niet meer zou hebben.
Dat zal het zijn Inso en dan is afstand toch wel heel naar. Hoop dat het nare gevoel weer snel zakt en dat je haar snel weer zietquote:
ik snap niet goed hoe dat zomaar komt en weet niet wat ik er mee aan moet.quote:Op maandag 7 september 2015 23:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zal het zijn Inso en dan is afstand toch wel heel naar. Hoop dat het nare gevoel weer snel zakt en dat je haar snel weer ziet
Soms kan een flinke huilbui helpen. Laat het over je komen , misschien voel je je dan wat beter.quote:Op maandag 7 september 2015 23:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik snap niet goed hoe dat zomaar komt en weet niet wat ik er mee aan moet.
vervelend.
welterusten lavje veel beterschapquote:Op maandag 7 september 2015 23:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Soms kan een flinke huilbui helpen. Laat het over je komen , misschien voel je je dan wat beter.
Ik duik mijn bed in want ik heb hoofdpijn.
Truste Inso en allemaal![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |