Wordt die buitenkant niet zo statisch als de pest?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:13 schreef techcom het volgende:
Ik heb deze begin dit jaar gekocht en ben er erg goed over te spreken voor dat bedrag. Kocht hem toen met korting voor ¤ 60 of zo.
[ afbeelding ]
Gebruik hem ook voor de bovenfrees en cirkelzaag en alles gaat erin.
Ook gebruikt om de vijver mee droog te maken en ook dat doet ie prima
Gaat alles wel goed?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:20 schreef derLudolf het volgende:
Wist ik veel dat je eerst door ketel kreeg moest gooien voordat je water ging zuigen:')
Maar twee woordjes verkeerdquote:
Het blijkt een WD3500P te zijnquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:21 schreef Makrolon het volgende:
[..]
Ik ben om.
Kan je eens kijken wat voor type je hebt?
En, heb je em al binnen en geprobeerd?quote:Op maandag 5 oktober 2015 09:15 schreef Atmoz het volgende:
Okben overgehaald! Gekocht
![]()
Om aan de gratis verzendkosten te komen ook maar meteen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog wat los spul zoals boortjes.
Ben benieuwd
Dat is vaker besproken hier. De voorraadstatus op Toolnation is nergens op gebaseerd.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:25 schreef Tom_ het volgende:
Vandaag voor het eerst wat HPL plaat kunnen zagen met de TS55, youtool geleiderail erop en het nieuwe ecotools zaagblad in de invalzaag gezet en dat viel niet tegen. Mooie splintervrije zaagsnede.![]()
Was wel een flinke HPL plaat dus mooi op de grond laten liggen, paar bench koekjes eronder gegooid en zagen maar.Werkt toch wel weer mooi als je alles wat je bij elkaar hebt gespaard kan gebruiken.
Ook woensdagavond mezelf nog getrakteerd op zo'n nieuwe Fein multimaster 350Q, stond al een tijdje op m'n verlanglijst.![]()
Was volgens de site op voorraad bij Toolnation dus dacht hem vrijdag wel geleverd te krijgen, maar er is nog helemaal niks verzonden.
Oh dat wist ik niet, vorige keren dat ik daar iets bestelde werd het eigenlijk meteen verzonden. Dus toevallig wel op voorraad geweest toen, goed om rekening mee te houden een volgende keer.quote:Op zondag 11 oktober 2015 10:10 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat is vaker besproken hier. De voorraadstatus op Toolnation is nergens op gebaseerd.
Heb ook wel eens een discussie gehad met de eigenaar van die toko toen ik vroeg of ze iets op voorraad hadden en hij zei "dat staat op de website".
Maar buiten dat voorraad dingetje vind ik het een erg fijne zaak.
quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:11 schreef bleiblei het volgende:
Waar is ergens anders? Ik wil eigenlijk ook nog een fein multitool en systainer is een flinke pré
Dat is wel een mooiequote:
Wel binnen, nog niet geprobeerd.quote:Op zondag 11 oktober 2015 10:10 schreef bleiblei het volgende:
En, heb je em al binnen en geprobeerd?
Wow, dat zijn stuk voor stuk mooie hebbedingetjesquote:Op maandag 12 oktober 2015 21:21 schreef Drexciyan het volgende:
Ook weer eens wat nieuw spul gekocht. Zag al een paar keer zo'n gekleurde inbussleutelset van Wera voorbij komen hier. Heb zelf een Stanley setje, maar dat zijn korte.
Dus bij m'n bestelling van nieuwe bitjes meteen meebesteld. Redelijk aan het gewicht dat ding. Kwaliteitje hoor![]()
[ afbeelding ]
Verder dus nieuwe impact bitjes van DeWALT. De lange uitvoering (50mm) in T10, T15, T20, T25, T30 en T40.
[ afbeelding ]
Verder wat nieuwe bithouders want de perfecte heb ik nog niet gevonden. Had laatst een van Wiha of Wera van de lokale zaak. Volgens hun geschikt voor een slagschroevendraaier. Binnen een week gebroken. Nu heb ik een Wiha bithouder, maar dat is een onding. Zit een veer ofzo in en daardoor schiet het bitje elke keer naar voren. Blijft wel vastzitten, maar ff een schroef op het bitje zetten is er niet bij. Schiet er telkens vanaf. Irritant! Daarvoor een Wurth bithouder met zo'n kogeltje aan de buitenzijde. Die was ook zo verrot. Hield de bitjes niet vast. Heb ik niets aan.
Wat nieuwe besteld in de hoop dat die beter bevallen.
2 van deze Felo impact houders:
[ afbeelding ]
En deze van DeWALT:
Bithouder met magneetkop die de schroef vasthoudt. Bitje zit geklemd d.m.v. een moertje.
Die sleeve met magneet kan je er ook vanaf halen. Handig ding.
[ afbeelding ]
Zo'n zelfde soort sleeve, maar dan voor direct gebruikt op de 50mm bitjes
[ afbeelding ]
Kantelbare bithouder voor moeilijke hoekjes (kan je ook vastzetten voor normaal gebruik)
[ afbeelding ]
En een Bahco Ergo handzaag. Had al jaren zo'n systeem van Stanley, maar dat is al een tijd niet meer leverbaar in NL en telkens de zaagbladen uit Duitsland halen vind ik ook niets. Daarom overgestapt op de Bahco. Moet zeggen, het handvat ligt echt perfect in de hand. Wel lastig als je eens met de andere hand moet zagen, maar misschien moet ik daar dan nog maar een rechtshandig handvat voor halen
[ afbeelding ]
Valt best mee, er was niet veel geld meer over...quote:Op maandag 12 oktober 2015 22:20 schreef derLudolf het volgende:
Je vriendin heeft zelf waarschijnlijk duurdere stukken ijzer om hals of pols zitten
Ach als je die messingen kettingen van de Gamma een beetje mooi oppoetst glimt dat ook mooiquote:Op maandag 12 oktober 2015 22:22 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Valt best mee, er was niet veel geld meer over...![]()
![]()
Waar heb je die dewalt 50mm torx bitjes gekocht? Ik ben namelijk nog op zoek naar een aantal 50mm bitjes, die stevig zijn en van kwaliteit!quote:Op maandag 12 oktober 2015 21:21 schreef Drexciyan het volgende:
Ook weer eens wat nieuw spul gekocht. Zag al een paar keer zo'n gekleurde inbussleutelset van Wera voorbij komen hier. Heb zelf een Stanley setje, maar dat zijn korte.
Dus bij m'n bestelling van nieuwe bitjes meteen meebesteld. Redelijk aan het gewicht dat ding. Kwaliteitje hoor![]()
[ afbeelding ]
Verder dus nieuwe impact bitjes van DeWALT. De lange uitvoering (50mm) in T10, T15, T20, T25, T30 en T40.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die was 30 euro duurder.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 17:01 schreef akatar het volgende:
[..]
mooi ding,
volgende keer wel in een l-boxx
Om eerlijk te zijn dacht ik altijd dat die Wera inbusset zo'n cheapass setje was vanwege de vrolijke kleurtjes, want je ziet wel eens goedkope setjes in dezelfde kleuren, maar schijn bedriegt.quote:Op maandag 12 oktober 2015 22:10 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Wel binnen, nog niet geprobeerd.
Oogt en voelt wel super degelijk![]()
Vrijdag testen
[..]
Wow, dat zijn stuk voor stuk mooie hebbedingetjes![]()
Ziet d'r cool uit. Wat kan gereedschap toch mooi zijn he...
Gewoon allemaal stukken ijzer (woorden van vriendin), maar toch zo mooi![]()
Die Wera inbussen zie ik mezelf ook nog eens kopen. Past wat looks betreft een beetje bij dat spul wat vrouwen altijd in hun tasje hebben zitten
Die bitjes heb ik bij ToolsXL vandaan.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:45 schreef Maquez het volgende:
[..]
Waar heb je die dewalt 50mm torx bitjes gekocht? Ik ben namelijk nog op zoek naar een aantal 50mm bitjes, die stevig zijn en van kwaliteit!
Die inbussleutelset heb ik, Top dingen! Inderdaad weegt het iets, maar prima stevige dingen
Ik wil het ook altijd in L-Boxx. Maar prima dat hij aan de Bosch is tochquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 17:27 schreef akatar het volgende:
die boxen ga je echt waarderen, als het niet in een l-boxx komt, laat ik het liggen
Oké, ik ben om. Ik wil nu ook een gekleurde inbussleutelset van Wera, jullie worden weer bedankt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:28 schreef Drexciyan het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn dacht ik altijd dat die Wera inbusset zo'n cheapass setje was vanwege de vrolijke kleurtjes, want je ziet wel eens goedkope setjes in dezelfde kleuren, maar schijn bedriegt.
Echt stevig, en die kleurcodering is toch wel erg handig
[..]
Die bitjes heb ik bij ToolsXL vandaan.
Die inbusset is echt profi. Blij verrast toen ik hem uit de verpakking haalde
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:44 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik wil het ook altijd in L-Boxx. Maar prima dat hij aan de Bosch is toch
Misschien in de toekomst; zo'n die-hard klusser ben ik nu ook weer nietquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 17:27 schreef akatar het volgende:
die boxen ga je echt waarderen, als het niet in een l-boxx komt, laat ik het liggen
super inderdaad,quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:44 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik wil het ook altijd in L-Boxx. Maar prima dat hij aan de Bosch is toch
Hehequote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:34 schreef akatar het volgende:
[..]
super inderdaad,
ach, hij koopt die l-boxx nog wel bij
Interessante volgorde, maar aan deze aankoop ga je zeker plezier beleven.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 14:27 schreef Volvoman het volgende:
De boormachine moet nog even wachten, eerste deze gekocht:
Mooi spul. Viel Spass damitquote:Op woensdag 14 oktober 2015 14:27 schreef Volvoman het volgende:
[ afbeelding ]
Dus inclusief L-box en 1600mm lineaal.![]()
. Lijkt me ideaal met zo'n lineaal.
Ja, beetje ingewikkeld verhaal. Maar het komt erop neer dat ik hier niet zo goed dingen kan laten bezorgen. En niet alle winkels kunnen of willen naar zo'n postfiliaal versturenquote:Op woensdag 14 oktober 2015 14:33 schreef usernaamvergeten het volgende:
[..]
Interessante volgorde, maar aan deze aankoop ga je zeker plezier beleven.
Dankje. Ik zit nu te kijken naar een eenvoudige Kärcher alleszuiger, ik had ergens gelezen dat die dingen het ook prima doen voor het geld.quote:
Stofzuigertje erbij is wel lekker inderdaad, wel eentje met inschakelcontact nemen. Zeker als je van plan bent om MDF te gaan zagen, dat geeft zo'n stof anders.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 15:13 schreef Volvoman het volgende:
Dankje. Ik zit nu te kijken naar een eenvoudige Kärcher alleszuiger, ik had ergens gelezen dat die dingen het ook prima doen voor het geld.
mooie zaag, de aanbieding van bosch zelf ? (dus met tas en twee stuks lineaal 1.60 mtr en verbindingsstuk ? )quote:Op woensdag 14 oktober 2015 14:27 schreef Volvoman het volgende:
[ afbeelding ]
Dus inclusief L-box en 1600mm lineaal.![]()
. Lijkt me ideaal met zo'n lineaal.
Deze bedoel je? http://www.bosch-professi(...)aktische-2509025019/quote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:01 schreef Cybersijp het volgende:
[..]
mooie zaag, de aanbieding van bosch zelf ? (dus met tas en twee stuks lineaal 1.60 mtr en verbindingsstuk ? )
Je weet dat een liniaal + koppelstuk al snel een euro of 120 kost en eigenlijk een must have zijn bij het zagen van platen?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:03 schreef Volvoman het volgende:
[..]
Deze bedoel je? http://www.bosch-professi(...)aktische-2509025019/
Nee, dat is nogal een prijsverschil voor een tasje en een tweede lineaal.
Ik kom op ongeveer ¤100quote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:18 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Je weet dat een liniaal + koppelstuk al snel een euro of 120 kost en eigenlijk een must have zijn bij het zagen van platen?
als volgende liniaal zou ik als ik jou was een 1100mm nemenquote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:21 schreef Volvoman het volgende:
[..]
Ik kom op ongeveer ¤100. Een must have geloof ik, maar niet noodzakelijk toch?
edit:
En als ik het goed zie staat er: ¤539 met een sterretje. Staat er onderaan: exclusief btw![]()
Ik heb de mijne besteld bij gereedschapcentrum.nl voor ¤375. Die wordt naar m'n ouders verstuurd, en dan heb ik hem hopelijk binnenkort.
Goed bezig, mooi spulquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:31 schreef Volvoman het volgende:
Een extra liniaal zal vast wel een keer komen, en dan inderdaad de 1100. Zouden ze express die van 800mm zo gelaten hebben? Zodat je net niet een plaat van 244 kan zagen met een liniaal van 160 en 80 bij elkaar?![]()
Zojuist besteld:
[ afbeelding ]
2x 4.0Ah accu en L-box
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Erg fijne borenquote:Zeer benieuwd naar deze boren
http://www.vangroningento(...)tion-6mm-2608596053/quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:43 schreef Atmoz het volgende:
Erg fijne boren![]()
Vandaag nog een hele tijd naar maat 6 aan het zoeken geweest, uiteindelijk niet gevonden, dus straks maar eens gaan kijken of ze ook los te koop zijn.
Mooi spul, keurigquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:31 schreef Volvoman het volgende:
Een extra liniaal zal vast wel een keer komen, en dan inderdaad de 1100. Zouden ze express die van 800mm zo gelaten hebben? Zodat je net niet een plaat van 244 kan zagen met een liniaal van 160 en 80 bij elkaar?![]()
Zojuist besteld:
[ afbeelding ]
2x 4.0Ah accu en L-box
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeer benieuwd naar deze boren
Thanks!quote:Op zondag 18 oktober 2015 16:12 schreef derLudolf het volgende:
http://www.vangroningento(...)tion-6mm-2608596053/
Die van 6 ging altijd als een trein de muur in.quote:Ik heb een zo'n los boortje van 3mm van een ander merk. Gekocht als je iets wil voorboren wat tegen de muur moet. Maar echt makkelijk gaat zo'n boortje niet de muur in.
De enige Nederlandse hit na Googlen van het bestelnummerquote:Op zondag 18 oktober 2015 17:17 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Thanks!![]()
(ook meteen de goedkoopste van 't www uitgezocht, of moet ik nog even zelf kijken?![]()
)
Leuk extraatje. Veel plezier er meequote:Op maandag 19 oktober 2015 09:35 schreef Fogel het volgende:
Na het advies wat ik gevraagd had hier, vandaag maar even naar de winkel geweest.
Was toevallig een aanbieding waar de GBH2-28 DFV zo'n 10 euro goedkoper was dan bij de overige winkels, en kreeg er ook nog gratis een GLM 30 bij. Uiteraard netjes in een L-boxx
[ afbeelding ]
Nu al zin om straks thuis wat gaten te gaan boren
Neatquote:Op maandag 19 oktober 2015 09:35 schreef Fogel het volgende:
Na het advies wat ik gevraagd had hier, vandaag maar even naar de winkel geweest.
Was toevallig een aanbieding waar de GBH2-28 DFV zo'n 10 euro goedkoper was dan bij de overige winkels, en kreeg er ook nog gratis een GLM 30 bij. Uiteraard netjes in een L-boxx
[ afbeelding ]
Nu al zin om straks thuis wat gaten te gaan boren
Het is dat ik mobiel zit, maar ik geloof dat ecotools leuke lijmtangen heeft voor een redelijke prijs.quote:Op maandag 19 oktober 2015 11:49 schreef jdel het volgende:
Ik was aan het kijken voor diep span lijmklemmen. Heeft iemand een goed betaalbaar adresje toevallig?
Was er bij Alberto Stegeman afgelopen zondag ook niet iemand die Makita verkocht?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 14:36 schreef -Richard- het volgende:
Heeft er iemand ervaring met Bergmans van Marktplaats? Heeft mooi makita spul te koop, meeste is nieuw en sommige (met name accu's) zijn gebruikt, met garantie.
Helaas geen diep span lijmklemmenquote:Op maandag 19 oktober 2015 16:22 schreef densmee het volgende:
[..]
Het is dat ik mobiel zit, maar ik geloof dat ecotools leuke lijmtangen heeft voor een redelijke prijs.
Hij zit in plastic, zo zien we niksquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 18:14 schreef derLudolf het volgende:
Het ging hier laatst over verzinkboortjes, kon deze niet laten hangen. Ik kwam eigenlijk voor een paar kleine carrosserieringen[
Ik had nog een fotootje gelukkigquote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:52 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Hij zit in plastic, zo zien we niks
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:00 schreef jasperve het volgende:
Vandaag ook een paar mooie aankopen gedaan!
Invalzaag ts55 rebq met 1,40 meter rail:
[ afbeelding ]
Stofzuiger ctl midi:
[ afbeelding ]
En een nieuwe bovenfrees of1010 met 80cm rail:
[ afbeelding ]
verder nog wat kleine accessoires erbij.
Nu wachten op de bezorger!!!![]()
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:00 schreef jasperve het volgende:
[ afbeelding ]
Stofzuiger ctl midi:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat kan ookquote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:26 schreef Tom_ het volgende:
Ik dacht trouwens altijd dat die zaag en bovenfrees op dezelfde geleiderail konden?
.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:00 schreef jasperve het volgende:
[ afbeelding ]
Stofzuiger ctl midi:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klopt. Maar ik wou een lange en korte. Heb er ook een verlengset bij gekocht zodat ik hem kan verlengen tot 2,20 meter.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:26 schreef Tom_ het volgende:
[..]
Ik dacht trouwens altijd dat die zaag en bovenfrees op dezelfde geleiderail konden?
Ik wou iets wat nog redelijk makkelijk mee te nemen zou zijn en niet al teveel plaats in zou nemen als ik het moet stallen.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:40 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wel 1 kanttekening, waarom een CTL Midi?
Die zakjes zijn wel klein en er komt een hoop zooi van die zaag & frees.
Mocht dat inderdaad het geval zijn, zou je kunnen kijken naar een dust-cycloon, dat scheelt enorm in stofzakken. Op chinabay zijn die niet zo heel duur.
Mooie aankopen! Zou er wel een rail bij halen, dat werkt wel zo lekker.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:00 schreef jasperve het volgende:
[ afbeelding ]
Stofzuiger ctl midi:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ander kleurtje, maar ook zeker mooi.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:33 schreef Volvoman het volgende:
Mooie aankopen weer op deze pagina![]()
Nog een paar foto's van mijn aankopen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk speelgoedquote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:33 schreef Volvoman het volgende:
Mooie aankopen weer op deze pagina![]()
Nog een paar foto's van mijn aankopen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |