SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Kijkertje op 07-09-2015 15:48:02 ]“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Je hebt mijn rij doorbroken.quote:Op maandag 7 september 2015 22:43 schreef nintjedeboz het volgende:
Ze komen naar Amsterdam in December, omg!!!
Ja, dat snap ik.quote:Op maandag 7 september 2015 23:07 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Geeft niks hoor, ik maakte een grapje.
Pegboy was Goodboy om te luisteren.quote:
Goed idee!quote:
quote:venetian snares on FB:
·
I am still royally screwed, yet you've made me feel so supported and loved. Means more to me than I can express right now. Here's a special new album from me to you! Thank you
Nu wil ik het weten.quote:
Dat weet ik al Juup©.quote:Op dinsdag 8 september 2015 21:14 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik heb een dochter, dat is voldoende om te weten
Nou danquote:
Zie editquote:Op dinsdag 8 september 2015 21:17 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik wilde graag die pleister van je mond trekken.
Ik heb de edit gezien.quote:Op dinsdag 8 september 2015 21:19 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zie edit
Overigens, jij mag het hoor, kom maar langs
6quote:Op dinsdag 8 september 2015 21:24 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik heb de edit gezien.
Hoe oud is ze geworden?
Ik weet je te wonen hoor.![]()
Zeker weten papa's "kleine"meisjequote:Op dinsdag 8 september 2015 21:30 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Leuke leeftijd.
Dan is ze nog pappies kleine meisje.
Niet echt nee.![]()
Wel in E. toch?![]()
![]()
Voor je het weet is ze groot.quote:Op dinsdag 8 september 2015 21:34 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zeker weten papa's "kleine"meisje![]()
Nee wel in de omgeving van Ehvn
Men zij ooit tegen mij "het eerste jaar is voorbij voor jij het weet". Nou, dat geldt ook voor de 6 jaar vind ik.quote:
Ik vind het leuk om te horen hoor.quote:Op dinsdag 8 september 2015 21:52 schreef Juup© het volgende:
[..]
Men zij ooit tegen mij "het eerste jaar is voorbij voor jij het weet". Nou, dat geldt ook voor de 6 jaar vind ik.
Maar goed het is hier geen OUD, dus ik hou er wat dat betreft over op
OT:
quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:05 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om te horen hoor.
Straks hoor je dit...
quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:15 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Het kan nog erger natuurlijk...![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:24 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]