quote:Op maandag 7 september 2015 09:21 schreef Ineffable het volgende:
Morgen een afspraak en ik ben nu al zo zenuwachtig.![]()
JAAAAA!!quote:Op maandag 7 september 2015 09:23 schreef Skoap het volgende:
Ik mag naar huis!!! Zelf elke dag temperatuur meten & elke dag wel terug voor CTG & om de dag bloedprikken. Maar ik mag het thuis afwachten. Inleiding gepland voor 17 september. Maar daarvan hoop ik dat het niet nodig is. Daar zie ik wel tegen op, want ik had al een weeenstorm zonder die weeën opwekkers. Goede berichten dus!
quote:Op maandag 7 september 2015 09:30 schreef Razztwizzle het volgende:
Skoap wat fijn zeg! Hoe ver ben je op 17 september? Kindjes van 16/17 september zijn de leukste![]()
![]()
Dot wat naarIk neem bij misselijkheidsaanvallen (ze worden minder gelukkig) heel veel Smintjes, dan is het nog uit te houden. Sterkte!!
Ik hoop ook op een telefoontje vandaag maar het zal vast morgen tijdens een les komen.
Ja echt welquote:Op maandag 7 september 2015 09:23 schreef Ineffable het volgende:
Nee Skoap, wat goed!![]()
![]()
Dit is echt de beste uitkomst of niet!
Nee, het is ook een andere misselijkheid. Beetje griepig ipv ochtendmisselijkheid. Ik doe heeeeel rustig. Stip is ook wat grieperig, dus denk dat ik het heb overgenomen. Ben nu voornamelijk nog duizelig.quote:Op maandag 7 september 2015 09:46 schreef Limone het volgende:
Oh skoap wat heerlijk!![]()
SvaneStop anders even met testen. De ene test is de andere niet, de ene zwangerschap is de andere niet.
Wat rot, Dot, die misselijkheid. Had je dat ook zo erg bij Stip?
Wij hebben hier allemaal KDVaids en iedere keer als ik mijn neus snuit of hoest lek ik. Het is geen vruchtwater, maar ik word er wel een beetje zenuwachtig van.![]()
Oh dat is ook niet fijn. Sterkte met je dag.quote:Op maandag 7 september 2015 09:57 schreef Dot. het volgende:
[..]
Nee, het is ook een andere misselijkheid. Beetje griepig ipv ochtendmisselijkheid. Ik doe heeeeel rustig. Stip is ook wat grieperig, dus denk dat ik het heb overgenomen. Ben nu voornamelijk nog duizelig.
Beterschap!
Skoap, ik ben ingeleid door primen (tabletjes) en heb nooit een infuus gekregen, dus misschien proberen ze dat bij jou ook?
Kan ook nog morgenquote:Op maandag 7 september 2015 10:37 schreef gestreeptestoel het volgende:
Hopen dat alle mannen op tijd thuis zijn!
Razz.. Je wordt sowieso vandaag gebeld?
Skoap, wat n goed nieuws!
Wat fantastisch, fijn, super!quote:Op maandag 7 september 2015 11:55 schreef Razztwizzle het volgende:
Resultaten sneltest: Ons kindje heeft geen Down of Trisomie13/18. En het is zeker weten een jongetje
Ik ben zo blij, ik kan wel huilen.
Volgende week voor een hartecho en hopelijk de uitslagen van het Array-onderzoek (zeer uitgebreid chromosoomonderzoek) . Dus nog spannend wat daar uitkomt. Maar deze horde is alvast genomen.
Whaaaa! Wat een fantastisch nieuws!quote:Op maandag 7 september 2015 11:55 schreef Razztwizzle het volgende:
Resultaten sneltest: Ons kindje heeft geen Down of Trisomie13/18. En het is zeker weten een jongetje
Volgende week voor een hartecho en hopelijk de uitslagen van het Array-onderzoek (zeer uitgebreid chromosoomonderzoek) . Dus nog spannend wat daar uitkomt. Maar deze horde is alvast genomen.
quote:Op maandag 7 september 2015 11:55 schreef Razztwizzle het volgende:
Joepie! Speknekjongenspluisje!quote:Op maandag 7 september 2015 11:55 schreef Razztwizzle het volgende:
Ja, ook ivm de nekplooi. Omdat een dikke plooi ook een indicatie voor andere afwijkingen kan zijn. Hartafwijkingen, huidafwijkingen, etc. Dus we blijven onder controle bij het AMC; extra echo's en dus dat Array-onderzoek. Als er niks geks uit het Array-onderzoek komt en de 20-weken echo is goed, dan is het officieel weer een 'normale' (niet-medische) zwangerschap.quote:Op maandag 7 september 2015 11:57 schreef Ineffable het volgende:
[..]
Whaaaa! Wat een fantastisch nieuws!![]()
![]()
jongetje
Die extra onderzoeken hebben die ook verband met een verdikte nekplooi of staat dat los daarvan?
Razzquote:Op maandag 7 september 2015 11:55 schreef Razztwizzle het volgende:
Oeh, wanneer heb je die? En heb je een voorgevoel of helemaal niet?quote:Op maandag 7 september 2015 12:55 schreef Lamb29 het volgende:
Net afspraak gemaakt voor een geslachtsbepaling... Zo benieuwd!!
26 september!quote:Op maandag 7 september 2015 12:58 schreef Malteser het volgende:
[..]
Oeh, wanneer heb je die? En heb je een voorgevoel of helemaal niet?
Leuk! Ben benieuwd of hij gelijk heeft.quote:Op maandag 7 september 2015 13:19 schreef Lamb29 het volgende:
[..]
26 september!
Ik totaal niet... Marcek denkt een meisje ( want alle offsetdrukkers die meisjesduo's krijgen)
quote:Op maandag 7 september 2015 13:20 schreef Jagärtrut het volgende:
Hier komen we net van de frauenartzt.. Alles was meer dan ok, vruchtwater goed, navelstreng goed. Nu moet ik elke paar dagen daarheen voor een ctg en vruchtwater onderzoek. Ze schatte de baby op 3700 gram!
Je hebt verlof hoor! Zeggen dat je niet meer reageert, eventueel blocken en iemand anders laten oplossen, anders kom je er nooit vanafquote:Op maandag 7 september 2015 14:37 schreef Estrys het volgende:
Ik krijg volgende week ook weer een echo. Weet nieg of dat ook normaal de liggingsecho is met 35+5? Was in ieder geval ook om de groei te checken.
Die collega waar ik vorige week aan had moeten overdragen maar die ziek was blijft maar aan het appen.Alsof ik alles uit m'n hoofd weet. Echt. Jouw probleem he, niet dat van mij.
Zakt het weg als je rust pakt? Kindje aan het zakken misschien.quote:Op maandag 7 september 2015 16:07 schreef Estrys het volgende:
Heb veel krampen vandaag en krijg er een beetje de zenuwen vanHeel onrustig gevoel in ieder geval.
Rustig aan jijquote:Op maandag 7 september 2015 16:07 schreef Estrys het volgende:
Heb veel krampen vandaag en krijg er een beetje de zenuwen vanHeel onrustig gevoel in ieder geval.
Ja dan zakt het wel iets geloof ik.quote:Op maandag 7 september 2015 16:23 schreef Malteser het volgende:
[..]
Zakt het weg als je rust pakt? Kindje aan het zakken misschien.
Ik herken het heel erg. Heb sinds een week of twee ook enkele van die onrustige dagen gehad. Voelt bij mij een beetje als menstruatiekrampen. En als man dan thuiskomt na zijn werk, me vraagt hoe het gaat en ik hem vertel dat ik weer van die krampen heb, wordt hij altijd een beetje zenuwachtig.
herkenbaarquote:Op maandag 7 september 2015 16:07 schreef Estrys het volgende:
Hoera! Wat fijn!quote:Op maandag 7 september 2015 11:55 schreef Razztwizzle het volgende:
En fijn dat jij naar huis mag! Vanmorgen gelezen maar niet goed opgeslagen... Is de verwachting nou dat je de 37 weken nog gaan halen?quote:
Ik heb derde trimester het alleen maar zweet heet gehadquote:Op maandag 7 september 2015 17:37 schreef gestreeptestoel het volgende:
Ik heb t heet!Pff t zweet breekt me al uit de hele dag. Vanmiddag 1,5 uur geslapen. Leek wel of ik in coma lag.
Als ik nu maar niet ziek wordt. Zoon is ook al verkouden en man begon ook al. Dat wil ik er nu niet bij hebben.
Rammel maar losquote:Op maandag 7 september 2015 13:20 schreef Jagärtrut het volgende:
Hier komen we net van de frauenartzt.. Alles was meer dan ok, vruchtwater goed, navelstreng goed. Nu moet ik elke paar dagen daarheen voor een ctg en vruchtwater onderzoek. Ze schatte de baby op 3700 gram!
Beterschap!quote:Op maandag 7 september 2015 09:57 schreef Dot. het volgende:
[..]
Nee, het is ook een andere misselijkheid. Beetje griepig ipv ochtendmisselijkheid. Ik doe heeeeel rustig. Stip is ook wat grieperig, dus denk dat ik het heb overgenomen. Ben nu voornamelijk nog duizelig.
Beterschap!
Skoap, ik ben ingeleid door primen (tabletjes) en heb nooit een infuus gekregen, dus misschien proberen ze dat bij jou ook?
Wat rot die onzekerheid. Nog van harte met twee streepjes plassen.quote:Op maandag 7 september 2015 09:33 schreef Svane het volgende:
Skoap! Wat fijn!![]()
Ben ook benieuwd wanneer de uitslagen van Razz en LB komen!
Ik ben echt zo nerveus, m'n streepje is sinds afgelopen woensdag niet toegenomen.had gedacht dat met vijf dagen ertussen er wel verschil zichtbaar had moeten zijn. Blehh.
Dat het bijna klaar is is fijn ^^,quote:Op maandag 7 september 2015 18:31 schreef gestreeptestoel het volgende:
Ooh Sillie, t is ook echt de hele dag? Daar had ik overheen gelezen..
Stippel.. Scheelt dat hier dat trimester bijna is afgelopenhoop ik
![]()
T voelt echt als slaap, licht grieperig ofzo.. Zo maar douchen en vroeg t bed in.
Weet ikquote:Op maandag 7 september 2015 18:33 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Dat het bijna klaar is is fijn ^^,
spoiler.. na je zwangerschap kan je dat gewoon blijven houden tijdens het ontzwangeren![]()
in whatsapp kan je ook copy pastenquote:Op maandag 7 september 2015 18:41 schreef Jagärtrut het volgende:
ik heb echt van die momenten dat ik al m'n kleren uit wil trekken om het maar koeler te krijgen, stoel. Dan zweet ik ook als een otter. En 5 minuten later is het weer voorbij. Tis net de menopauze. Heb het eigenlijk al een paar weken..
langzamerhand word ik echt gek van steeds hetzelfde verhaal vertellen. ja, ik voel me nog goed. Nee, nog geen voorwerk. Ja, ik doe nog van alles i kk om net uit het tuincentrum. Ja, ik vind het spannend. Nee, de baby hoeft nog niet nu te komen, het kan ook 2 weken duren. Ja, ik snap dat het voor jou fijn is als de baby voor het weekeind komt, maar van mij mag de baby ook nog 2 weken blijven zitten...
Misschien spreek ik dat wel in op het antwoordapparaat. Alleen moet ik de boodschap dan elke dag veranderen. En dat in 2 talen.
Bestaat er ook zoiets als een automatische whatsappbeantwoorder?
Dat had ik met mijn schoonmoeder. Vroeg ze aan mijn man: is de baby al geboren? Zei hij: O ja vorige week al, zijn we jou vergeten te bellen??quote:Op maandag 7 september 2015 18:51 schreef gestreeptestoel het volgende:
Haha Jagar! Erg he!
Kom ik de buren tegen.. Gaat t nog goed? Ja ik loop hier nog steeds...
Kom ik de buurman v schoonoyders tegen.. Is de baby er nog niet? Nee zie jij ergens een baby?![]()
Reageer ik niet op n whatsappje.. Ik reageer vaak best snel.. Staat er gelijk "het is verdacht stil"
'jawel maar hij beviel niet, dus ik heb hem terug gestopt 'quote:Op maandag 7 september 2015 18:51 schreef gestreeptestoel het volgende:
Kom ik de buurman v schoonoyders tegen.. Is de baby er nog niet? Nee zie jij ergens een baby?![]()
En dan vraagt ie dat als ik zoon breng.. Maar ook als ik m weer ophaal..quote:Op maandag 7 september 2015 18:57 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
'jawel maar hij beviel niet, dus ik heb hem terug gestopt '
jouw manquote:Op maandag 7 september 2015 18:55 schreef Estrys het volgende:
[..]
Dat had ik met mijn schoonmoeder. Vroeg ze aan mijn man: is de baby al geboren? Zei hij: O ja vorige week al, zijn we jou vergeten te bellen??
'T is hartstikke lief dat ze wat organiseren!quote:Op maandag 7 september 2015 18:19 schreef Cassandra87 het volgende:
Hier organiseren ze niets, mijn leidinggevende dacht zelfs dat ik woensdag al voor t laatst was
Hoe lang moet je nog werken Sillie? Ben benieuwd wat ze gaan doen en vooral wat dan een hele dag in beslag neemt.
Zijn jullie trouwens al uit je nieuwe werktijden? Minder werken zag je baas toch niet zitten?
De indalingpijn is niet meer terug gekomen. Ik had trouwens gedroomd dat ik een voorlopige voorziening tegen de buikpijn had aangevraagd in afwachting van even goed naar het toilet te kunnen (ben momenteel bezig met een zaak op mijn werk waarvan een klant een voorlopige voorziening bij de rechtbank heeft aangevraagd in afwachting van het hoger beroep en blijkbaar hield mij dat bezig)
Nadat ik mijn man heb uitgelegd wat een voorlopige voorziening inhield heeft hij mij smakelijk uitgelachen. En bedankt schat
Verder nog maar drie dagen werken. Mijn vervanger heeft eindelijk eigen codes dus ik heb bijna al mijn werk overgezet. Vanochtend 100 werkprocessen, aan het einde van de dag nog maar dertig. Dat ruimt lekker opthuiskomen in een schoongemaakt huis
ik kan er weer even tegenaan. Krijg echt zin in mijn verlof
Ja.. ik durf het echt nog nietquote:Op maandag 7 september 2015 21:19 schreef LadyBlack het volgende:
Razzz!!! ik lees t nu pas, wat een goed nieuws!!!!![]()
Pfoe, echt, ga even iets leuks kopen johdat mag heus!!
Het was ook best fijn geweest als ze inderdaad hadden gezorgd voor fatsoenlijke vervanging én een afscheid voor je verlof jaquote:Op maandag 7 september 2015 22:01 schreef Estrys het volgende:
Ik ben flabbergasted! Ik krijg om 21 uur vanavond de vraag via whats app van de appende collega dat het toch wel fijn zou zijn als ik nog iets voor mijn werk zou willen doen. Dit is een grapje he?![]()
Morgenochtend mijn leidinggevende mailen dat ik dat dus niet van plan ben. Dat mijn werkgever niet zorgt voor vervanging die daadwerkelijk ook iets kan is niet mijn probleem.
quote:Op maandag 7 september 2015 22:09 schreef Lamb29 het volgende:
Ohh pff Estrys.Benieuwd wat je leidinggevende antwoord.
Razzbuikfoto? Hier helaas nog niks nada
[ afbeelding ]
Mijn kleuter maakte zo'n toffe tekening
en zowaar heel af en toe het idee dat ik wat gevlinder/belletjes voel![]()
![]()
Zou het? Das toch echt nog wel te vroeg nu?! (11.5wk)
Zijn het niet je darmen?quote:Op maandag 7 september 2015 22:09 schreef Lamb29 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
OMG wat lief!!!quote:Op maandag 7 september 2015 22:09 schreef Lamb29 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
En jij had geen baan meer na je verlof ook toch?quote:Op maandag 7 september 2015 22:18 schreef Estrys het volgende:
[..]
Zijn het niet je darmen?
Als ik mijn leidinggevende een beetje goed inschat dan zal zij de betreffende collega erop aanspreken dat het zeker niet de bedoeling is dat ik dat ga doen. Als ze dat niet doet zou me dat heel erg tegenvallen.
Jawel vooralsnog wel maar dat hoor ik pas in november. Maar ze kunnen ook het heen en weer krijgen hoor. Ik koos voor verlof met 34 weken. Niet 34+5quote:Op maandag 7 september 2015 22:21 schreef mignonne het volgende:
[..]
En jij had geen baan meer na je verlof ook toch?ik zou echt denken dat ze t heen en weer konden krijgen dan.
Groot gelijk. En je invaller mag best weten dat dit echt not done is.quote:Op maandag 7 september 2015 22:30 schreef Estrys het volgende:
[..]
Jawel vooralsnog wel maar dat hoor ik pas in november. Maar ze kunnen ook het heen en weer krijgen hoor. Ik koos voor verlof met 34 weken. Niet 34+5
Het is niet mijn invaller. Die is er namelijk geenquote:Op maandag 7 september 2015 22:35 schreef mignonne het volgende:
[..]
Groot gelijk. En je invaller mag best weten dat dit echt not done is.
Nou dan helemaal... Dan moet ze dus weten dat ze dat met andere op moet lossen. Ik vind het sowieso al erg apart om je s avonds laat daarover te gaan appen maar helemaal in je verlof ook nog.quote:Op maandag 7 september 2015 22:52 schreef Estrys het volgende:
[..]
Het is niet mijn invaller. Die is er namelijk geenin ieder geval niet 1 persoon die alles overneemt. Dit is gewoon een collega. Ze wil wat dingen gedaan hebben die ik wel overgedragen heb aan iemand anders, maar die heeft dat werk nog nooit gedaan. Blijkt het toch een vak
+1 . Dat kan niet hoor Estrys, je hebt niet voor niks verlof..quote:Op maandag 7 september 2015 22:55 schreef mignonne het volgende:
[..]
Nou dan helemaal... Dan moet ze dus weten dat ze dat met andere op moet lossen. Ik vind het sowieso al erg apart om je s avonds laat daarover te gaan appen maar helemaal in je verlof ook nog.
Die toeslag is inderdaad goed nieuws! Alle beetjes helpenquote:Op dinsdag 8 september 2015 06:55 schreef Cassandra87 het volgende:
Ach arme zoon, niets aan de val overgehouden? En bij jou, voorwerk? Hopelijk heb je geen drukke dag voor de boeg.
Daui supernieuws hé. Ik werd helemaal blijWas bang dat de toeslag lager zou zijn dan in 2015.
En Sillie 32 weken! Gaat rap. Ik heb bijna t gevoel dat je mij inhaalt haha
Bij het kruidvat hebben ze er 1tje die wel mag, deze: https://www.kruidvat.nl/k(...)ml-neusspray/p/18087 . Werkte bij mij prima om in ieder geval te slapen!quote:Op dinsdag 8 september 2015 07:20 schreef Razztwizzle het volgende:
Ja fijn van die toeslag!
Zohee, ik heb een nacht wakker gelegen met een verstopte neus en een blafhoest. Zo balen dat neusspray niet mag als je zwanger bent. Nu me maar naar school slepen want nog meer lesuitval is weer zo naar voor mezelf
.
Ik voel me wel veel beter over buikbaby. Gewoon een gevoel dat het goed zit, ofzo.
Ja mag die wel? VK zei de vorige keer heel stellig: alleen zoutoplossing en smeren met Vicks enzo. Maar wakker liggen is ook zo rukquote:Op dinsdag 8 september 2015 07:24 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Bij het kruidvat hebben ze er 1tje die wel mag, deze: https://www.kruidvat.nl/k(...)ml-neusspray/p/18087 . Werkte bij mij prima om in ieder geval te slapen!
En grote kans dat alles gewoon ook goed zit met jouw buikbaby! Gewoon een speknekjongetje
In de bijsluiter staat dat het voor zover bekend mag en ik heb toen met de gyn gebeld en die zei ook dat 't met mate geen issue wasquote:Op dinsdag 8 september 2015 07:28 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja mag die wel? VK zei de vorige keer heel stellig: alleen zoutoplossing en smeren met Vicks enzo. Maar wakker liggen is ook zo ruk.
Hoe komen ze daar toch bij?quote:Op dinsdag 8 september 2015 07:28 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja mag die wel? VK zei de vorige keer heel stellig: alleen zoutoplossing en smeren met Vicks enzo. Maar wakker liggen is ook zo ruk.
Niet alleen die van kruidvat hoor. Ook gewone otrivin enzo mag. Alleen je mag het in principe niet langer dan een week gebruiken. Maar dat is ook het advies als je niet zwanger bent dus sja.quote:Op dinsdag 8 september 2015 07:29 schreef silliegirl het volgende:
[..]
In de bijsluiter staat dat het voor zover bekend mag en ik heb toen met de gyn gebeld en die zei ook dat 't met mate geen issue was. Dus dat heb ik maar aangenomen!
Zout water kan ook echt wonderen doen! Oh ik ben spuit 11 die ken je al.quote:Op dinsdag 8 september 2015 07:20 schreef Razztwizzle het volgende:
Ja fijn van die toeslag!
Zohee, ik heb een nacht wakker gelegen met een verstopte neus en een blafhoest. Zo balen dat neusspray niet mag als je zwanger bent. Nu me maar naar school slepen want nog meer lesuitval is weer zo naar voor mezelf
.
Ik voel me wel veel beter over buikbaby. Gewoon een gevoel dat het goed zit, ofzo.
Mja nahjah; ik ben geen apotheker, die van het Kruidvat ken ik toevallig, vandaarquote:Op dinsdag 8 september 2015 07:37 schreef mignonne het volgende:
[..]
Niet alleen die van kruidvat hoor. Ook gewone otrivin enzo mag. Alleen je mag het in principe niet langer dan een week gebruiken. Maar dat is ook het advies als je niet zwanger bent dus sja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ti amo più di ieri ma meno di domani
Nee excl muts. Muts hoef ik niet, denk dat het kind zelf ook wel oren heeft.quote:Op dinsdag 8 september 2015 09:56 schreef Limone het volgende:
inclusief muts?
En wil je hem voor eerste pakje of voor eerste-maand-pakje?
Ja ik ben ook zo hoor, anders had ik hem wel al gekocht.quote:Op dinsdag 8 september 2015 10:02 schreef Limone het volgende:
Ik ben een kniepert, hoor en ik vind hem wel iets aan de prijs. Maarrr hij is zo leuk dat hij hem waarschijnlijk wel een keer of 10 aan heeft en dan is de cost-per-wear maar 3,50 EUR. Dan valt het allemaal wel mee.
Ja aan kleding dan he. Ik heb echt nog niks. Behalve gekregen spullen en spullen van 7 jaar oudquote:
Zeg 'check je mail' en blokkeer haarquote:Op dinsdag 8 september 2015 10:08 schreef Estrys het volgende:
en die collega hangt alweer in de whats app
I DID ITquote:
Ik heb de mail alleen naar mijn leidinggevende gestuurd, zij moet het oplossen. Tot die tijd reageer ik lekker nietquote:Op dinsdag 8 september 2015 10:11 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Zeg 'check je mail' en blokkeer haar
quote:Op dinsdag 8 september 2015 10:22 schreef Ineffable het volgende:
Ik had een afspraak vanochtend en kreeg een echo.
Waar ik vervolgens een leeg vruchtzakje zag.![]()
Er is nog een miniscule kan dat het nog te vroeg is, maar eigenlijk moest ik er niet op hopen. Overmorgen weer een afspraak.
F*cking anderhalf jaar bezig voor een leeg vruchtzakje.
Ohneequote:Op dinsdag 8 september 2015 10:22 schreef Ineffable het volgende:
Er is nog een miniscule kan dat het nog te vroeg is, maar eigenlijk moest ik er niet op hopen. Overmorgen weer een afspraak.
Ach nee. Wat super k*t & verdrietigquote:Op dinsdag 8 september 2015 10:22 schreef Ineffable het volgende:
6 en een beetje.quote:Op dinsdag 8 september 2015 10:24 schreef Malteser het volgende:
[..]oh nee Ineffable
![]()
Hoe ver ben je?
quote:Op dinsdag 8 september 2015 10:22 schreef Ineffable het volgende:
Geen idee eigenlijkquote:Op dinsdag 8 september 2015 09:18 schreef Limone het volgende:
Ulgh. Dat is inderdaad een slechte timing, Skoap. Hoe lang is een koortslip gevaarlijk?
Dat kun je overmorgen wel even vragen. Sterkte met afwachten... Hoe laat kan je donderdag terecht?quote:Op dinsdag 8 september 2015 10:28 schreef Ineffable het volgende:
[..]
6 en een beetje.
Vandaar nog de minimale kans.
Maar ik heb de hoop eigenlijk al opgegeven. Ik snap niks van echo, maar zelfs ik kon de leegte in dat ruime vruchtzakje wel interpreteren.
Hij had het ook nog over een hematoom ernaast of zo.
Ik weet eigenlijk niet eens wat hij daar verder nog over zei en of ik daar ook iets mee moet?
8:30quote:Op dinsdag 8 september 2015 10:32 schreef Malteser het volgende:
[..]
Dat kun je overmorgen wel even vragen. Sterkte met afwachten... Hoe laat kan je donderdag terecht?
Wat "fijn" dat het zo vroeg kan. Sterkte met afwachtenquote:
He shit.quote:Op dinsdag 8 september 2015 10:22 schreef Ineffable het volgende:
Ja daar ben ik ook erg blij mee. Ze pakken lekker door.quote:Op dinsdag 8 september 2015 10:35 schreef Skoap het volgende:
[..]
Wat "fijn" dat het zo vroeg kan. Sterkte met afwachten
Oh wat fijn Leonietje, en goed ook dat je extra hebt laten kijken omdat je je zo'n zorgen maakte.quote:Op dinsdag 8 september 2015 11:00 schreef Leonietje83 het volgende:
Vandaag 9 weken. Gisteren een extra echo laten maken bij echocentrum omdat ik van zorgen weer niet kon slapen. Gelukkig een allermooist gummiebeertje met knipper en denderend stoomtreingeluid. Vanmiddag intake bij de verloskundige. Die heeft geen echo apparaat... Heeft jullie vk er wel een? Iemand tips om vooral niet vergeten te zeggen bij vk vanmiddag?
Ja dat is het eigenlijk ook wel. Vooral omdat elke dag weer een dag dichter bij de 36 weken is. Wat zoveel verschil maakt!quote:Op dinsdag 8 september 2015 14:04 schreef mousemicky het volgende:
Skoap![]()
't Lijkt me wel zenuwslopend zo, afwachten en hopen dat baby nog even blijft waar ie is...
Elke dag is er eentje! Hopelijk kan L. je afleidenquote:Op dinsdag 8 september 2015 14:25 schreef Skoap het volgende:
[..]
Ja dat is het eigenlijk ook wel. Vooral omdat elke dag weer een dag dichter bij de 36 weken is. Wat zoveel verschil maakt!
Maar ja het zou zelfs kunnen dat ik de 37 weken nog haal. En ik ben al zo goed in afwachten
Het moet gewoon een babytjequote:Op dinsdag 8 september 2015 14:38 schreef LadyBlack het volgende:
Oh en ik schijn een gat in mn placenta te hebbenEn de placenta was dik, 4 cm.
Wat moet dit worden jongens
Ik ben net thuis van werk en ga nu naar oma om afscheid te nemen. Ben even druk voorlopig dus.quote:Op dinsdag 8 september 2015 14:54 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Lokquote! Je hulp wordt ingeroepen!
Sterkte met je omaquote:Op dinsdag 8 september 2015 15:43 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ik ben net thuis van werk en ga nu naar oma om afscheid te nemen. Ben even druk voorlopig dus.
Bij mijn weten kan dat niet zo gek veel kwaad mits voldoende placenta overblijft en dat klinkt wel zo.
Ja we kunnen er toch niets aan veranderen en we zijn er samen wel over uit dat mocht het down zijn, dat dat voor ons verder niets verandert, dat geeft wel rust. Buiten dat de kans gewoon heel klein is dat het mis is.quote:Op dinsdag 8 september 2015 14:27 schreef Skoap het volgende:
Knap hoor Lot hoe rustig je er over klinkt!
Leuk, geslachtsbepalingsecho! Heb je een voorgevoel? En heb je een fijne vakantie gehad?
Wat is dat hard gegaan dan Migonne, wat verdrietig. Sterkte!quote:Op dinsdag 8 september 2015 15:43 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ik ben net thuis van werk en ga nu naar oma om afscheid te nemen. Ben even druk voorlopig dus.
Bij mijn weten kan dat niet zo gek veel kwaad mits voldoende placenta overblijft en dat klinkt wel zo.
Haha! Misschien weet ze niet dat je vruchtwater bijmaakt?quote:Op dinsdag 8 september 2015 18:03 schreef Skoap het volgende:
Mijn moeder net: "ja maar hoe weet je nou of je vliezen gebroken zijn als je nu nog steeds vruchtwater lekt?"![]()
![]()
![]()
Shit, echt??quote:Op dinsdag 8 september 2015 19:03 schreef Svane het volgende:
Mijn overdadige testen was niet voor niets, m'n streepjes zijn nu helemaal weg. Ik verhuis maar weer terug naar wohts. Leuk joh, zo'n tweede kind maken.![]()
Het valt me iig veel minder zwaar dan vorige keer, wist het natuurlijk ook pas een week.
Lek je nu de hele tijd door? Wel echt super fijn dat je naar huis mocht!quote:Op dinsdag 8 september 2015 18:03 schreef Skoap het volgende:
Mijn moeder net: "ja maar hoe weet je nou of je vliezen gebroken zijn als je nu nog steeds vruchtwater lekt?"![]()
![]()
![]()
Wel de leukste!quote:Op dinsdag 8 september 2015 19:05 schreef Svane het volgende:
Ik word wel een beetje de dorpsgek van z&g, aan komen waaien en weer verdwijnen.
:/ mwoah ik hoop echt dat je leidinggevende hier snel ingrijpt.. probeer je er niet te druk om te maken hoe moeilijk ook, het is niet jouw probleem, je verdient het om lekker te genieten van je laatste weekjes.quote:Op dinsdag 8 september 2015 19:58 schreef Estrys het volgende:
Ik negeer het allemaal maar gewoon nu even. En dan om tien uur 's ochtends een berichtje sturen met de vraag of ik 'toch niet aan het bevallen ben'. Waarschijnlijk omdat ik niet reageer. Begint dat nu al?
Maar goed verder was het een prima dag. Proefdruk voor kaartje aangevraagd. En het panda pakje gekocht. Bestelling gedaan en als het goed is komt het vinyl voor de muurstickers van de babykamer morgen al, kan ik daar mooi mee aan de slag
Yup. Heel charmant!quote:Op dinsdag 8 september 2015 19:43 schreef Daui het volgende:
[..]
Lek je nu de hele tijd door? Wel echt super fijn dat je naar huis mocht!
Had je leidinggevende wel gereageerd?quote:Op dinsdag 8 september 2015 19:58 schreef Estrys het volgende:
Ik negeer het allemaal maar gewoon nu even. En dan om tien uur 's ochtends een berichtje sturen met de vraag of ik 'toch niet aan het bevallen ben'. Waarschijnlijk omdat ik niet reageer. Begint dat nu al?
Maar goed verder was het een prima dag. Proefdruk voor kaartje aangevraagd. En het panda pakje gekocht. Bestelling gedaan en als het goed is komt het vinyl voor de muurstickers van de babykamer morgen al, kan ik daar mooi mee aan de slag
Lijkt me inderdaad super sexy! Bovenop afscheiding, vochtvoeten en alle andere geneugten van het zwanger zijn.quote:
Jawel, ze was het met mij eens. Verlof is verlof. Maar na overleg met die collega vroeg ze mijn wachtwoord omdat ze bestanden moest hebben die die collega nodig had. Nou had ik al aangegeven dat ik mijn pc heb leeggemaakt en alles op de server heb gezet. Maar goed als je niet kijkt...quote:Op dinsdag 8 september 2015 20:47 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Had je leidinggevende wel gereageerd?
Svane wat rot! Sterkte!
Nou ja, dat wordt een laatste appje: "Op *datum einde verlof* ben je de eerste die mij vragen mag stellen. Doei!quote:Op dinsdag 8 september 2015 20:53 schreef Estrys het volgende:
[..]
Jawel, ze was het met mij eens. Verlof is verlof. Maar na overleg met die collega vroeg ze mijn wachtwoord omdat ze bestanden moest hebben die die collega nodig had. Nou had ik al aangegeven dat ik mijn pc heb leeggemaakt en alles op de server heb gezet. Maar goed als je niet kijkt...
En ik moest zelf aangeven bij die collega dat ik niet lastig wil worden gevallen. Want ik liet volgens haar zelf daar een opening voor. Om mij lastig te vallen:
Nahjah! Die collega had gewoon veel eerder moeten bedenken dat ze onvoldoende is voorbereid op jouw werkzaamheden. Dat is haar fout, niet de jouwe.quote:Op dinsdag 8 september 2015 20:53 schreef Estrys het volgende:
[..]
Jawel, ze was het met mij eens. Verlof is verlof. Maar na overleg met die collega vroeg ze mijn wachtwoord omdat ze bestanden moest hebben die die collega nodig had. Nou had ik al aangegeven dat ik mijn pc heb leeggemaakt en alles op de server heb gezet. Maar goed als je niet kijkt...
En ik moest zelf aangeven bij die collega dat ik niet lastig wil worden gevallen. Want ik liet volgens haar zelf daar een opening voor. Om mij lastig te vallen. Ja het begint met 1 vraag die je netjes wil afhandelen en vervolgens krijg je er nog zes achteraan.![]()
Mini-cakejes bakken, witte chocolade (van die druppels) smelten en ze daarmee 'insmeren', dippen in muisjes in de gewenste kleur, even in de koelkast laten uitharden, in de vriezer mikkenquote:Op dinsdag 8 september 2015 20:22 schreef Estrys het volgende:
Zeker! Nu traktaties zoeken voor mijn oudste schat op school. Voor als de baby er is. Moet wel cool natuurlijk want hij zit in groep 3en het liefst maak ik het tevoren al
Ah ja collegaatje heeft dat hier getrakteerd na de geboorte maar dan met soesjes, vond het een erg leuk idee en goed uitvoerbaar!quote:Op dinsdag 8 september 2015 21:17 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Mini-cakejes bakken, witte chocolade (van die druppels) smelten en ze daarmee 'insmeren', dippen in muisjes in de gewenste kleur, even in de koelkast laten uitharden, in de vriezer mikken![]()
![]()
Was hier op KDV en peuterspeelzaal een groot succes
Meneertje heeft nogal een mening over wat cool is voor een derde groeper ;Pquote:Op dinsdag 8 september 2015 21:17 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Mini-cakejes bakken, witte chocolade (van die druppels) smelten en ze daarmee 'insmeren', dippen in muisjes in de gewenste kleur, even in de koelkast laten uitharden, in de vriezer mikken![]()
![]()
Was hier op KDV en peuterspeelzaal een groot succes
Ja. Met mijn plotterquote:Op dinsdag 8 september 2015 22:00 schreef Leonietje83 het volgende:
Estrys, begrijp ik goed dat jij zelf een muursticker gaat maken? Dan ga ik je pm sturen! Willikook!
idd een out of office melding instellen en daarin zetten dat als je vragen hebt je contact op kunt nemen met haar.quote:Op woensdag 9 september 2015 00:18 schreef MaJo het volgende:
Estrys stuur anders zo'n tekst a la "wegens zwangerschapsverlof kan ik pas na 4 april reageren" net als een automatische mail zeg maaren dat dan blijven sturen bij elke reactie van haar
De jouwe valt toch ook nog wel in de categorie kleintje?quote:Op woensdag 9 september 2015 08:12 schreef pinquit het volgende:
Man man man wat heb ik een respect voor zwangere moeders met een kleintje en een baanhoe doen jullie dit?
Opa en omaquote:Op woensdag 9 september 2015 08:12 schreef pinquit het volgende:
Man man man wat heb ik een respect voor zwangere moeders met een kleintje en een baanhoe doen jullie dit?
Mwoah, mijn kleintje heeft weinig hulp nodig bij de dagelijkse dingen. Wel wat aansporenquote:Op woensdag 9 september 2015 08:22 schreef Estrys het volgende:
[..]
De jouwe valt toch ook nog wel in de categorie kleintje?
+1quote:Op woensdag 9 september 2015 09:22 schreef gestreeptestoel het volgende:
[..]
Opa en oma![]()
En anders gewoon doorgaan? En soms kind onpedagogisch voor de tv installeren?
Oh wat mis ik het dat wij geen familie in de buurt hebben! Ja, gewoon doorgaan dus... Je zult versteld staan van jezelf hoe lang je door kan gaan op een lege tank 😩quote:Op woensdag 9 september 2015 09:22 schreef gestreeptestoel het volgende:
[..]
Opa en oma![]()
En anders gewoon doorgaan? En soms kind onpedagogisch voor de tv installeren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |