Daar horen wij straks ook bijquote:Op maandag 7 september 2015 00:02 schreef ForzaMilan het volgende:
Malta - Azerbeijan in de krochten van "Europa"
quote:
Zou Nederland ook moeten doen.quote:Op maandag 7 september 2015 00:03 schreef ForzaMilan het volgende:
Malta ook alleen rugnummers en geen namen
EKquote:Op maandag 7 september 2015 00:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Henry doet alsof Oranje niet op het WK een soort einde van de wereld is.
Ik denk dat een aanzienlijk aantal mensen het met hem eens isquote:Op maandag 7 september 2015 00:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Henry doet alsof Oranje niet op het WK een soort einde van de wereld is.
Ik verwacht precisie van jouquote:
Het is ook wel een afgang voor de nummer drie van het voorafgaande WK: niet aanwezig op een Europees eindtoernooi waaraan 24 landen deelnemen.quote:Op maandag 7 september 2015 00:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Henry doet alsof Oranje niet op het WEK een soort einde van de wereld is.
Vreemdgaan met het wijf van je broer, nee dan verdien je wel bewondering.quote:
quote:
Boeiend wat die in zijn priveleven doet.quote:Op maandag 7 september 2015 00:08 schreef Grifte het volgende:
[..]
Vreemdgaan met het wijf van je broer, nee dan verdien je wel bewondering.
Stelde daarnaast altijd het belang van Man U over dat van Wales. Geen probleem, maar om hem dan als de ultieme 'Welshmen' te zien gaat mij te ver.
Geen boeiende wedstrijden?quote:Op maandag 7 september 2015 00:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik voorspel volgende week een weinig boeiende uitzending.
Feyenoord en PSV rollen met hun TOMOS eenvoudig over respectievelijk Willem II en SC Cambuur heen.quote:
Schokeffect van het ontslagquote:Op maandag 7 september 2015 00:10 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Twente - Ajax alleen eigenlijk
Dat zou in dit geval voor Twente al een positief schokeffect zijnquote:Op maandag 7 september 2015 00:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toen Steve vertrok, was de eerstvolgende wedstrijd ook Twente - Ajax. 0-2.
#leukefeitjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |