Je begrijpt het. Net als alle B-landen al doen. Alles weggooien waar we groot mee zijn gewordenquote:Op zondag 6 september 2015 23:23 schreef Tagliano het volgende:
We hebben een kans gekregen door een lange bal, laten we nu alleen maar lange ballen spelen
quote:Op zondag 6 september 2015 23:24 schreef marcodej het volgende:
Henry doet het niet onverdienstelijk.
Hij mag ook wel aan de VI-tafel aanschuiven, hij heeft denk ik een verrassend pittige mening.
Immers erachter, kampioen dit datquote:
Ze vullen het gewoon te controlerend in . Balbezit om het balbezitquote:Op zondag 6 september 2015 23:24 schreef TheVulture het volgende:
Te verdedigend? Er staan 8 spelers in het veld met aanvallende intenties, inclusief de backs
Maar het ligt niet aan de tactiek hoor
Tuurlijk. Laten we eenvoorbeeld nemen aan het grote Ijsland.quote:
Hij heeft ook een nette baard, dat ontbreekt nog aan tafel.quote:Op zondag 6 september 2015 23:24 schreef marcodej het volgende:
Henry doet het niet onverdienstelijk.
Hij mag ook wel aan de VI-tafel aanschuiven, hij heeft denk ik een verrassend pittige mening.
Misschien kan Nederland niet beter? Ik kan me de wedstrijd tegen Chili herinneren, waren we ook niet goed hoor.quote:Op zondag 6 september 2015 23:23 schreef tong80 het volgende:
Pierre wil op z'n boerelullen alle ballen naar voren gaan voetballen. Te triest
Eens. Jouw OP in KLB was tenminste gestructureerd en duidelijk, liever dat en dan puur tekstueel dan dit soort pixelige prietpraatkutplaatjes.quote:
Wat is daar ooit van terecht gekomen? Marc van Hintum.quote:Op zondag 6 september 2015 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik scrollde even door een lijst van ex-gasten bij Studio Voetbal.
Ik kwam de naam 'Marc van Hintum' tegen. Onvergetelijke uitzendingen.
mag nu nog alleen maar op de radio een analyse doenquote:Op zondag 6 september 2015 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik scrollde even door een lijst van ex-gasten bij Studio Voetbal.
Ik kwam de naam 'Marc van Hintum' tegen. Onvergetelijke uitzendingen.
Ook dat ja, en dan sta je met zijn allen tot op de middellijn, verlies je de bal en sta je ineens nog maar met 3 man achter de bal, zoals bij de 1-0 vanavondquote:Op zondag 6 september 2015 23:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ze vullen het gewoon te controlerend in . Balbezit om het balbezit
Bedankt.quote:Op zondag 6 september 2015 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zal geen kritiek leveren op je post.
Langs de Lijn zit hij vaak als analistquote:Op zondag 6 september 2015 23:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat is daar ooit van terecht gekomen? Marc van Hintum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |