Daar was Bruggink de beste. Van Nistelrooij nooit in gespeeldquote:Op zondag 6 september 2015 23:19 schreef showtimer het volgende:
Pierre deed het bij jong oranje ook beroerd
Ik ook nietquote:Op zondag 6 september 2015 23:19 schreef marcodej het volgende:
Piair wil zo'n kansloze trap naar voren na de aftrap?
Dat vindt Gijp niet leuk.
Goebbels lult je er wel uit met zijn reserve-onderdelenquote:Op zondag 6 september 2015 23:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik kruip alvast de moffenkelder in.
Was hetzelfde spel inderdaad, maar dat zegt niemandquote:Op zondag 6 september 2015 23:19 schreef showtimer het volgende:
Pierre deed het bij jong oranje ook beroerd
Henry weet dat waarschijnlijk niet eensquote:Op zondag 6 september 2015 23:21 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Was hetzelfde spel inderdaad, maar dat zegt niemand
Ik nog 10quote:Op zondag 6 september 2015 23:21 schreef Szura het volgende:
Gaan ze nu Klaassen afzeiken? Ik weet nog 5 anderen.
Hier ook:quote:Op zondag 6 september 2015 23:21 schreef Elfletterig het volgende:
Van Hooijdonk had volledig gelijk met z'n opmerking over dat oervervelende opbouwspel van Oranje.
Ja dus? Wil niet zeggen dat je niks over hem mag zeggen, misschine komen die andere nog.. En hij wordt niet afgezeken, er wordt getwijfeld of hij het heeft, op dit moment, dat is niet zijn schuld, dat is de schuld van de coaches.quote:Op zondag 6 september 2015 23:21 schreef Szura het volgende:
Gaan ze nu Klaassen afzeiken? Ik weet nog 5 anderen.
Begon idd op het EK88 alquote:Op zondag 6 september 2015 23:21 schreef Evertjan het volgende:
het is allemaal misgegaan sinds de NOS de Oranje duels uitzend
*uitzendtquote:Op zondag 6 september 2015 23:21 schreef Evertjan het volgende:
het is allemaal misgegaan sinds de NOS de Oranje duels uitzend
Beste speler bij Ajax. Maar die jongen moet nog rijpen, die wordt nu ook maar half gedwongen er in gesmeten.quote:
Dat zeker, vooral dat hij daar opeens als verdedigende middenvelder wordt neergezet. Blind snapt er geen drol van.quote:Op zondag 6 september 2015 23:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beste speler bij Ajax. Maar die jongen moet nog rijpen, die wordt nu ook maar half gedwongen er in gesmeten.
werkt voor IJsland uitstekendquote:Op zondag 6 september 2015 23:23 schreef tong80 het volgende:
Pierre wil op z'n boerelullen alle ballen naar voren gaan voetballen. Te triest
Kick and rushquote:Op zondag 6 september 2015 23:23 schreef tong80 het volgende:
quote:Op zondag 6 september 2015 23:23 schreef Tagliano het volgende:
We hebben een kans gekregen door een lange bal, laten we nu alleen maar lange ballen spelen
Dat dusquote:Op zondag 6 september 2015 23:23 schreef tong80 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |