Huh? Wat bedoel je?quote:Op zondag 6 september 2015 22:55 schreef newguy3000 het volgende:
soort arabische versie van 'ik heb het nog nooit gedaan', meer haal ik niet uit het plaatje.
Nee. Ik google niet op Arabische dingen. En ik ben ook zeker geen terroristequote:Op zondag 6 september 2015 22:56 schreef Bombvis het volgende:
Volgens mij Google jij gewoon daarop, daar worden de reclames op aangepast. Ofwel TS is een terroriste
Ik heb het topic voor de zekerheid toch maar doorgegeven aan de AIVDquote:Op zondag 6 september 2015 23:02 schreef brillenmeisje het volgende:
[..]
Huh? Wat bedoel je?
[..]
Nee. Ik google niet op Arabische dingen. En ik ben ook zeker geen terroriste
Meen je dit? Hoe kan dit?quote:Op zondag 6 september 2015 23:03 schreef pinman het volgende:
![]()
![]()
Volgens mij is dat een reclame voor een Arabische datingsite of zoiets
Dikkedoeiquote:Op zondag 6 september 2015 23:58 schreef brillenmeisje het volgende:
Reageer normaal. Doei. Ik ga weg.
Volg(de) je haar illuminati-topiques dan niet? Dan leg je snel de link waar zij in haar vrije tijd wel allemaal niet naar googledquote:Op zondag 6 september 2015 22:56 schreef Bombvis het volgende:
Volgens mij Google jij gewoon daarop, daar worden de reclames op aangepast. Ofwel TS is een terroriste
Waarom probeer je chicks niet op die manier te versieren PausSpeculaasquote:Op maandag 7 september 2015 10:17 schreef PausNicolaas het volgende:
"Ontmoet hier nu Arabische mannen!"
"Ik Achmed ben uit the Netherlands en ik heb zin, jij ook?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |