SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
FC Twente - Ajaxquote:Op zondag 6 september 2015 21:34 schreef FritzWepper het volgende:
Interlands weer voorbij, vizier op hetgene echt telt: Ons Aller Ajax
Ajax - Celtic
Excelsior - Ajax
Ajax - De Graafschap
Ajax - FC Groningen
Molde FK - Ajax
Ajax - PSV
Zeven wedstrijden puur GENOT.![]()
Vooral die wedstrijd tegen De Graafschap wordt spannend.quote:Op zondag 6 september 2015 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
FC Twente - Ajax
Ajax - Celtic
Excelsior - Ajax
Ajax - De Graafschap
Ajax - FC Groningen
Molde FK - Ajax
Ajax - PSV
Gelukkig is dat een bekerwedstrijd.quote:Op zondag 6 september 2015 21:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vooral die wedstrijd tegen De Graafschap wordt spannend.![]()
Die eerste 2 Europa League wedstrijden moeten we eigenlijk gewoon 6 punten pakken.quote:Op zondag 6 september 2015 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
FC Twente - Ajax
Ajax - Celtic
Excelsior - Ajax
Ajax - De Graafschap
Ajax - FC Groningen
Molde FK - Ajax
Ajax - PSV
De juiste term is groeibriljant.quote:Op zondag 6 september 2015 22:18 schreef Syntix het volgende:
RiedewaldToch wel een groeidiamantje hoor
Oogt niet zo snel, maar is het wel degelijk.
![]()
Moeten we alle zeven winnen.quote:Op zondag 6 september 2015 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
FC Twente - Ajax
Ajax - Celtic
Excelsior - Ajax
Ajax - De Graafschap
Ajax - FC Groningen
Molde FK - Ajax
Ajax - PSV
Vanaf nu is elke wedstrijd een finalequote:Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
En als je Twente - Ajax gelijk speelt, wat dan? Verlenging?quote:Op maandag 7 september 2015 00:06 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Vanaf nu is elke wedstrijd een finaleWie niet dom is moet slim zijn!![]()
We bekijken het van week tot week. En dan is het zaak om goed aan de wedstrijd te beginnen en onszelf niet vergeten te belonen, want als zo'n bal er gewoon in valt speel je een andere wedstrijd. Maar als je 'm zelf niet scoort, valt 'ie op het verkeerde moment aan de andere kant en dan loop je achter de feiten aan: zit je weer in de hoek waar de klappen vallen. En probeer dan maar eens de neuzen dezelfde kant op te krijgen. Daar mis je net dat stukje ervaring voor.quote:Op maandag 7 september 2015 00:06 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Vanaf nu is elke wedstrijd een finale![]()
Vergeet de stand van de maan niet.quote:Op maandag 7 september 2015 15:43 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
We bekijken het van week tot week. En dan is het zaak om goed aan de wedstrijd te beginnen en onszelf niet vergeten te belonen, want als zo'n bal er gewoon in valt speel je een andere wedstrijd. Maar als je 'm zelf niet scoort, valt 'ie op het verkeerde moment aan de andere kant en dan loop je achter de feiten aan: zit je weer in de hoek waar de klappen vallen. En probeer dan maar eens de neuzen dezelfde kant op te krijgen. Daar mis je net dat stukje ervaring voor.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Ben benieuwd hoe het gaat lopen maar het zou mij verbazen als alles nu ineens koek en ei is en het kinderachtige gedrag voorbij isquote:Op maandag 7 september 2015 15:50 schreef PowerLoungen het volgende:
Wat vinden we eigenlijk van het ''nieuwe'' TH ?![]()
De eerste zes moeten toch geen probleem zijn? Die kunnen er allemaal geen kut van. Tegen PSV zijn jullie kansloos.quote:![]()
Mij ook . Komt allemaal nogal geforceerd over . En dat Ling-rapport zal ook wel weer in de prullenbak liggenquote:Op maandag 7 september 2015 15:51 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe het gaat lopen maar het zou mij verbazen als alles nu ineens koek en ei is en het kinderachtige gedrag voorbij isRED ONS HENNIEGOD![]()
Ach, jullie staan bovenaan, dus het is nu even rustig. Tot eerste punten in Europa en de Eredivisie misgelopen worden en dan gaat de boel vanzelf weer aan het schijten.quote:Op maandag 7 september 2015 15:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mij ook . Komt allemaal nogal geforceerd over . En dat Ling-rapport zal ook wel weer in de prullenbak liggen
Jullie zijn Ajax, jullie zijn de onrustigste.![]()
Het is wel vermakelijk soms , al die drama en soaps . Maar het zou weleens lekker zijn als alle neuzen dezelfde kant op staanquote:Op maandag 7 september 2015 15:57 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ach, jullie staan bovenaan, dus het is nu even rustig. Tot eerste punten in Europa en de Eredivisie misgelopen worden en dan gaat de boel vanzelf weer aan het schijten.
Jullie zijn Ajax, jullie zijn de onrustigste.RED ONS HENNIEGOD![]()
M.a.w. het blijven dezelfde eilandjes. Alleen mag van der Sar er nu bij gaan zitten.quote:Marc Overmars gaat zich volledig richten op het aan- en verkoopbeleid van Ajax en de spelerscontracten. Zijn titel wordt directeur spelersbeleid. Van der Sar neemt vanuit de directie als voorzitter van het technisch hart de overige voetbalzaken in zijn portefeuille. Het technisch hart van Ajax bestaat Wim Jonk, Dennis Bergkamp, Marc Overmars en Frank de Boer.![]()
4 tegen 1 nuquote:Op maandag 7 september 2015 16:07 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
M.a.w. het blijven dezelfde eilandjes. Alleen mag van der Sar er nu bij gaan zitten.
RED ONS HENNIEGOD![]()
Dat idee heb ik ook. Als hij partij kiest is er niets opgelost en zijn er alleen meer mensen bij het conflict betrokken geraakt. En als hij zijn bemiddelende rol serieus neemt, rest de vraag of hij echt over de kwaliteiten beschikt om de rest bij elkaar te brengen.quote:![]()
Algemeen directeur moet dat doen . Maarja ik krijg bij die ouwe een beetje een Jaakke, Ten Have gevoel . ( Er alleen maar zitten om te graaien en voor de status )quote:Op maandag 7 september 2015 16:17 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook. Als hij partij kiest is er niets opgelost en zijn er alleen meer mensen bij het conflict betrokken geraakt. En als hij zijn bemiddelende rol serieus neemt, rest de vraag of hij echt over de kwaliteiten beschikt om de rest bij elkaar te brengen.RED ONS HENNIEGOD![]()
dar graaien valt wel mee maar de status vinden ze wel heel prettigquote:Op maandag 7 september 2015 16:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Algemeen directeur moet dat doen . Maarja ik krijg bij die ouwe een beetje een Jaakke, Ten Have gevoel . ( Er alleen maar zitten om te graaien en voor de status )![]()
Pun intended?quote:Op maandag 7 september 2015 16:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het is wel vermakelijk soms , al die drama en soaps . Maar het zou weleens lekker zijn als alle neuzen dezelfde kant op staan![]()
http://www.at5.nl/artikel(...)-was-er-was-gn-sfeerquote:Voor Tete waren in de twee wedstrijden geen speelminuten weggelegd, dit terwijl Gregory van der Wiel op Tete's positie geen al te sterke indruk maakte. 'Ik had niet verwacht dat ik zou spelen, maar wel gehoopt natuurlijk. Zelf vond ik Van der Wiel goed spelen. Hij heeft wel een ongelukkige penalty veroorzaakt. Maar ik vond 'm prima spelen.
Hoop dat hij gewoon beleefd is en niet echt denkt dat hij naar dat niveau toe moet.![]()
Lekker boeiend die Ling is een nog grotere luchtkastelenbouwer dan Karel Aalbers.quote:Op maandag 7 september 2015 15:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mij ook . Komt allemaal nogal geforceerd over . En dat Ling-rapport zal ook wel weer in de prullenbak liggenBehulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Wanneer start doorgaans de losse kaartverkoop van de EL? Kan er helaas maar 1 wedstrijd bij zijn
Cuz I'm Mr. Brightside![]()
10 sept 9.00quote:Op maandag 7 september 2015 20:27 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wanneer start doorgaans de losse kaartverkoop van de EL? Kan er helaas maar 1 wedstrijd bij zijn![]()
Gibraltar.quote:Op maandag 7 september 2015 22:21 schreef Heeinz het volgende:
Milik heeft maar weer eens twee keer gescoord en een assist afgeleverd zie ik![]()
Nee, dat valt niet mee. Als je ziet hoeveel vriendjespubliek er binnen de club is zal je je verbazen ( dat zie ik ook als een vorm van graaien)quote:Op maandag 7 september 2015 16:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
dar graaien valt wel mee maar de status vinden ze wel heel prettig![]()
de mensen in de top gaat het vooral om status, dat ze in hun kielzog dan profiteurs meetrekken is wat andersquote:Op maandag 7 september 2015 23:11 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Nee, dat valt niet mee. Als je ziet hoeveel vriendjespubliek er binnen de club is zal je je verbazen ( dat zie ik ook als een vorm van graaien)![]()
Hij gaat inderdaad zeggen : "Ik snap er geen katoenplukker van dat Gregory mocht blijven falen en ik geen kans kreeg."quote:Op maandag 7 september 2015 17:37 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
http://www.at5.nl/artikel(...)-was-er-was-gn-sfeer
Hoop dat hij gewoon beleefd is en niet echt denkt dat hij naar dat niveau toe moet."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:Sanogo: 'Ik hoor Arsène nog zeggen: Ajax is een goede keus...'
Dinsdag, 8 september 2015 om 00:10
Yaya Sanogo heeft in het tenue van Ajax nog niet kunnen overtuigen. De Amsterdamse club nam de aanvaller dit seizoen op huurbasis over van Arsenal. Sanogo, 22 jaar, zag Ajax helemaal zitten: uitzicht op een basisplaats en mogelijk plaatsing voor de groepsfase van de Champions League. Het is vooralsnog helemaal anders gegaan.
/
Sanogo mocht in de afgelopen weken alleen bij Jong Ajax aan het startsignaal verschijnen en Ajax strandde nota bene al in de derde voorronde van de Champions League. "Maar oké, Ajax is een grote club", vertelt de Fransman in gesprek met ELF Voetbal. "Ik moet hier bij Ajax bewijzen dat ik in staat ben om veel wedstrijden te spelen. Dat is lang geleden en dat frustreert mij behoorlijk."
Sanogo kwam bij Arsenal niet verder dan een handvol wedtrijden en ook zijn verhuur aan Crystal Palace was geen onverdeeld succes. Het mislopen van de Champions League was een hard gelag. "Ik hoor Arsène nog zeggen: Ajax is een goede keus, want daar speel je zeker Champions League..." Sanogo zal in de Jupiler League moeten bewijzen dat hij een meerwaarde kan zijn voor het team van Frank de Boer. "Sometimes life is pretty tough."![]()
hij is niet blijquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Hadden nog beter zivko kunnen behouden.quote:Op dinsdag 8 september 2015 09:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sanogo moet gewoon per direct vlucht terug naar Londen nemen, weg ermee. El Azzouzi is nog beter
maar inderdaad El Azzouzi
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Je mag het niet van een jonge gast die er voor het eerst bij zit verwachten, maar ik zou willen dat iemand dat gewoon eens zegt. Want van der Wiel, zo'n beetje de slechtste speler op het veld lijkt zich zelf echt van geen schuld bewust:quote:Op dinsdag 8 september 2015 09:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Hij gaat inderdaad zeggen : "Ik snap er geen katoenplukker van dat Gregory mocht blijven falen en ik geen kans kreeg."En hij was niet de enige met volslagen misplaatste uitspraken. Ze zijn compleet de weg kwijt bij Oranje.quote:Bij Paris Saint-Germain heb je veel spelers die al jarenlang op het hoogste niveau spelen. Dat is internationaal topniveau. Nog niet iedereen bij Oranje zit op dat niveau.![]()
Niet alleen de spelers.quote:Op dinsdag 8 september 2015 10:46 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Je mag het niet van een jonge gast die er voor het eerst bij zit verwachten, maar ik zou willen dat iemand dat gewoon eens zegt. Want van der Wiel, zo'n beetje de slechtste speler op het veld lijkt zich zelf echt van geen schuld bewust:
[..]
En hij was niet de enige met volslagen misplaatste uitspraken. Ze zijn compleet de weg kwijt bij Oranje.
Blind had kunnen weten dat je met eredivisie verdedigers niet vooruit kunt voetballen zeker als je voorin en op het middenveld spelers hebt lopen die hun verdedigende werk niet doen.
Waarom hij het dan toch probeerde op de nagenoeg failliete Hollandse school methode is mij dan ook een raadsel![]()
Ajax contracteert Antonucci
Ajax heeft overeenstemming bereikt met Francesco Antonucci. De middenvelder tekende in Amsterdam een contract dat met terugwerkende kracht ingaat op 1 juli 2015 en een looptijd heeft van drie seizoenen, tot en met 30 juni 2018.
Antonucci werd op 20 juni 1999 geboren in La Louvière, België. De 16-jarige jeugdinternational is afkomstig van het Belgische RSC Anderlecht.
Wim Jonk: ,,Francesco is een creatieve middenvelder die heel makkelijk passeert en daardoor een overtal kan creëren. Hij verkiest Ajax boven de gerenommeerde opleiding van Anderlecht en dat is een mooi compliment voor onze club, maar ook voor onze scouting die dit talent wist aan te trekken.''
Francesco Antonucci: ,,Ik ben heel blij om hier te mogen gaan spelen. Ajax is een club met een mooie historie. Bovendien heb ik hier veel perspectieven. De individuele aandacht die je hier krijgt van professionele coaches geeft veel vertrouwen. Ik hoop snel in het eerste van Ajax te mogen debuteren en mooie prijzen te winnen met de club.''
Tekst en foto's: Ajax.nl
http://www.ajax.nl/Ajax-N(...)cteert-Antonucci.htm
[ Bericht 1% gewijzigd door mokkiemok op 08-09-2015 11:43:25 ]FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
We hebben gewoon dubbel pech op dit moment. Een goede bondscoach had zich met dit matige team in deze poule nog wel weten te kwalificeren en een team met genoeg kwaliteiten was dat ondanks de aanwezigheid van twee slechte bondscoaches ook nog gelukt.quote:Op dinsdag 8 september 2015 10:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet alleen de spelers.
Blind had kunnen weten dat je met eredivisie verdedigers niet vooruit kunt voetballen zeker als je voorin en op het middenveld spelers hebt lopen die hun verdedigende werk niet doen.
Waarom hij het dan toch probeerde op de nagenoeg failliete Hollandse school methode is mij dan ook een raadsel![]()
Alsof dit team mindere kwaliteiten heeft dan wat er bij Oranje in de poule zit.quote:Op dinsdag 8 september 2015 12:45 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
We hebben gewoon dubbel pech op dit moment. Een goede bondscoach had zich met dit matige team in deze poule nog wel weten te kwalificeren en een team met genoeg kwaliteiten was dat ondanks de aanwezigheid van twee slechte bondscoaches ook nog gelukt.IJsland is echt niveautje AZ.
![]()
zeg dat maar niet te hardquote:Op dinsdag 8 september 2015 12:57 schreef Rickertman96 het volgende:
Ajax heeft een quotering van 1,80 tegen TwenteGratis geld
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Double handicap dusquote:Op dinsdag 8 september 2015 12:57 schreef Rickertman96 het volgende:
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Nooit op je eigen team weddenquote:Op dinsdag 8 september 2015 12:57 schreef Rickertman96 het volgende:
![]()
![]()
Waar is het misgegaan?quote:Op dinsdag 8 september 2015 13:08 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ajax is mijn team gelukkig ook niet![]()
Je moet geen dingen willen die ze niet kunnen, dat zie je bij Ajax toch ook, het systeem is heilig maar je moet er wel de spelers voor hebbenquote:Op dinsdag 8 september 2015 12:45 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
We hebben gewoon dubbel pech op dit moment. Een goede bondscoach had zich met dit matige team in deze poule nog wel weten te kwalificeren en een team met genoeg kwaliteiten was dat ondanks de aanwezigheid van twee slechte bondscoaches ook nog gelukt.![]()
Zulke kneuzen clubjes kunnen tegen Ajax altijd net wat extra's geven.quote:Op dinsdag 8 september 2015 12:57 schreef Rickertman96 het volgende:
![]()
ben ik dus ook bang voor, en een eeuwige winst reeks kan ook niet echt.quote:Op dinsdag 8 september 2015 14:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Zulke kneuzen clubjes kunnen tegen Ajax altijd net wat extra's geven.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Joël Veltman: Ik ben ook gewoon niet zo goed
Het Nederlands elftal kende de afgelopen twee van z’n misschien wel slechtste wedstrijden ooit, maar aan Joël Veltman heeft dat niet gelegen. Kersvers bondscoach Danny Blind had de verdediger van Ajax niet nodig, en dat snapt Veltman wel.
"Ik zag het al een beetje aankomen, want om bij het Nederlands Elftal te komen moet je één van de besten van je team zijn. Dat ben ik op dit moment niet", zegt de bijna verdacht zelfbewuste Veltman in een blog op de site van zijn club.
Het belangrijkste doel voor de verdediger dit seizoen is dan ook constanter worden. "Zoals je vroeger het ‘De Boertje’ had, hoor ik nu ‘het Veltmannetje’ rondzingen als ik een fout maak", zegt Veltman. "Af en toe moet ik daar wel om lachen, maar die fouten moeten er echt uit. Daarmee benadeel ik namelijk het team en dat mag niet."
Bron: http://www.spitsnieuws.nl(...)-gewoon-niet-zo-goedFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Goed dat 'ie kritisch is op zichzelf, maar hij is in mijn ogen op dit moment al niet minder dan kneuzen als de Vrij, Bruma of Martins Indi en heeft behoorlijk wat meer potentie.quote:Op dinsdag 8 september 2015 14:25 schreef mokkiemok het volgende:
Joël Veltman: Ik ben ook gewoon niet zo goed![]()
Ik heb Twente tegen Heracles en PEC de hele wedstrijd bekeken en als Ajax hier niet van wint zou dat een van de grootste blamages van de laatste jaren zijn.quote:Op dinsdag 8 september 2015 14:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Zulke kneuzen clubjes kunnen tegen Ajax altijd net wat extra's geven.![]()
Hier nog een stukje betreffende "het veltmannetje"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op dinsdag 8 september 2015 15:24 schreef mokkiemok het volgende:
Hier nog een stukje betreffende "het veltmannetje"Ik wil dat Psv Willems zo'n blog laat bijhouden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom krijg ik een quotemelding van deze post?quote:Op dinsdag 8 september 2015 15:28 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Ik wil dat Psv Willems zo'n blog laat bijhouden.![]()
![]()
Dan krijg je waarschijnlijk stukjes van dit niveau.quote:Op dinsdag 8 september 2015 15:28 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Ik wil dat Psv Willems zo'n blog laat bijhouden.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Bij hem is het wellicht slimmer om hem gewoon een kleurplaat te gevenquote:Op dinsdag 8 september 2015 15:28 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Ik wil dat Psv Willems zo'n blog laat bijhouden.![]()
Dat was dus ook mijn gedachte.quote:Op dinsdag 8 september 2015 15:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb Twente tegen Heracles en PEC de hele wedstrijd bekeken en als Ajax hier niet van wint zou dat een van de grootste blamages van de laatste jaren zijn.Noem je de Vrij nou een kneus? Serieus? De andere 2 klopt welquote:Op dinsdag 8 september 2015 14:31 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Goed dat 'ie kritisch is op zichzelf, maar hij is in mijn ogen op dit moment al niet minder dan kneuzen als de Vrij, Bruma of Martins Indi en heeft behoorlijk wat meer potentie.![]()
De Vrij is ook gewoon niet zo heel goed.quote:Op dinsdag 8 september 2015 15:34 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Dat was dus ook mijn gedachte.
[..]
Noem je de Vrij nou een kneus? Serieus? De andere 2 klopt welFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Wel veel beter dan de echte kneuzen als Veltman, BMI en Brumaquote:Op dinsdag 8 september 2015 15:35 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
De Vrij is ook gewoon niet zo heel goed.![]()
nee, misschien, jaquote:Op dinsdag 8 september 2015 15:41 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Wel veel beter dan de echte kneuzen als Veltman, BMI en BrumaFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: