Oneensquote:Op zondag 6 september 2015 18:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
We gaan verliezen van Cyprus. Het is daar 35 graden erg luchtvochtig, je zweet de pleuris. Die cyprioten zijn dat gewoon
http://www.belgium.be/nl/ ?quote:Op zondag 6 september 2015 19:52 schreef Pascalus het volgende:
Waar kan ik me inschrijven om Belg te worden?
Welkomquote:Op zondag 6 september 2015 21:36 schreef Wicky15 het volgende:
Ik wil me graag aansluiten bij de supportersgarde van België.
Ik woon aan de grens, dat is het probleem niet.
9lives.bequote:Op zondag 6 september 2015 19:52 schreef Pascalus het volgende:
Waar kan ik me inschrijven om Belg te worden?
Zou het niet kunnen dat het ligt aan het feit dat België een land is zonder ziel en zonder identiteit dat ze zo zielloos lopen te voetballen? En dan die uiterst infantiele fans erachter maakt het ook niet allemaal beter. Past wel in het gehele plaatje.quote:Op maandag 7 september 2015 09:58 schreef misteriks het volgende:
Niet echt een prestatie om trots op te zijn gisteren. Het falen van Wilmots begint meer en meer zichtbaar te worden. Graag een coach die WEL meer dan 20 procent rendement uit deze groep kan halen, en vanaf dan zijn alle NL supporters welkom om mee te genieten (Heden is er plaatsvervangende schaamte)
quote:Op maandag 7 september 2015 12:41 schreef berko13 het volgende:
[..]
Zou het niet kunnen dat het ligt aan het feit dat België een land is zonder ziel
Waar is dat feestje? Hier is dat feestje!quote:Op maandag 7 september 2015 13:31 schreef misteriks het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
er is meer soul te vinden in BE dan menig ander EU land
ga naar POL of nog beter ONZ met die BS die maar een enkeling uit een foute familie intquote:Op maandag 7 september 2015 17:47 schreef berko13 het volgende:
Over een ziel gesproken:
Prachtig.![]()
Zet daartegen dat identiteitsloze gedoe van de Belgen, dat kunstmatige handje op het hart.![]()
![]()
bah bah bah
Dat straalt gewoon af op het veld ook.
Zo snel mogelijk toewerken naar een Vlaamse, Brusselse en Waalse nationale ploeg
Bovendien kan je zeker nog een goed, competitief elftal op de been brengen met: Courtois - Alderweireld - Lombaerts - Vermaelen - Vertonghen - Defour - Nainggolan - Dembélé - De Bruyne - Mertens - Lukaku
![]()
![]()
![]()
Dergelijke (politiek getinte) onzin hoort hier niet.quote:Op maandag 7 september 2015 17:47 schreef berko13 het volgende:
Over een ziel gesproken:
Prachtig.![]()
Zet daartegen dat identiteitsloze gedoe van de Belgen, dat kunstmatige handje op het hart.![]()
![]()
bah bah bah
Dat straalt gewoon af op het veld ook.
Zo snel mogelijk toewerken naar een Vlaamse, Brusselse en Waalse nationale ploeg
Bovendien kan je zeker nog een goed, competitief elftal op de been brengen met: Courtois - Alderweireld - Lombaerts - Vermaelen - Vertonghen - Defour - Nainggolan - Dembélé - De Bruyne - Mertens - Lukaku
![]()
![]()
![]()
Scoutsliederen horen ook niet in een voetbalstadion, maar het gebeurt ook.quote:Op zaterdag 12 september 2015 14:13 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Dergelijke (politiek getinte) onzin hoort hier niet.
Sinds wanneer ligt België ten oosten van Nederland?quote:Op dinsdag 8 september 2015 11:36 schreef Iwanius het volgende:
Nou..leuk hoor dat onze oosterburen weer eens op een groot voetbaltoernooi erbij zijn. Hebben wij weer een reden om weer eens voor hen te juichen want ze spelen best leuk en niet zoals voorheen.
Gewoon weer naar huis bij de eerste serieuze tegenstander.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 05:12 schreef Belgosome het volgende:
Genieten van de komende jaren, want zo'n selectie kunnen we echt ni elke generatie hebben
Qua transferwaardes volgens mij wel een van de duurste elftallen die op nr 1 gestaan hebben eigenlijk ...quote:Op woensdag 14 oktober 2015 14:17 schreef BB-King het volgende:
Slechtste nummer 1 ooit op de FIFA ranglijst?
Maar goed, België is wel een stuk beter dan Nederland op dit moment.
De ELO ranking heeft België op 10 staan wat volgens mij een stuk realistischer is.
Dat zegt weinig natuurlijk, het gaat uiteindelijk om de prijzen en succesvolle resultaten.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:53 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Qua transferwaardes volgens mij wel een van de duurste elftallen die op nr 1 gestaan hebben eigenlijk ...
Iedereen is het er over eens dat België onterecht op nummer 1 staan, maar anderzijds begrijpbaar dat het in België uitbundig gevierd wordt na een heel decennia van zwarte jaren. Als je eens de selectie van 2007 met die van 2015 vergelijkt val je gewoon achterrover, een insane verschil. Er mag gevierd worden want wie weet is het weer drama na deze generatie.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 13:16 schreef BB-King het volgende:
[..]
Dat zegt weinig natuurlijk, het gaat uiteindelijk om de prijzen en succesvolle resultaten.
Alle teams die voorheen op 1 hebben gestaan waren teams die recent wereldkampioen waren geworden of op z'n minst een goede WK run hadden. België heeft zich jaren niet gekwalificeerd voor een toernooi, kwam niet verder dan de kwartfinale op het laatste WK en heeft zoals verwacht een EK kwalificatie groep gewonnen. Zie nog steeds niet in waarom ze op 1 staan.
Het is ook niet zo dat ze momenteel onverslaanbaar zijn gezien het verlies tegen Wales een tijdje terug.
Waarom is het voor velen zo moeilijk deze ranking een beetje correct te interpreteren? Zoals het onzin is dat nr 1 zijn op de ranking per definitie een beker oplevert is het even onzinnig te stellen dat enkel landen die iets gewonnen hebben op 1 kunnen staan. Deze ranking probeert een weerspiegeling te geven van wedstrijden over een looptijd van 4 jaar. Een toernooi is een hele korte momentopname waarbij een selecte groep door tegen elkaar te spelen een beker kan winnen.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 13:16 schreef BB-King het volgende:
[..]
Dat zegt weinig natuurlijk, het gaat uiteindelijk om de prijzen en succesvolle resultaten.
Alle teams die voorheen op 1 hebben gestaan waren teams die recent wereldkampioen waren geworden of op z'n minst een goede WK run hadden. België heeft zich jaren niet gekwalificeerd voor een toernooi, kwam niet verder dan de kwartfinale op het laatste WK en heeft zoals verwacht een EK kwalificatie groep gewonnen. Zie nog steeds niet in waarom ze op 1 staan.
Het is ook niet zo dat ze momenteel onverslaanbaar zijn gezien het verlies tegen Wales een tijdje terug.
Getallen liegen niet hoor; deze ranking houdt geen rekening met sentimentele waarden, maar met geboekte resultaten. En voor iedereen spreken is not donequote:Op donderdag 15 oktober 2015 18:37 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Iedereen is het er over eens dat België onterecht op nummer 1 staan,
Omdat vriendschappelijke wedstrijden meetellen.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 19:17 schreef misteriks het volgende:
[..]
Waarom is het voor velen zo moeilijk deze ranking een beetje correct te interpreteren? Zoals het onzin is dat nr 1 zijn op de ranking per definitie een beker oplevert is het even onzinnig te stellen dat enkel landen die iets gewonnen hebben op 1 kunnen staan. Deze ranking probeert een weerspiegeling te geven van wedstrijden over een looptijd van 4 jaar. Een toernooi is een hele korte momentopname waarbij een selecte groep door tegen elkaar te spelen een beker kan winnen.
Ik heb de hele heisa eromtrent niet begrepen hoor.
Lukaku is een goede spits als je veel ruimte krijgt, maar bijna elke tegenstander zakt ver terug tegen België, waardoor ze altijd met z'n alle op de helft van de tegenstander spelen. En Lukaku is van de spitsen Benteke, Origi en Batshuyahi de slechtste keuze als er dus weinig ruimte is. Indien je voor staat en je krijgt meer ruimte is het wel een hele goede keuze aangezien hij dodelijk is op de counter. Maar je kan dus nooit met hem starten.quote:Op dinsdag 3 november 2015 17:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Batshuayi is nog de grote onbekende toch opvallend dat niemand Lukaku noemt als eerste spits waarom is dat?
Best mooiquote:Op dinsdag 10 november 2015 01:20 schreef lolcat8811 het volgende:
De officiële EK-outfit
[ afbeelding ]
Daarom steun ik België niet. De haat naar Nederland is altijd sterker dan wat wij tegen de Belgen hebben.quote:Op maandag 19 oktober 2015 15:31 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
Dit bovenste was nog humor maar na de tv uitzending waar ene Vincent Kompany heel cocky over Nederland begon te doen was ik wel klaar met een eventuele steun voor België.
Actie reactie verhaaltje hoor. Of denk je dat de neerbuigende en misplaatste arrogantie die sommige Nederlanders constant formuleren genre 'die Belgjes kunnen helemaal niets etc' niet begrepen worden in het Zuiden? Heeft niets met haat te maken; maar als waardering je niet gegund wordt moet je ook niet op sympathie rekenen. Dit gaat niet alleen over voetbal, en is al een 'issue' sinds beide landen naast elkaar moeten leven.quote:Op dinsdag 10 november 2015 11:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Daarom steun ik België niet. De haat naar Nederland is altijd sterker dan wat wij tegen de Belgen hebben.
Is over het algemeen bekend hoor.quote:Op dinsdag 10 november 2015 12:12 schreef misteriks het volgende:
[..]
Actie reactie verhaaltje hoor. Of denk je dat de neerbuigende en misplaatste arrogantie die sommige Nederlanders constant formuleren genre 'die Belgjes kunnen helemaal niets etc' niet begrepen worden in het Zuiden? Heeft niets met haat te maken; maar als waardering je niet gegund wordt moet je ook niet op sympathie rekenen. Dit gaat niet alleen over voetbal, en is al een 'issue' sinds beide landen naast elkaar moeten leven.
bazen!quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:20 schreef lolcat8811 het volgende:
De officiële EK-outfit
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |