Ik verkoop het liever als set maar mocht iemand de rest willen halen met 1 controller laat ik het direct wetenquote:Op vrijdag 11 september 2015 10:39 schreef marcosta het volgende:
ik heb wel interesse in 2 controllers
Ik doe voorlopig nog even niet aan los verkoop. Maar als er genoeg interesse komt mag jij BF overnemen.quote:Op zondag 13 september 2015 18:00 schreef ikbenniethaan33 het volgende:
Kan ik voor 7.50 incl BF3 kopen?
Maak ik vanavond even voor je. Alleen het drumstel en de gitaar staan volgensmij nog in mijn ouderlijk huis.quote:
Genoteerd vind het nog wel iets te laag dus ik wacht nog eventjesquote:
Prima, ik moet alleen even kijken wanneer het uitkomt. Ik stuur je begin volgende week een pm.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:55 schreef Dribbel_ het volgende:
90 gebodenen dan mag je cod aan die gast boven me verkopen
Pm verstuurdquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop