abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  CHI shopkeeper woensdag 13 juli 2016 @ 02:43:23 #31
447952 Dealextreme
pi_163705878
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 11:17 schreef zarGon het volgende:

[..]

I placed an order on June 15th on DX EU Direct (http://eud.dx.com). Also payed the insurance fee.

Received a letter from our national postal company, requesting me to declare the contents of my package. Had to pay ¤34,32 customs fee.

Tried contacting you guys through the website, but... the ticket service is not really user-friendly. (Also has no option to ask the customs fee back.)

Anyway, I would like a compensation for the customs fee.

[..]

Order number: 160615135067648285.

(I submitted a ticket, but I have no idea what the status is. Didn't get a 'succesfully received your ticket' confirmation in my mailbox, so I don't have some kind of ticket number for you guys.)
Gaan we voor je nakijken. Je krijgt een reactie in PM
pi_163707363
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 02:43 schreef Dealextreme het volgende:

[..]

Gaan we voor je nakijken. Je krijgt een reactie in PM
Bedankt!
pi_163829760
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 02:43 schreef Dealextreme het volgende:

[..]

Gaan we voor je nakijken. Je krijgt een reactie in PM
En?

Nog niets ontvangen van jou...
pi_163865171
hm foute topic :')
  CHI shopkeeper woensdag 20 juli 2016 @ 09:13:47 #35
447952 Dealextreme
pi_163873829
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 14:52 schreef zarGon het volgende:

[..]

En?

Nog niets ontvangen van jou...
Je hebt DM
pi_163873871
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 09:13 schreef Dealextreme het volgende:

[..]

Je hebt DM
Gezien. Niet veel wijzer van geworden.

Bestelling is namelijk al binnen, wat heb ik dan aan de trackingcode? Die code had ik al en kon ik ook naar je sturen als je erom had gevraagd. Beetje vaag.

Ik vroeg mij eigenlijk meer af wat de procedure nou is om de customs fee terug te vragen. Dat kan ik nergens vinden op jullie website.

Ik kan je vanavond een foto van de PostNL-brief sturen (of hier posten), heb je daar wat aan?
pi_164018128
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 09:13 schreef Dealextreme het volgende:

[..]

Je hebt DM
Wat moet ik nou doen om mijn customs fee terug te krijgen?
  dinsdag 26 juli 2016 @ 15:03:20 #38
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_164022018
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 09:19 schreef zarGon het volgende:

[..]

Gezien. Niet veel wijzer van geworden.

Bestelling is namelijk al binnen, wat heb ik dan aan de trackingcode? Die code had ik al en kon ik ook naar je sturen als je erom had gevraagd. Beetje vaag.

Ik vroeg mij eigenlijk meer af wat de procedure nou is om de customs fee terug te vragen. Dat kan ik nergens vinden op jullie website.

Ik kan je vanavond een foto van de PostNL-brief sturen (of hier posten), heb je daar wat aan?
Het lijkt er op dat 'support' ook hier en rekbaar begrip is?
pi_164048126
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 15:03 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Het lijkt er op dat 'support' ook hier en rekbaar begrip is?
Heb blijkbaar antwoord gehad op mijn ticket op 13 juli, twee dagen nadat ik 'm had ingediend.

Zie dat nu pas. |:(.

[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 27-07-2016 17:32:36 ]
pi_164174909
Even een kleine update:
Ticketsysteem gebruikt, snel en netjes geholpen. Na het sturen van het factuur van de invoerkosten de volgende dag het bedrag teruggekregen.

^O^.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-08-2016 13:09:43 ]
  dinsdag 2 augustus 2016 @ 18:58:57 #41
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_164182684
Netjes. Ik vond het al niets voor DX om zo te handelen. Nooit problemen met ze gehad.
pi_164426738
Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn store credit kan gebruiken bij een bestelling. Snap er geen hout van.. Vroeger kon ik die bij de betaling gewoon toevoegen maar nu kan ik die optie niet vinden.
pi_164616845
Ik wil wat bestellen bij jullie het gaat om een car audio. Nu is mij vraag als mij bestelling wordt gecontroleerd door de douane en ik moet invoerbelasting betalen. Is hier een verzekering voor?? Of is deze kosten voor mij zelf??
pi_164928258
Hi DX webcare team...

Kunnen jullie op je eigen facebook site kijken en een winnaar bekend maken van de CuBot actie 😊
pi_165045198
Via de eu shop heb ik een order open staan waarvan alleen vermeld wordt dat de payment confirmed is (PaymentConfirmed).

Order id:
160831135082915412

De order is niet geupdate sinds bestelling.
Het gaat er mij niet om dat er iets verstuurd moet zijn, maar ik heb nergens een bevestiging gehad van DX dat mijn order binnen is gekomen. Er is ook niks afgeschreven van mijn paypal account terwijl het betaalprocess wel correct is doorlopen en de status is: PaymentConfirmed.

Ik heb ook een email van paypal gehad dat de betaling is afgerond.

EDIT: Ik heb cancel-order request gedaan.

Ik probeer het wel via de reguliere dx site.

[ Bericht 8% gewijzigd door Dragonetti op 03-09-2016 09:56:26 ]
  maandag 28 november 2016 @ 19:20:57 #46
381517 Zapata
held op sokken
pi_166960676
Ik wil een telefoon bestellen (¤83) maar zie dat de verzendwijze: Verzending met Tracking Nummer is.

Ik wil graag de telefoon laten verzenden ZONDER tracking.
Is dit mogelijk?
  maandag 28 november 2016 @ 19:27:22 #47
327191 RobertNL
For your gear.
pi_166960858
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 19:20 schreef Zapata het volgende:
Ik wil een telefoon bestellen (¤83) maar zie dat de verzendwijze: Verzending met Tracking Nummer is.

Ik wil graag de telefoon laten verzenden ZONDER tracking.
Is dit mogelijk?
Ik gok niet dat dat mogelijk is. Overigens lijkt de dx webcare niet meer actief. Ik ga kijken of ik kan zorgen of ze terug komen.
Tot die tijd kan je beter via het ticketsysteem op de site je vraag stellen.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 28 november 2016 @ 19:31:26 #48
381517 Zapata
held op sokken
pi_166960983
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 19:27 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ik gok niet dat dat mogelijk is. Overigens lijkt de dx webcare niet meer actief. Ik ga kijken of ik kan zorgen of ze terug komen.
Tot die tijd kan je beter via het ticketsysteem op de site je vraag stellen.
ok, dankjewel
pi_167601436
hey jullie zitten hier ook, (nou nu en dan lees ik zo.)

tablet besteld alles aangevinkt wat er aan te vinken was.
ding zou er in 14 dagen wezen, heeft 2,5 maand geduurd en mocht nog 50,- eur belastingen betalen.
met de vraag via ticket hoe of wat was het/ jammer helaas, en belastingen was mij probleem.
het meest frustrerende was dat bij elke vraag krijg je het zelfde copy / past antwoord. (dus 0)
en via live chat rotte ze iedere keer der van af.

dus al via site gemeld, nooit meer DX maar ze konden de account niet verwijderen.
pi_167650860
Hoi! Misschien weet een andere user hier dit ook.

Ik heb zojuist drie artikelen besteld bij Dealextreme, en bij alle drie stond dit naast het product;



Echter stond er wel bij het uitchecken bij dat de verwachtte levering zo'n 7-5 dagen kan duren. Maar dat gaat dan toch niet helemaal op met het "Binnen 24 uur verzonden naar Netherlands" idee? :P

Het liefst heb ik het namelijk binnen voor NYE. Maar daar ben ik natuurlijk al wel laat mee, dus ik ga er ook niet over zeiken als dat niet lukt. :P
  vrijdag 30 december 2016 @ 10:25:15 #51
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_167733884
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 19:48 schreef ikbenrond het volgende:
Hoi! Misschien weet een andere user hier dit ook.

Ik heb zojuist drie artikelen besteld bij Dealextreme, en bij alle drie stond dit naast het product;

[ afbeelding ]

Echter stond er wel bij het uitchecken bij dat de verwachtte levering zo'n 7-5 dagen kan duren. Maar dat gaat dan toch niet helemaal op met het "Binnen 24 uur verzonden naar Netherlands" idee? :P

Het liefst heb ik het namelijk binnen voor NYE. Maar daar ben ik natuurlijk al wel laat mee, dus ik ga er ook niet over zeiken als dat niet lukt. :P
"Verzending binnen 24 uur" =/= "Ontvangen binnen 24 uur" ;)
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_168883717
Weet niet of jullie nog steeds actief zijn hier,

Ik wil graag een Xiaomi Mi Box 3 EU kopen,

bij jullie staat er alleen een US stekker bij, deze hebben jullie niet met EU / NL stekker?

http://www.dx.com/nl/p/or(...)-453302#.WKIeyvnhCM8
  CHI shopkeeper dinsdag 14 februari 2017 @ 03:26:57 #53
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_168887150
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 22:03 schreef mug89 het volgende:
Weet niet of jullie nog steeds actief zijn hier,

Ik wil graag een Xiaomi Mi Box 3 EU kopen,

bij jullie staat er alleen een US stekker bij, deze hebben jullie niet met EU / NL stekker?

http://www.dx.com/nl/p/or(...)-453302#.WKIeyvnhCM8
Hi, aangezien DealExtreme hier al een hele poos niet meer actief is:
Met code 20%WVS heb je bij ons de Internationale versie met EU-plug (dus niet de Chinese 3S-versie) van de Xiaomi Mi Box voor minder dan ¤64. :)
pi_168895926
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 03:26 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, aangezien DealExtreme hier al een hele poos niet meer actief is:
Met code 20%WVS heb je bij ons de Internationale versie met EU-plug (dus niet de Chinese 3S-versie) van de Xiaomi Mi Box voor minder dan ¤64. :)
Ah kijk aan :) hebben jullie ook een BTW/Invoerrechten insurance? DX wel, dat je voor 2,40 geen zorgen hoeft te maken voor extra kosten en dit achteraf terug kunt vragen?
  CHI shopkeeper woensdag 15 februari 2017 @ 02:18:04 #55
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_168911172
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 16:14 schreef mug89 het volgende:

[..]

Ah kijk aan :) hebben jullie ook een BTW/Invoerrechten insurance? DX wel, dat je voor 2,40 geen zorgen hoeft te maken voor extra kosten en dit achteraf terug kunt vragen?
Hi, dat hebben we voor producten uit ons CN Warehouse wel (gratis), maar voor producten uit ons HK Warehouse nog niet, en daar komt net deze box vandaan helaas.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 13:53:51 #56
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_173233624
Geen idee of Dealextreme hier nog wel eens kijkt:

Zo ja: Kijk even naar ticketnummer DC9F743959A943D4A874AAB7EB5A35C3 aub.

Ik mis een micro sd kaart een camera tripod in m'n zending en probeer al een behoorlijke tijd mn zending compleet te krijgen. Nu willen ze me 50% refunden van niet geleverde items.

Oftewel ik betaal 28 euro voor een geheugenkaart en een cameratripod die ik nooit ontvangen heb. Lijkt me niet de bedoeling.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_174109952
Hm DX heb ik ook een slechte ervaring mee.

En erg veel reageren doen ze op FOK ook niet..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')