Gaan we voor je nakijken. Je krijgt een reactie in PMquote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
I placed an order on June 15th on DX EU Direct (http://eud.dx.com). Also payed the insurance fee.
Received a letter from our national postal company, requesting me to declare the contents of my package. Had to pay ¤34,32 customs fee.
Tried contacting you guys through the website, but... the ticket service is not really user-friendly. (Also has no option to ask the customs fee back.)
Anyway, I would like a compensation for the customs fee.
[..]
Order number: 160615135067648285.
(I submitted a ticket, but I have no idea what the status is. Didn't get a 'succesfully received your ticket' confirmation in my mailbox, so I don't have some kind of ticket number for you guys.)
Bedankt!quote:Op woensdag 13 juli 2016 02:43 schreef Dealextreme het volgende:
[..]
Gaan we voor je nakijken. Je krijgt een reactie in PM
En?quote:Op woensdag 13 juli 2016 02:43 schreef Dealextreme het volgende:
[..]
Gaan we voor je nakijken. Je krijgt een reactie in PM
Gezien. Niet veel wijzer van geworden.quote:
Het lijkt er op dat 'support' ook hier en rekbaar begrip is?quote:Op woensdag 20 juli 2016 09:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gezien. Niet veel wijzer van geworden.
Bestelling is namelijk al binnen, wat heb ik dan aan de trackingcode? Die code had ik al en kon ik ook naar je sturen als je erom had gevraagd. Beetje vaag.
Ik vroeg mij eigenlijk meer af wat de procedure nou is om de customs fee terug te vragen. Dat kan ik nergens vinden op jullie website.
Ik kan je vanavond een foto van de PostNL-brief sturen (of hier posten), heb je daar wat aan?
Heb blijkbaar antwoord gehad op mijn ticket op 13 juli, twee dagen nadat ik 'm had ingediend.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:03 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het lijkt er op dat 'support' ook hier en rekbaar begrip is?
Ik gok niet dat dat mogelijk is. Overigens lijkt de dx webcare niet meer actief. Ik ga kijken of ik kan zorgen of ze terug komen.quote:Op maandag 28 november 2016 19:20 schreef Zapata het volgende:
Ik wil een telefoon bestellen (¤83) maar zie dat de verzendwijze: Verzending met Tracking Nummer is.
Ik wil graag de telefoon laten verzenden ZONDER tracking.
Is dit mogelijk?
ok, dankjewelquote:Op maandag 28 november 2016 19:27 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ik gok niet dat dat mogelijk is. Overigens lijkt de dx webcare niet meer actief. Ik ga kijken of ik kan zorgen of ze terug komen.
Tot die tijd kan je beter via het ticketsysteem op de site je vraag stellen.
"Verzending binnen 24 uur" =/= "Ontvangen binnen 24 uur"quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:48 schreef ikbenrond het volgende:
Hoi! Misschien weet een andere user hier dit ook.
Ik heb zojuist drie artikelen besteld bij Dealextreme, en bij alle drie stond dit naast het product;
[ afbeelding ]
Echter stond er wel bij het uitchecken bij dat de verwachtte levering zo'n 7-5 dagen kan duren. Maar dat gaat dan toch niet helemaal op met het "Binnen 24 uur verzonden naar Netherlands" idee?
Het liefst heb ik het namelijk binnen voor NYE. Maar daar ben ik natuurlijk al wel laat mee, dus ik ga er ook niet over zeiken als dat niet lukt.
Hi, aangezien DealExtreme hier al een hele poos niet meer actief is:quote:Op maandag 13 februari 2017 22:03 schreef mug89 het volgende:
Weet niet of jullie nog steeds actief zijn hier,
Ik wil graag een Xiaomi Mi Box 3 EU kopen,
bij jullie staat er alleen een US stekker bij, deze hebben jullie niet met EU / NL stekker?
http://www.dx.com/nl/p/or(...)-453302#.WKIeyvnhCM8
Ah kijk aanquote:Op dinsdag 14 februari 2017 03:26 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, aangezien DealExtreme hier al een hele poos niet meer actief is:
Met code 20%WVS heb je bij ons de Internationale versie met EU-plug (dus niet de Chinese 3S-versie) van de Xiaomi Mi Box voor minder dan ¤64.
Hi, dat hebben we voor producten uit ons CN Warehouse wel (gratis), maar voor producten uit ons HK Warehouse nog niet, en daar komt net deze box vandaan helaas.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 16:14 schreef mug89 het volgende:
[..]
Ah kijk aanhebben jullie ook een BTW/Invoerrechten insurance? DX wel, dat je voor 2,40 geen zorgen hoeft te maken voor extra kosten en dit achteraf terug kunt vragen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |