:S is dit deel van een ontmoedigingsbeleid ofzo? :/quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 07:44 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, ik heb inderdaad bij mijn collega Candy navraag gedaan, en zij heeft geen mail van je kunnen vinden met daarin je probleemomschrijving en een video of link naar je video. Het gebeurt wel eens dat mails hier niet aankomen, en dat is heel vervelend maar daar kunnen we helaas niets aan doen. Naar aanleiding van mijn verzoek naar je order te kijken heb je van Candy dus die mails ontvangen. Als je gewoon even je originele mailtje opnieuw stuurt dan moet het goedkomen. Ik weet niet of je in de eerste mail een videobestand als bijlage hebt verstuurd, maar als dat zo is raad ik je aan deze even via bijv. vidme te uploaden en de link mee te sturen, want anders komt ie zeker niet aan.
Ik ga er vanuit dat de customer service je probleem nu verder afhandelt, maar mocht dat niet zo zijn, contact me dan ajb nog even!
Nee, dit is geen deel van een ontmoedigingsbeleid, maar ik ben het wel met je eens dat ze er een potje van hebben gemaakt en het daardoor erg onduidelijk is geworden. Je video (waar overigens geen logo in hoeft, sorry dat je dat wel verteld is) is in goede orde ontvangen, en Zoe wil alleen nog graag weten of de zaklamp nog wel licht geeft/schijnt. Als je die mail nog even kort wilt beantwoorden (mocht je dat nog niet gedaan hebben) dan kan ze daar mee verder. Excuses van haar kant voor haar slechte Engels, maar ik hoop dat je begrip hebt voor het feit dat hier voornamelijk Chinezen werken die ondanks dat ze hun best doen, niet over een al te hoog Engelsniveau beschikken. Je ontvangt verder geen mailtjes van Candy meer om het overzichtelijk te houden.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 07:51 schreef HighLander het volgende:
[..]
:S is dit deel van een ontmoedigingsbeleid ofzo? :/
Ja ik heb een heel mailtje gestuurd, exact zoals me dat gevraagd werd door de klantenservice in de chat. richting cservice@ ...
.
Die had overigens niets vermeld over 'ergens uploaden'. Ook nieuwe eisen dat "er een logo van banggood" in de video moet zitten is een beetje nieuw voor me.
Candy mailt overigens met een cservicez@ adres, wellicht dat dat de reden is dat ze eerdere mail niet kan vinden. Maar daar heb ik nu enkel 2 mailtjes opgereageerd heb met verbazing en de kanttekening dat twee losse issues aanmaken niet heel erg helpt en het aan beide zijden ingewikkelder maakt.
Verder is de mail sowieso wel aangekomen, daar ik er immers bijna tegelijkertijd als Candy een reactie op heb ontvangen van ene Zoe (met mijn originele subject erin)... met een zeer irrelevante vraag die ik nog steeds niet snap of kan plaatsten tov de originele mail.
Er is video, maar nee niet online... en uberhaupt al het feit dat het blijkbaar mogelijk is voor agents om parallel aan dezelfde case te werken schept niet heel veel vertrouwen,
nu originele meuk nog maar es verstuurd :S
K check, top dankjewel voor de duidelijkheid!!quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 09:05 schreef Banggood het volgende:
[..]
Nee, dit is geen deel van een ontmoedigingsbeleid, maar ik ben het wel met je eens dat ze er een potje van hebben gemaakt en het daardoor erg onduidelijk is geworden. Je video (waar overigens geen logo in hoeft, sorry dat je dat wel verteld is) is in goede orde ontvangen, en Zoe wil alleen nog graag weten of de zaklamp nog wel licht geeft/schijnt. Als je die mail nog even kort wilt beantwoorden (mocht je dat nog niet gedaan hebben) dan kan ze daar mee verder. Excuses van haar kant voor haar slechte Engels, maar ik hoop dat je begrip hebt voor het feit dat hier voornamelijk Chinezen werken die ondanks dat ze hun best doen, niet over een al te hoog Engelsniveau beschikken. Je ontvangt verder geen mailtjes van Candy meer om het overzichtelijk te houden.
Ik hoor het graag van je als je er niet uit komt of als er zich nog problemen voordoen.
Geen dank, en top dat je er zelf in ieder geval alles aan hebt gedaan om de communicatie zo duidelijk mogelijk te houden.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 09:14 schreef HighLander het volgende:
[..]
K check, top dankjewel voor de duidelijkheid!!
Dan archiveer ik de mailtjes van en richting Candy.
Zoe heb ik een mail beantwoord met naar mijn beste weten een antwoord op de vraag.
In een ehm toegankelijker engels dan de originele mail was opgesteld.
Maar goed, ook die informatie stond eigenlijk al in de originele mail.
En excuses zijn ook weer niet nodig, maar probeerde juist zoveel mogelijk te tacklen door de originele mail zo compleet mogelijk te maken. Weinig nut immers om elke keer tussen de 6 en 16 uur te moeten wachten in een mailwisseling voor allerlei kleine details.
Om de vraag te beantwoorden, die idd ook al naar zoe is gegaan.
"geen idee, kan ik niet testen".
Foutmelding onstaat immers bij laden van de batterij.
geen andere batterijen voor handen om flashlight te testen helaas.
Hoi, het horloge waar je zo lang op hebt moeten wachten is weer beschikbaar! De manager wilde helaas niet mee in een goeievriendencoupon, maar met code FOKNLBG krijg je wel 5% korting. Niet veel, maar toch iets!quote:Op zondag 18 oktober 2015 10:46 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Kan je mij een seintje geven wanneer hij weer in stock is?
Zojuist nog weer gekeken namelijk maar helaas zonder succes.
Met wellicht "A special coupon for you my friend because of inconvenience" erbij?
Zie net in de mail dat jullie ene shopreview bedoelen. Geen productreview dus?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 05:58 schreef Banggood het volgende:
[..]
Haha laten we hopen van niet!Dank je!
Besteld!quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 09:59 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, het horloge waar je zo lang op hebt moeten wachten is weer beschikbaar! De manager wilde helaas niet mee in een goeievriendencoupon, maar met code FOKNLBG krijg je wel 5% korting. Niet veel, maar toch iets!
Ik heb het net even gecheckt op de site, en daar werkt iDeal op dit moment gewoon. Zodra je op 'Buy it now' klikt kom je in je winkelwagentje en vind je rechts op de pagina de betalingsmogelijkheden. Daartussen staat ook iDeal, en bovendien hebben we rechtsonder ook nog een grote iDeal-button waar je op kunt klikken.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 11:55 schreef So_Surreal het volgende:
Ik wil een bestelling doen, maar zowel in de app als in de site zie ik de betaal optie voor iDeal niet ?
Dat laatste is goed om te horen natuurlijk!quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 14:46 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zie net in de mail dat jullie ene shopreview bedoelen. Geen productreview dus?
Die schrijf ik wel ff, ik heb op dit incidentje nog nooit problemen gehad
Geen dankquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 18:24 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Besteld!
Dank voor het doorgeven, en jammer dat Banggood een "dear valued customer" niet tegemoet wilde komen in het ongemak!
Kijk mijn bestelgeschiedenis maar
Ja nu net weer getest en nu zie ik het wel.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 03:10 schreef Banggood het volgende:
[..]
Ik heb het net even gecheckt op de site, en daar werkt iDeal op dit moment gewoon. Zodra je op 'Buy it now' klikt kom je in je winkelwagentje en vind je rechts op de pagina de betalingsmogelijkheden. Daartussen staat ook iDeal, en bovendien hebben we rechtsonder ook nog een grote iDeal-button waar je op kunt klikken.
Dat is vreemd; misschien hadden ze er gisteren even geen zin inquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 12:59 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ja nu net weer getest en nu zie ik het wel.
Gisteren stond er op die plek alleen Paypal en Creditcard, heb de bestelling gisteren met Paypal gedaan.
Zat wel op een UK Proxy, maar probeerde het gisteren ook nog op de computer met een NL ADSL en via NL WiFi in de app, maar zag nergens iDeal staan.
Beste Banggood,quote:Op maandag 5 oktober 2015 05:16 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, allereerst: heel vervelend dat je je bestelling niet hebt ontvangen! Ik heb je nummers gecheckt, maar de status van ordernummers gaat in ons systeem niet verder dan 'verzonden', wat in jouw situatie het geval is. Je t&t-nummer geeft inderdaad aan dat je pakketje in Nederland is aangekomen en bij je opgegeven adres is aangeboden, en daarna weer is meegenomen. Vanuit PostNL een raar verhaal dat ze je geen 3s-code kunnen geven, en dat je bestelling wordt teruggestuurd naar China. Op je vraag wat er mis is gegaan kan ik je geen antwoord geven, omdat het, zoals je zelf ook al aangeeft, ergens mis is gegaan bij het bezorgen (door PostNL), en ik niet de middelen heb om in hun systeem te kijken.
Voor nu stel ik voor dat we even een paar dagen wachten. In de tussentijd komt wellicht je pakketje hier weer aan, of hij geeft via het t&t-nummer weer een teken van leven. Mocht dit allemaal niet het geval zijn, dan ga ik m'n best doen om een goede oplossing voor je te vinden!
Hoi!quote:Op maandag 26 oktober 2015 16:38 schreef DoraTheExplorer het volgende:
SJCam is bezig met het verzenden van de SJ5000x Elite..
Wanneer zal deze beschikbaar zijn op banggood.?
Gezien de Limited Edition (de voorloper) ook maar 1000pc beschikbaar had en de Elite versie ook een beperkte oplage heeft weet ik niet waar ik moet bestellen.
Wegens positieve ervaringen bestel ik natuurlijk liever via BG..Maar wil niet naast de pot pissen wanneer ze niet meer beschikbaar zijn.
Mvg,
Dora
Hoi,quote:Op maandag 26 oktober 2015 20:08 schreef Runx het volgende:
[..]
Beste Banggood,
hebben jullie mijn pakket al terug ontvangen? Ordernummer 8344185?
Ik ben terug gebeld door postNl en het bleek dat de postbode iets fout had gedaan, wat wist de beste man mij niet te vertellen. Het is in ieder geval terug gestuurd naar jullie. Mochten jullie deze ontvangen hebben kunnen jullie hem dan weer terug sturen zodat ik alsnog mijn bestelling heb? Graag zou ik het ook op een ander adres willen ontvangen zodat het niet weer mis gaat. Alvats bedankt.
p.s T&T nummer : RE559012594SE
Order #8710762 (placed on Thursday 17 September, 2015)quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 09:56 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, heb je een ordernummer voor mij? Dan ga ik even kijken!
Ik zie het al: je pakketje is naar ons teruggestuurd. Het kan goed zijn dat ze em hebben geprobeerd aan huis te bezorgen zonder briefje achter te laten. We gaan em opnieuw naar je toesturen! Van mijn collega van de customer service het zeer vriendelijke verzoek de tracking in de gaten te houden en wanneer je pakketje in Nederland is aangekomen de lokale pakketjestoko te checkenquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 10:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Order #8710762 (placed on Thursday 17 September, 2015)
Okay interessant, bedankt voor de info.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 10:33 schreef Banggood het volgende:
[..]
Ik zie het al: je pakketje is naar ons teruggestuurd. Het kan goed zijn dat ze em hebben geprobeerd aan huis te bezorgen zonder briefje achter te laten. We gaan em opnieuw naar je toesturen! Van mijn collega van de customer service het zeer vriendelijke verzoek de tracking in de gaten te houden en wanneer je pakketje in Nederland is aangekomen de lokale pakketjestoko te checkenJe ordernummer is voor het gemak gewoon hetzelfde
Superquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 02:56 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi!
Normaal gesproken gaan wij de Elite pas verkopen als we door de oude voorraad (SJ5000X) heen zijn, wat naar verwachting nog enkele weken gaat duren. Maar.. omdat jij zo specifiek naar dit artikel op zoek bent, gaat de manager van dit product proberen een aparte SKU aan te maken zodat we em eerder kunnen verkopen. Ze contact mij zodra ze daar meer over weet en dan hoor je het gelijk van me!
Op het moment dat we je pakketje opnieuw verzenden (ik verwacht vandaag) krijg je een email met daarin een nieuw tracking nummer.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 10:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Okay interessant, bedankt voor de info.
Krijg ik een nieuwe mail met verzendinfo en track/trace link? Of kan ik de oude gebruiken?
Hoi! Dat is vreemd.. Dat heb ik zelf ook nog niet eerder gezien. Ik heb mijn collega's die zich bezighouden met PayPal geraadpleegd, en volgens hen moet je in dit geval even contact opnemen met de klantenservice van PayPal. Dat is niet omdat wij dan makkelijk van je probleem af zijn of je niet willen helpen, maar het gaat hier echt om een technische kwestie, waar mijn collega's je helaas niet mee kunnen helpen, hoe graag ze dat ook willenquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:16 schreef Eric_Cantona het volgende:
Hoi!
Vandaag wat proberen te bestellen, maar bij 't betalen krijg ik bij "check out with PayPal" 't volgende scherm:
[ afbeelding ]
Ik heb al jaren 'n rekeningnummer gekoppeld aan m'n PP-account en ook via jullie al regelmatig besteld, dus vraag me af waar dit ineens vandaan komt. Ik kan 't ook niet annuleren o.i.d. Ik moet 'n CC toevoegen anders kan ik mijn bestelling niet afronden.
Wel heb ik de bevestigingsmails gehad van m'n bestelling, zonder ook maar iets te betalen.
Kunnen jullie eens kijken?
Ik heb even op je link geklikt en mijn collega gaat daar de mist in, want de Sony sensor (IMX078) wordt inderdaad nog niet geleverd en bovendien is de camera waarover in dat topic gesproken wordt een 2k variant en geen 4k, zoals met de sensor van Sony wel het geval is. Ik kan de manager op dit moment niet bereiken, maar wanneer dat wel het geval is vraag ik hoe het ervoor staat en meld ik gelijk het foute antwoord in het topic, waarvoor dank voor het doorgevenquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 17:25 schreef DoraTheExplorer het volgende:
[..]
Super![]()
![]()
Wanneer niet mogelijk bestel ik hem gewoon via SJCAM zelf..
Check dit ook even:
http://forum.banggood.com/forum-topic-104499.html
Hier zegt een banggood medewerker dat de nieuwe sony sensor al geleverd wordt.
Hoi, allereerst vervelend om te horen dat je bestellingen nog niet binnen zijn. Ik kan inderdaad zien dat ze op 7 oktober verzonden zijn, dus je bestelling uit het EU warehouse zou er nu toch wel moeten zijn onderhand, en die uit China normaal gesproken ook. Ik stel voor omtot het einde van deze week te wachten, en als je dan nog niets hebt ontvangen sturen we je de producten opnieuw toe. Zou je voor die tijd nog even je lokale PostNL-afhaalpunt willen checken? Er gaat met bezorgen namelijk erg veel mis de laatste tijd..quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 15:07 schreef larry_flynt het volgende:
Hoi banggood,
6 oktober jongstleden heb ik bij jullie twee producten bestel. Op 7 oktober kreeg ik een mailtje dat ze verzonden waren. Helaas heb ik nog niets ontvangen. Nu weet ik dat het uit China lang kan duren, maar één van deze producten zou uit het EU warehouse komen, dus dat lijkt het mij niet zo lang te duren.
Het gaat om ordernummer #9114301 en #9114590.
Het gaat om ordernummer 9633297. Bedankt!quote:Op woensdag 28 oktober 2015 02:29 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi! Dat is vreemd.. Dat heb ik zelf ook nog niet eerder gezien. Ik heb mijn collega's die zich bezighouden met PayPal geraadpleegd, en volgens hen moet je in dit geval even contact opnemen met de klantenservice van PayPal. Dat is niet omdat wij dan makkelijk van je probleem af zijn of je niet willen helpen, maar het gaat hier echt om een technische kwestie, waar mijn collega's je helaas niet mee kunnen helpen, hoe graag ze dat ook willen.
Verder geef je aan dat je bevestigingsmails hebt gehad van je bestelling: kun je mij de ordernummer(s) doorgeven? Dan kijk ik even hoe het er met je orders voor staat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |