quote:Op zondag 6 september 2015 06:45 schreef arjan1112 het volgende:
Die kleine doe het zelf zaakjes stoppen er mee door meerdere redenen; geen opvolger ( te veel uren werken, te weinig verdienen ) een te hoge huur enz.
Maar er moet wel een markt voor zijn, want waarom beginnen Gamma en Praxis anders kleine winkeltjes van 1000m2 ( gamma; amsterdam en rotterdam ) en 250m2 Praxis.
Gamma wil ook in dorpen winkels beginnen van 1200-1300m2
In R'dam kralingen is nog een Hubo. Als ik een klant was en in R'dam woonde en dan moest kiezen tussen die nieuwe kleine winkeltjes van Gamma en Praxis of de Hubo dan koos ik voor de Hubo.
quote:Op vrijdag 4 september 2015 13:47 schreef LTVDK het volgende:
Gewoon even je bek dicht houden d1v4d, met je kutgrappen.
Nee dat ben jij al.quote:
Tis toch om te gieren.quote:Op zondag 6 september 2015 16:07 schreef YokiKater het volgende:
Gordon heeft een ongeluk gehad.
Gordon zwaargewond in ziekenhuis
Die Djeez is echt zo'n sukkel.quote:Op zondag 6 september 2015 16:07 schreef YokiKater het volgende:
Godverquote:Op zondag 6 september 2015 16:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gierende banden ja, hohohohohohohohoh, wat errug!!
quote:Op zondag 6 september 2015 16:07 schreef YokiKater het volgende:
Vroeg me al af waar Henkie was.quote:Zijn ex-vriendje is direct ingevlogen om Goor te steunen.
quote:Op zondag 6 september 2015 16:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jup.quote:Op zondag 6 september 2015 16:13 schreef YokiKater het volgende:
Maar ik vind het wel oprecht lullig, eindelijk vakantie en dan nog voordat je in je hotel bent zwaargewond in het ziekenhuis liggen.
[..]
Nee, in feedback, anders moet ik het weer verwijderen.quote:Op zondag 6 september 2015 16:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kun je beter in dat FP topic zeggen, hier leest ie niet.
Ik zal jou eens verwijderenquote:Op zondag 6 september 2015 16:14 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, in feedback, anders moet ik het weer verwijderen.
[..]
Ik heb je gemintweetquote:Op zondag 6 september 2015 16:16 schreef d4v1d het volgende:
kut, ik kan nu geen stemmen meer bekijken op de FP. Vond ik altijd wel leuk om te kijken wie wat stemde
Hier ben ik. Gewoon thuis. Ben even bezig geweest met een ehhh... soort collage van iets.quote:Op zondag 6 september 2015 16:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
[..]
Vroeg me al af waar Henkie was.
Heb je je broekje al uit voor Turkije?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja een tijd terug al gezien, geen idee meer waar het over ging, zal dus wel niet boeiend geweest zijnquote:Op zondag 6 september 2015 16:51 schreef anonymoussie het volgende:
Hey LTVDK, ik zag dat ze nu ook Insurgent hebben.
Sequal van Divergent.
quote:Op zondag 6 september 2015 16:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je je broekje al uit voor Turkije?Ik ken volgens mij niet eens een Turkse speler, tenzij Kazim-Richards meedoet, maar dat is eigenlijk ook maar een fopturk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:
Ik verwacht niet dat ze nu ineens een gouden elftal zijn nee.quote:Op zondag 6 september 2015 16:53 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Nah. Als ze verliezen zijn ze voorlopig ff klaar. Dus erop of...
Ik heb er ook een hard hoofd in. Mocht Oranje wél winnen dan zijn ze vrij zeker van de derde plaats in de poule.quote:
Ik heb Divergent gezien.quote:Op zondag 6 september 2015 16:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja een tijd terug al gezien, geen idee meer waar het over ging, zal dus wel niet boeiend geweest zijn
Trigger zal zijn broek wel uit hebben.quote:Op zondag 6 september 2015 17:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
[..]
Ik verwacht niet dat ze nu ineens een gouden elftal zijn nee.
Geen Rekikikquote:Op zondag 6 september 2015 17:33 schreef YokiKater het volgende:
Blind wijzigt basis Oranje op vier plaatsen
Wij zijn niet bang want Bruma is erbij!!!
Ik doe net alsof ik er verstand van heb en het allemaal heel erg leuk vind.
Hayır.quote:Op zondag 6 september 2015 18:12 schreef LTVDK het volgende:
Oh is het al begonnen? Dacht dat het pas vanavond was
Die wordt waarschijnlijk nog niet door papa gewisseld als hij er zelf 3 in eigen doel schietquote:
Inderdaad, die Liederwalt ofiets, mag ook alleen maar meespelen omdat het een ajacied isquote:
wb ajax wel, maar ik vind een EK of WK altijd wel wat hebben, maarja dan wachten we nog 3 jaar.quote:
Interlands boeien me nooit zoveel. Ik hoop als Nederland een penalty tegen krijgt toch gewoon dat Cillessen er naast zit.quote:Op zondag 6 september 2015 19:36 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
wb ajax wel, maar ik vind een EK of WK altijd wel wat hebben, maarja dan wachten we nog 3 jaar.
Gast, rot toch eens op als je niks fatsoenlijks te melden hebt, je bent nog kinderachtiger dan Fylax man. En jij bent 19-20?quote:
18quote:Op zondag 6 september 2015 19:42 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Gast, rot toch eens op als je niks fatsoenlijks te melden hebt, je bent nog kinderachtiger dan Fylax man. En jij bent 19-20?
Doe even normaal tegen d4v1dquote:Op zondag 6 september 2015 19:42 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Gast, rot toch eens op als je niks fatsoenlijks te melden hebt, je bent nog kinderachtiger dan Fylax man. En jij bent 19-20?
Hier bij de moskee is een rotonde, ik verwacht heel veel rondjes.quote:Op zondag 6 september 2015 19:46 schreef Specularium het volgende:
Komen ze straks weer met hun gare Mercedes de hele nacht rondjes rijden.
Ik loop alleen maar rondjesquote:Op zondag 6 september 2015 19:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hier bij de moskee is een rotonde, ik verwacht heel veel rondjes.
Eerlijk gestolenquote:Op zondag 6 september 2015 19:46 schreef Specularium het volgende:
Komen ze straks weer met hun gare Mercedes de hele nacht rondjes rijden.
KOM DAN.quote:Op zondag 6 september 2015 19:55 schreef Specularium het volgende:
Dit is allemaal de schuld van David.
Moet jij niet toeteren?quote:Op zondag 6 september 2015 20:07 schreef Triggershot het volgende:
Oh, klote dat Nederland heeft verloren, echt.
Van mij mogen ze opzouten.quote:Op zondag 6 september 2015 20:07 schreef Triggershot het volgende:
Oh, klote dat Nederland heeft verloren, echt.
En nu je echte gevoelens?quote:Op zondag 6 september 2015 20:09 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Van mij mogen ze opzouten.
Ik hoef ze voorlopig niet te zien spelen, dus dat komt goed uit.
Ik denk dat Fatima wel op haar scootertje zit te toeteren, gewoon omdat het kan.quote:Op zondag 6 september 2015 20:12 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb nog geen enkele claxon gehoord hier
Tegenwoordig sturen we gewoon toetergeluiden over de app enzo.quote:Op zondag 6 september 2015 20:12 schreef LTVDK het volgende:
Vroeger was alles beter.quote:Op zondag 6 september 2015 20:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Tegenwoordig sturen we gewoon toetergeluiden over de app enzo.
Ze gaan hier helemaal los met hun snor.quote:Op zondag 6 september 2015 20:12 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb ook nog niks gehoord hier.quote:Op zondag 6 september 2015 20:12 schreef LTVDK het volgende:
quote:
Nee in Zwolle wonen natuurlijk alleen maar Marokkanen.quote:Op zondag 6 september 2015 20:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb ook nog niks gehoord hier.
Elke dag wordt Henk met de islam geconfronteerd daar.quote:Op zondag 6 september 2015 20:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee in Zwolle wonen natuurlijk alleen maar Marokkanen.
Ja daar heb je het al, Sneijder speelde gewoon voor Turkiye, net als Van Persie.quote:
Ja duh, je gaat toch niet Turkije verkopen voor wat kaas en melk.quote:Op zondag 6 september 2015 20:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja daar heb je het al, Sneijder speelde gewoon voor Turkiye, net als Van Persie.
Juist niet. Er wonen hier (gelukkig) maar heel weinig Marokkanen. Wel wat Turken.quote:Op zondag 6 september 2015 20:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee in Zwolle wonen natuurlijk alleen maar Marokkanen.
Woon je in Staphorst?quote:Op zondag 6 september 2015 20:36 schreef Kauai het volgende:
In deze buurt zijn wij de enige buitenlanders geloof ik
Nog idiote Islamofoben? Zo ja, ga nu naar de auto en ga flink toeteren.quote:Op zondag 6 september 2015 20:36 schreef Kauai het volgende:
Dat meisje is 13, die mag nog niet in de auto toeteren.quote:Op zondag 6 september 2015 20:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nog idiote Islamofoben? Zo ja, ga nu naar de auto en ga flink toeteren.
Dan heb je geluk, dan wordt je nog gezien als 'exotisch' ipv 'overlast'quote:Op zondag 6 september 2015 20:36 schreef Kauai het volgende:
Dan gewoon een auto in de straat kiezen.quote:Op zondag 6 september 2015 20:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat meisje is 13, die mag nog niet in de auto toeteren.
quote:Op zondag 6 september 2015 20:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan heb je geluk, dan wordt je nog gezien als 'exotisch' ipv 'overlast'
Word niet raar aangekeken hier neequote:Op zondag 6 september 2015 20:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan heb je geluk, dan wordt je nog gezien als 'exotisch' ipv 'overlast'
Haha ben geen turrek tochquote:Op zondag 6 september 2015 20:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nog idiote Islamofoben? Zo ja, ga nu naar de auto en ga flink toeteren.
Daar wonen weinig buitenlanders?quote:
Ja maar meer dat ik niet per se voor Turkije was netquote:Op zondag 6 september 2015 20:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Alsof dat wat uitmaakt voor de Islamofoob.
Ook dat zal weinig uitmaken.quote:Op zondag 6 september 2015 20:43 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ja maar meer dat ik niet per se voor Turkije was net
Beetje generaliserend dit.quote:Op zondag 6 september 2015 20:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Alsof dat wat uitmaakt voor de Islamofoob.
Niet alle antimoslims zijn Islamofoben, maar alle Islamofoben zijn wel antimoslim.quote:Op zondag 6 september 2015 20:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is een klein groepje islamofoben dat het voor de rest verpest.
Islamofobie is een gekunstelde term, die nergens op slaat.quote:Op zondag 6 september 2015 20:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Niet alle antimoslims zijn Islamofoben, maar alle Islamofoben zijn wel antimoslim.
Zo ken ik nog wel een zinnetje dat lijkt op deze.quote:Op zondag 6 september 2015 20:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Niet alle antimoslims zijn Islamofoben, maar alle Islamofoben zijn wel antimoslim.
Ik ook op t toilet netquote:Op zondag 6 september 2015 21:07 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dit is real bro.
Vanaf nu ben ik voor Turkije.
Ik heb net keihard getoeterd.
Gelukkig zijn waardeoordelen als 'nergens op slaat' van een totaal ander kaliber.quote:Op zondag 6 september 2015 21:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Islamofobie is een gekunstelde term, die nergens op slaat.
Hoogstwaarschijnlijk isie dan ook daarop gebaseerd.quote:Op zondag 6 september 2015 21:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zo ken ik nog wel een zinnetje dat lijkt op deze.
Baaaaasss! Turks muziekje er bij?quote:Op zondag 6 september 2015 21:07 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dit is real bro.
Vanaf nu ben ik voor Turkije.
Ik heb net keihard getoeterd.
quote:Op zondag 6 september 2015 21:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Baaaaasss! Turks muziekje er bij?
Elke vorm van kritiek op die woestijnreligie wordt doodleuk een "fobie" genoemd.quote:Op zondag 6 september 2015 21:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gelukkig zijn waardeoordelen als 'nergens op slaat' van een totaal ander kaliber.
Nofi, maar zoveel vrije tijd heb ik nou ook weer niet om jouw iedere x op je fulltime job aan te spreken. Zeker niet als je totaal geen nuances kent.quote:Op zondag 6 september 2015 21:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Elke vorm van kritiek op die woestijnreligie wordt doodleuk een "fobie" genoemd.
Ik ken heel veel nuances. Het rare is dat een gekunstelde term als "islamofobie" juist geen enkele nuance kent. Zelfs de minste of geringste kritiek op de islam wordt al snel "islamofobie" genoemd.quote:Op zondag 6 september 2015 21:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nofi, maar zoveel vrije tijd heb ik nou ook weer niet om jouw iedere x op je fulltime job aan te spreken. Zeker niet als je totaal geen nuances kent.
Dan uit je dat op een zeer mysterieuze wijze. Vermoedelijk ben je in de war of probeer je door parallellen te trekken met 'antisemitisme' een punt te maken, maar ik kan mij niet voorstellen dat Kauai noch Specularium de verwijten / kwalificaties serieus namen.quote:Op zondag 6 september 2015 21:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ken heel veel nuances. Het rare is dat een gekunstelde term als "islamofobie" juist geen enkele nuance kent. Zelfs de minste of geringste kritiek op de islam wordt al snel "islamofobie" genoemd.
Ramadan Fokker89 style?quote:Op zondag 6 september 2015 21:41 schreef Fokker89 het volgende:
Ik mag zo niet meer roken, eten en drinken
Ik ben niet in de war, ik weet precies wat ik zeg en schrijf.quote:Op zondag 6 september 2015 21:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan uit je dat op een zeer mysterieuze wijze. Vermoedelijk ben je in de war of probeer je door parallellen te trekken met 'antisemitisme' een punt te maken, maar ik kan mij niet voorstellen dat Kauai noch Specularium de verwijten / kwalificaties serieus namen.
Als je in de war bent kan je nog steeds je verwarde opvattingen bewust uitdrukkingen. Geen contradictie.quote:Op zondag 6 september 2015 21:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben niet in de war, ik weet precies wat ik zeg en schrijf.
quote:Bert van Oostveen heeft nog alle vertrouwen in bondscoach Danny Blind. Hij peinst er niet over om de opvolger van de vertrokken Guus Hiddink na twee verloren interlands alweer te slachtofferen. Dat vertelde de directeur betaald voetbal van de KNVB zondag na de ontluisterende nederlaag van het Nederlands elftal tegen Turkije (0-3).
"Ik sta volledig achter deze bondscoach en achter deze staf", zei Van Oostveen. "Zij verdienen ook het volledige vertrouwen. We gaan niet na twee wedstrijden ineens gekke dingen doen. Ik heb het volste vertrouwen in Danny. Het zal uiteindelijk op het veld moeten gebeuren."
Het Nederlands elftal heeft plaatsing voor het EK van volgend jaar zomer niet meer in eigen hand. Alleen als Turkije verliest van IJsland of Tsjechië, wordt Oranje weer kansrijk. Van Oostveen heeft de laatste jaren een slechte hand in zijn keuzes voor bondscoaches. Bert van Marwijk en Guus Hiddink dienden hun laatste contract als bondscoach ook niet uit.
"Ik weet niet of dat slechte keuzes zijn", counterde Van Oostveen. "De vraag is of je het louter en alleen daarop moet gooien. Dat gaan we de komende tijd bekijken." Aan zelf opstappen denkt de bekritiseerde KNVB-directeur niet. "Mijn functioneren wordt bijna permanent ter discussie gesteld in welke krant dan ook. Maar intern gaan de commissarissen er over. Dat is op dit moment een van mijn minste zorgen. Ik ben eindverantwoordelijke in het hele proces, daar loop ik ook niet voor weg. Ik ga niet speculeren over mijn positie, daar heb ik helemaal geen behoefte aan, maar ik stap zelf in ieder geval niet op."
quote:drones
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 september 2015 22:09 schreef Specularium het volgende:
Hey Yoki.
MED / FOK! start slimme samenwerking met Chinese webshops
[..]Ik heb toch al een drone. Moet er alleen nog iets van 3000 euro in steken of zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom, moet je daar geld in doen voor die vliegtquote:Op zondag 6 september 2015 22:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb toch al een drone. Moet er alleen nog iets van 3000 euro in steken of zo.
Hij vliegt wel maar ik wil upgrades.quote:Op zondag 6 september 2015 22:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Waarom, moet je daar geld in doen voor die vliegt
Ik ga ook doen alsof ik vroeg ga slapen.quote:Op zondag 6 september 2015 23:06 schreef Elfletterig het volgende:
Wat gaat iedereen toch vroeg slapen.
Jou zien we hier om 02.00 uur gewoon weer opduiken.quote:Op zondag 6 september 2015 23:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ga ook doen alsof ik vroeg ga slapen.
Niet vandaag.quote:Op zondag 6 september 2015 23:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jou zien we hier om 02.00 uur gewoon weer opduiken.
Ik was gewoon een film kijken, had ik zelfs aangekondigd hierquote:
Gelukkig is het nooit saai als jij er bent.quote:Op maandag 7 september 2015 00:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik was gewoon een film kijken, had ik zelfs aangekondigd hier
Nee joh, op en top sfeermaker ikquote:Op maandag 7 september 2015 01:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gelukkig is het nooit saai als jij er bent.
Vond Henk ook, toen waren er minder moslims dus minder confrontatie.quote:Op maandag 7 september 2015 01:04 schreef Specularium het volgende:
Ik zat 'Andere Tijden' te kijken over Wim Kok, van toen Nederland nog leuk was.
Henkie zat toen nog op school, kreeg hij vast brood tegen zijn hoofd in de pauze.quote:Op maandag 7 september 2015 01:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vond Henk ook, toen waren er minder moslims dus minder confrontatie.
Zeker met van die sandwichspread zodat hij lekker zuur rook?quote:Op maandag 7 september 2015 01:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Henkie zat toen nog op school, kreeg hij vast brood tegen zijn hoofd in de pauze.
Heb ik vanavond al even gekeken.quote:Op maandag 7 september 2015 01:04 schreef Specularium het volgende:
Ik zat 'Andere Tijden' te kijken over Wim Kok, van toen Nederland nog leuk was.
Sterkte.quote:Op maandag 7 september 2015 01:15 schreef LTVDK het volgende:
Godver, heb ik al dagen een nummer in mijn kop zitten, blijkt het origineel van Taylor Swift te zijn![]()
De versie die ik ken vind ook iedereen ongetwijfeld kut dus die zal ik jullie besparenquote:
Ach, het klinkt vast nog beter dan Kanye West.quote:Op maandag 7 september 2015 01:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De versie die ik ken vind ook iedereen ongetwijfeld kut dus die zal ik jullie besparen
quote:Op maandag 7 september 2015 02:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ach, het klinkt vast nog beter dan Kanye West.
Watch The Thronequote:
Zo'n 8 jaar geleden.quote:Op maandag 7 september 2015 02:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat kun jij helemaal niet weten.
Dat was paradijs.quote:Op maandag 7 september 2015 02:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Alles was beter in de jaren 90, echt. Nederland wordt een steeds akeliger land.
Loopt gewoon af, dus als je voor een jaar betaald, is het na een jaar klaar, betaal je voor een maand is het na een maand klaar.quote:Op maandag 7 september 2015 09:18 schreef anonymoussie het volgende:
Wordt het automatisch verlengd of loopt het automatisch af?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |