Eindelijk weer een verstandig iemand in het topicquote:
En dat was een zeer goede keuze.quote:Op zondag 6 september 2015 00:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
pharkus hebben ze zelfs FA gemaakt
Dat zijn de echten.quote:Op zondag 6 september 2015 00:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zeg dat anders tegen Huge, Frank of Hork.
Dat klonk wellicht wat cru 'er dan ik bedoelde.quote:
Crewbash, ban.quote:Op zondag 6 september 2015 00:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eindelijk weer een verstandig iemand in het topic
Maar volgens jou waren alle VVD'ers kut toch?quote:Op zondag 6 september 2015 00:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
VVD, PvdA, allemaal één pot neoliberaal nat.
Banaanvraagquote:
#Remqo4modquote:
rtquote:
Zoek even die quote.quote:Op zondag 6 september 2015 00:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maar volgens jou waren alle VVD'ers kut toch?
Nee, vogeltjesdans 4 modquote:
Ja, ja, ja ja....quote:Op zondag 6 september 2015 00:42 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dat klonk wellicht wat cru 'er dan ik bedoelde.
Al is het wel zo.
Die tijd heeft hij gehadquote:
is ie al geweest, op TRUquote:
Ik zocht net je eerste post op, maar wat de neuk is een amygdala?quote:Op zondag 6 september 2015 00:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, ja, ja ja....
Jij gaat - met een judoworp, dat wel - over de knie blood*kuckuch*mar*kuch jongedame.
GroenLinksquote:
ik ook, zal ik een goede mod zijn denk jequote:Op zondag 6 september 2015 00:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Kom nog steeds alleen maar in KLB.
nou zegquote:Op zondag 6 september 2015 00:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
Jullie zijn allemaal vervelend, morgenochtend met een bakje pleur teruglezen en dan eens tikken uitdelen.
Die zijn ook aan het doodbloedenquote:
Niet in KLBquote:
Wat heb ik nou weer uitgespookt?quote:Op zondag 6 september 2015 00:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
Jullie zijn allemaal vervelend, morgenochtend met een bakje pleur teruglezen en dan eens tikken uitdelen.
Kinderbescherming alvast ingelicht.quote:Op zondag 6 september 2015 00:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wacht jij ben PvdA'er?quote:Op zondag 6 september 2015 00:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Haha.
En Chevy noemde deze man verstandig
quote:
Zeker weer slechte woordgrappen gemaaktquote:
zou stemmenquote:
Zou adopterenquote:
doe lekker zelfquote:
Dat zal het wezenquote:Op zondag 6 september 2015 00:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zeker weer slechte woordgrappen gemaakt
Klaag je wel aan.quote:Op zondag 6 september 2015 00:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, ja, ja ja....
Jij gaat - met een judoworp, dat wel - over de knie blood*kuckuch*mar*kuch jongedame.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |