abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155860081
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 09:39 schreef Crip het volgende:

[..]

Voedselpakketten worden al heel lang verzorgd voor vluchtelingen, is echt niets nieuws hoor.
Wel door deze groep mensen ( particulieren ), en op deze schaal/ manier.
  zondag 6 september 2015 @ 09:41:05 #177
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155860084
Het is zo hip om niet tegen de komst van vluchtelingen te zijn.
Een vluchteling aan je arm is de nieuwe gay-friend.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_155860100
quote:
17s.gif Op zondag 6 september 2015 09:41 schreef Copycat het volgende:
Het is zo hip om niet tegen de komst van vluchtelingen te zijn.
Een vluchteling aan je arm is de nieuwe gay-friend.
Klopt mijns inziens, al verwoord je het wat gechargeerd.
pi_155860102
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 09:40 schreef James_R het volgende:

[..]

Wel door deze groep mensen ( particulieren ), en op deze schaal/ manier.
Uh voor Syrië word er al heel lang voor voedselpakketten etc verzorgd? Burgeroorlog is al sinds 2011 bezig en zo lang ik mij kan herinneren werd er al door mensen dekens, tenten etc geregeld en ook door moskeeën.
pi_155860103
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2015 01:37 schreef 24Fan het volgende:
Opvangen in de regio waar de culturele verschillen veel kleiner zijn.

Ten eerste: het grootste deel van de opvang gebeurt al in de regio.

Ten tweede: opvang in de regio kost ook geld, dus als je dat wilt, moet je bereid zijn daar geld aan uit te geven. Want het buurland zal het anders ook niet kunnen of willen doen.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
  zondag 6 september 2015 @ 09:45:06 #181
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_155860107
Ik kan me het vreugdegevoel van mensen die hun argumenten over hulp en naiviteit dit jaar eerder kunnen spouwen dan de Glazen Huis-jaartijd niet eens voorstellen.

Wat moet dat fijn zijn.
Dit, dus.
pi_155860121
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 09:44 schreef Crip het volgende:

[..]

Uh voor Syrië word er al heel lang voor voedselpakketten etc verzorgd? Burgeroorlog is al sinds 2011 bezig en zo lang ik mij kan herinneren werd er al door mensen dekens, tenten etc geregeld en ook door moskeeën.
Dus jij bent van mening dat er geen verschillen zijn tussen de manier waarop dit destijds gebeurde, en de manier waarop dit nu gebeurt?

In dat geval kan ik je aanraden de berichtgeving nader te bekijken.
pi_155860131
Het blijft me verbazen: in een van de rijkste landen ter wereld wonen en dan klagen dat alles kut is en je echt niet kunt delen omdat er al zo weinig is. Dan heb je echt geen enkel besef van hoe de rest van de wereld eruit ziet en hoe goed je het hebt.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
pi_155860142
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 09:46 schreef James_R het volgende:

[..]

Dus jij bent van mening dat er geen verschillen zijn tussen de manier waarop dit destijds gebeurde, en de manier waarop dit nu gebeurt?

In dat geval kan ik je aanraden de berichtgeving nader te bekijken.
Jij wist niet eens 's dat er al sinds de burgeroorlog voor ze word gezorgd maar je weet nu wel dat het compleet anders is? 10.gif
pi_155860149
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 09:47 schreef LadyOracle het volgende:
Het blijft me verbazen: in een van de rijkste landen ter wereld wonen en dan klagen dat alles kut is en je echt niet kunt delen omdat er al zo weinig is. Dan heb je echt geen enkel besef van hoe de rest van de wereld eruit ziet en hoe goed je het hebt.
Dit

Echt van die hebberige mensen, :N .
  zondag 6 september 2015 @ 09:49:31 #186
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_155860155
quote:
Dit soort mensen zijn dus waar rijke landen aan kapotgaan
pi_155860161
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 09:48 schreef Crip het volgende:

[..]

Jij wist niet eens 's dat er al sinds de burgeroorlog voor ze word gezorgd maar je weet nu wel dat het compleet anders is? [ afbeelding ]
Waar staat dat ik dit niet wist?

Ik heb het nu over de (mijns inziens) overdreven schaal waarop dit gebeurt, en met name door mensen die er in principe helemaal geen verstand van hebben.

Door Fleur en Bente uit Oud Zuid, die zich zo ruimdenkend opstellen, omdat ze nog nooit iets ergs hebben meegemaakt in hun leven. Die menen wel te weten hoe de wereld in elkaar zit, maar hebben geen idee wat hen mogelijk boven het hoofd hangt de komende jaren. Ik vind het naïef om je zo op te stellen ja.
pi_155860162
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 09:49 schreef Crip het volgende:

[..]

Dit

Echt van die hebberige mensen mensen die erg onzeker zijn over hun eigen toekomst., .
  zondag 6 september 2015 @ 09:52:19 #189
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_155860177
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 09:50 schreef James_R het volgende:

[..]

Waar staat dat ik dit niet wist?

Ik heb het nu over de (mijns inziens) overdreven schaal waarop dit gebeurt, en met name door mensen die er in principe helemaal geen verstand van hebben.

Door Fleur en Bente uit Oud Zuid, die zich zo ruimdenkend opstellen, omdat ze nog nooit iets ergs hebben meegemaakt in hun leven. Die menen wel te weten hoe de wereld in elkaar zit, maar hebben geen idee wat hen mogelijk boven het hoofd hangt de komende jaren. Ik vind het naïef om je zo op te stellen ja.
Je geeft net zelf aan geen flauw idee te hebben van de schaal en omvang, net zoals de rest van Nederland. Hou anders even op met het dramawijf te spelen, het komt totaal niet over.
Dit, dus.
pi_155860184
quote:
14s.gif Op zondag 6 september 2015 09:52 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Je geeft net zelf aan geen flauw idee te hebben van de schaal en omvang, net zoals de rest van Nederland. Hou anders even op met het dramawijf te spelen, het komt totaal niet over.
:')

Je reageert wel erg vaak in topics van Crip overigens, niet toevallig een kloon account?
pi_155860191
quote:
Je zou het ook om kunnen draaien: misschien hebben veel mensen het wel helemaal niet meer zo goed in Nederland, ondanks dat het één van de rijkste landen ter wereld is. Steeds meer mensen leven in armoede met torenhoge schulden, terwijl de rijken steeds rijker worden.
pi_155860214
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 09:50 schreef CafeRoker het volgende:

[..]

Dus daarom wil je maar die van andere mensen verpesten die het aanzienlijk slechter dan jij hebben? Nee dat is totaal niet hebberig of egocentrisch. ^O^
  zondag 6 september 2015 @ 09:55:38 #193
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_155860215
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 09:53 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Je zou het ook om kunnen draaien: misschien hebben veel mensen het wel helemaal niet meer zo goed in Nederland, ondanks dat het één van de rijkste landen ter wereld is. Steeds meer mensen leven in armoede met torenhoge schulden, terwijl de rijken steeds rijker worden.
En de rijken op hun beurt moord en brand schreeuwen dat ze 51% van hun inkomen aan belasting moeten afgeven. Uiteindelijk valt het allemaal wel mee.
Dit, dus.
pi_155860221
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 09:49 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Oh echt? En ik maar denken dat het lag aan bankiers die te veel risico hadden genomen en daar van rechtse regeringen alle ruimte voor kregen, of door de rechtse EU Commissie die maatregelen afdwingt waar de economie juist slechter van wordt. Maar blijkbaar heb ik me vergist. Dat mijn huis 30.000 euro minder waard is, komt blijkbaar omdat er iemand uit een oorlogsland op een bootje is geklommen.
pi_155860223
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 09:52 schreef James_R het volgende:

[..]

:')

Je reageert wel erg vaak in topics van Crip overigens, niet toevallig een kloon account?
_O- Wat, dit is de eerste keer dat ik buitendam in zelfde topic als ik zie.

Moeilijk he als je niets meer te zeggen hebt :')
  zondag 6 september 2015 @ 09:56:34 #196
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_155860230
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2015 09:56 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Oh echt? En ik maar denken dat het lag aan bankiers die te veel risico hadden genomen en daar van rechtse regeringen alle ruimte voor kregen, of door de rechtse EU Commissie die maatregelen afdwingt waar de economie juist slechter van wordt. Maar blijkbaar heb ik me vergist. Dat mijn huis 30.000 euro minder waard is, komt blijkbaar omdat er iemand uit een oorlogsland op een bootje is geklommen.
Nee, dat schrijf ik op jouw conto
pi_155860239
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 09:56 schreef Crip het volgende:

[..]

_O- Wat, dit is de eerste keer dat ik buitendam in zelfde topic als ik zie.

Moeilijk he als je niets meer te zeggen hebt :')
Hoezo heb ik niets meer te zeggen?

Ik sta volledig achter mijn punt, en kan tot op heden ook geen argument ontdekken waarom ik van mijn punt af zou moeten stappen.

Het enige dat gebeurt is dat er nu volledig langs elkaar heen wordt gepraat, wat de inhoud van de discussie niet ten goede komt.
pi_155860247
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 09:49 schreef hugecooll het volgende:

[..]

''Kapotgaan'' Overdrijven is ook een vak. :')
pi_155860251
Ik vind het hartstikke gezellig met al die mensen die hier naartoe komen. Uiteindelijk zijn we allemaal mensen en iedereen heeft het recht om in Nederland te wonen.

Binnenkort krijg ik een nieuwe buurman. Hoop echt dat het een asielzoeker is, lijkt me reuze gezellig.
pi_155860253
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 09:53 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Precies dat laatste. Het zijn niet de asielzoekers die steeds rijker worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')