Wie gaat waar naartoe en wie leidt dit in goede banen? Hoe maak je onderscheidt in mens en regio? Wie regelt vervoer en wie betaalt dit? Wie zorgt voor eten en onderdak?quote:Op zondag 6 september 2015 01:37 schreef 24Fan het volgende:
Opvangen in de regio waar de culturele verschillen veel kleiner zijn.
oorlogs vluchtelingen zijn welkom de economen wegwezen.quote:Op zondag 6 september 2015 01:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Onderbouw eens waarom 'eens' nu is?
graag dan ben ik van alle zandbakratten afquote:Op zaterdag 5 september 2015 22:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Kunnen we niet gewoon alle likers van Nederland mijn vaderland en Liefde voor holland inruilen voor vluchtelingen?
Dan trekken ze massaal de wijken in? Al plunderend en verkrachtend? Net als al die andere, zich doodvervelende, asielzoekers plachten te doen?quote:Op zondag 6 september 2015 08:44 schreef James_R het volgende:
Straks als de eerste lichting hier echt een paar maanden zit, werkloos is en zich dus de tering begint te vervelen, gaat het leuk wordenWat een naïviteit van iedereen zeg, man man.
Nu ga je me meteen woorden in de mond leggen, een vaak gebruikte onheuse discussiemethode.... Leidt nergens toe..quote:Op zondag 6 september 2015 09:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan trekken ze massaal de wijken in? Al plunderend en verkrachtend? Net als al die andere, zich doodvervelende, asielzoekers plachten te doen?
Je zag de vraagtekens niet?quote:Op zondag 6 september 2015 09:22 schreef James_R het volgende:
Nu ga je me meteen woorden in de mond leggen, een vaak gebruikte onheuse discussiemethode.... Leidt nergens toe..
Ah okay. Maar je verwacht nu dus al wel dat het 'leuk' gaat worden, rond Kerst?quote:Het is algemeen bekend dat werk- en inkomenlozen eerder geneigd zijn terug te vallen in crimineel danwel ontwrichtend gedrag.
Ik wil dus niet zeggen dat de vluchtelingen meteen als een stelletje barbaren door de buurten gaan trekken, maar er moet wel voldoende controle op de groepen uitgeoefend blijven worden om ten aller tijde te voorkomen dat deze groep mensen de samenleving tot last zal gaan worden.
Die kans zit er dik in ja...quote:Op zondag 6 september 2015 09:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je zag de vraagtekens niet?
[..]
Ah okay. Maar je verwacht nu dus al wel dat het 'leuk' gaat worden, rond Kerst?
Ik vind het dan weer idioot om van tevoren al moord en brand te schreeuwen. Zo zijn we allemaal anders.quote:Op zondag 6 september 2015 09:22 schreef James_R het volgende:
Vind het naïef om te denken dat deze mensen (op de lange termijn) als een stelletje makke schaapjes op hun opvanglocatie blijven zitten wanneer verder perspectief uitblijft..
Het lijkt me niet vreemd om te anticiperen / voorbereidingen te treffen op een aanstaande al dan niet dreigende situatie.quote:Op zondag 6 september 2015 09:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind het dan weer idioot om van tevoren al moord en brand te schreeuwen. Zo zijn we allemaal anders.
Zo. En nu een bietensapje.
Anticiperen en voorbereiden is imo iets anders dan al direct uitgaan van enorm ontregelend, crimineel gedrag en dreigende situaties.quote:Op zondag 6 september 2015 09:28 schreef James_R het volgende:
Het lijkt me niet vreemd om te anticiperen / voorbereidingen te treffen op een aanstaande al dan niet dreigende situatie.
Als iedereen altijd maar de ogen sluit, en ''wel ziet als het eenmaal zo ver is'', had onze geschiedenis er heel anders uit gezien..
Ach over een paar jaar zien we het resultaat. Over enkele tientallen jaren zijn zij in de meerderheid en moeten wij op de vlucht slaan!quote:Op zondag 6 september 2015 09:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Anticiperen en voorbereiden is imo iets anders dan al direct uitgaan van enorm ontregelend, crimineel gedrag en dreigende situaties.
In principe zijn beiden met elkander verbonden, in de zin dat het één, het ander kan opheffen.quote:Op zondag 6 september 2015 09:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Anticiperen en voorbereiden is imo iets anders dan al direct uitgaan van enorm ontregelend, crimineel gedrag en dreigende situaties.
Sjow, er bestaan nog andere leestekens naast de punt. Als Nederlander in hart en nieren zal het vast erg zijn om gecorrigeerd te worden door een allochtoon. ;squote:Op zondag 6 september 2015 09:27 schreef harrievankempen het volgende:
laat ze terug gaan . hier moeten de ouderen en kinderen en mensen zich blauw betalen . aan de zorg . of ze krijgen hellemaal geen zorg. want nederland gaat naar de knoppen . met deze regering .rutten zal wel tegen duitsland zegen laat er hier ook maar 1000 komen . dat hij ze dan maar op het binnehof of bij hem thuis neer zetten
Voedselpakketten worden al heel lang verzorgd voor vluchtelingen, is echt niets nieuws hoor.quote:Op zondag 6 september 2015 09:37 schreef James_R het volgende:
Daarnaast erger ik mij overigens aan de hype die ontstaat..
Veel van die lui die zich nu op Facebook als de reddende engels profileren, doen dit omdat het nu volop in het nieuws is en helemaal ''happening'' is.
Die delen een paar daagjes voedselpakketten uit, laten zich een keer bij DWDD aan tafel uitnodigen, maar na een paar weekjes is de lol er weer vanaf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |