abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155920981
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 12:50 schreef Deezertje het volgende:
Ik denk dat natuurlijke selectie een betere term is. Zet tien bloedmooie dames voor mij neer en uiteindelijk blijf ik toch bij 3 meiden hangen, hoe mooi ze dus ook zijn... Zo gaat het ook bij mij: ik maak vooraf al de afweging of ik een in mijn ogen bloedmooie dame durf/kan aanspreken of dat ze waarschijnlijk geen interesse heeft. Pure nonsens soms maar goed. Het enige wat er kan gebeuren is dat ze niet reageert of kortaf/bot is. Maar dat zegt wss meer over haar persoonlijkheid.
Ze kunnen maar beter bot zijn, want zo niet dan denken mensen als jij er meteen wat van en stalk je ze op Facebook. :)
pi_155921179
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 september 2015 12:54 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ze kunnen maar beter bot zijn, want zo niet dan denken mensen als jij er meteen wat van en stalk je ze op Facebook. :)
Dat valt ook wel mee... maar die 'selectie' is soms best onbegrijpelijk en afhankelijk van tijd, plaats en humeur.
  dinsdag 8 september 2015 @ 13:05:43 #203
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_155921222
en hoeveelheid alcohol in je bloed
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_155921242
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 13:03 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dat valt ook wel mee... maar die 'selectie' is soms best onbegrijpelijk en afhankelijk van tijd, plaats en humeur.
Ja, gevoelens zijn nou eenmaal niet constant.
pi_155923128
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 september 2015 13:06 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja, gevoelens zijn nou eenmaal niet constant.
Zie hier het conflict. Deezertje moet gewoon ergens anders posten: R&P / ASS [Autisme, Asperger, PDD-NOS] #142
pi_155926445
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 12:50 schreef Deezertje het volgende:
Ik denk dat natuurlijke selectie een betere term is. Zet tien bloedmooie dames voor mij neer en uiteindelijk blijf ik toch bij 3 meiden hangen, hoe mooi ze dus ook zijn... Zo gaat het ook bij mij: ik maak vooraf al de afweging of ik een in mijn ogen bloedmooie dame durf/kan aanspreken of dat ze waarschijnlijk geen interesse heeft. Pure nonsens soms maar goed. Het enige wat er kan gebeuren is dat ze niet reageert of kortaf/bot is. Maar dat zegt wss meer over haar persoonlijkheid.
Hoe doe je dat dan terwijl je die meiden nog niet eens kent? :P Je hebt wel ballen, ben je niet bang voor afwijzing? Ik hou het meestal alleen maar bij kijken alleen. :P :9~
  dinsdag 8 september 2015 @ 17:28:25 #207
416931 yats
(non) Average Joe
pi_155926720
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 17:13 schreef syndroom het volgende:

[..]

Hoe doe je dat dan terwijl je die meiden nog niet eens kent? :P Je hebt wel ballen, ben je niet bang voor afwijzing? Ik hou het meestal alleen maar bij kijken alleen. :P :9~
Wat is er mis met gewoon een gesprekje voeren? De intentie hoeft echt niet direct versieren te zijn toch? Oefen daar eens mee zou ik zeggen. Slap ouwehoeren valt te leren.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_155926957
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 17:28 schreef yats het volgende:

[..]

Wat is er mis met gewoon een gesprekje voeren? De intentie hoeft echt niet direct versieren te zijn toch? Oefen daar eens mee zou ik zeggen. Slap ouwehoeren valt te leren.
Deezertje heeft tenminste nog de ballen om een vrouw aan te spreken. Ik verkramp op zo'n moment, vooral omdat ik me teveel druk maak om omstanders (die wellicht doorhebben dat ik haar probeer te versieren). Ook een simpel gesprekje is moeilijk voor mij omdat ik totaal niet gewend ben om zomaar vreemde mensen aan te spreken.

Ik weet dat ik lak moet hebben aan omstanders maar op zo'n moment schiet mijn stressniveau naar boven waardoor ik het helemaal verpest voor mezelf.
pi_155927105
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 17:43 schreef syndroom het volgende:

[..]

Deezertje heeft tenminste nog de ballen om een vrouw aan te spreken. Ik verkramp op zo'n moment, vooral omdat ik me teveel druk maak om omstanders (die wellicht doorhebben dat ik haar probeer te versieren). Ook een simpel gesprekje is moeilijk voor mij omdat ik totaal niet gewend ben om zomaar vreemde mensen aan te spreken.

Ik weet dat ik lak moet hebben aan omstanders maar op zo'n moment schiet mijn stressniveau naar boven waardoor ik het helemaal verpest voor mezelf.
Je maakt het jezelf ook wel heel moeilijk om dit soort dingen van random momenten met vreemde mensen te laten afhangen.

Zomaar iemand 'in het wild' aanspreken is voor iedereen moeilijk.
pi_155927266
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 17:51 schreef Casiotone het volgende:

[..]

Je maakt het jezelf ook wel heel moeilijk om dit soort dingen van random momenten met vreemde mensen te laten afhangen.

Zomaar iemand 'in het wild' aanspreken is voor iedereen moeilijk.
Je moet ook wel erg veel lef hebben om ten overstaan van tig mannen die toekijken om dat ene meisje aan te spreken en ook nog eens te versieren. Niet iedereen reageert hier positief op, dit soort acties kunnen toch gevoelens van jaloezie of ergernis opwekken bij mannelijke omstanders.
  dinsdag 8 september 2015 @ 18:03:57 #211
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_155927364
Schopje onz lijkt me op z'n plaats
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_155927411
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 september 2015 18:03 schreef fathank het volgende:
Schopje onz lijkt me op z'n plaats
Auw! :(
  dinsdag 8 september 2015 @ 19:25:40 #213
416020 K44S
The bearded man
pi_155929511
Dat sommige mensen hier nou moeite met aanspreken laat staan daten hebben... e voila.

Maar om nou echt te gaan generaliseren is ook weer zo wat.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_155930424
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 september 2015 12:54 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Mja ik hoor dat idee wel vaker langskomen. Maarja lijkt mij nooit nodig om gelijk bot te reageren. Doe ik zelf ook nooit, vind ik respectloos. :+
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_155930884
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 19:53 schreef ludovico het volgende:

[..]

Mja ik hoor dat idee wel vaker langskomen. Maarja lijkt mij nooit nodig om gelijk bot te reageren. Doe ik zelf ook nooit, vind ik respectloos. :+
Hangt er vanaf wat je onder bot verstaat. is ook subjectief natuurlijk. Sommige mensen vinden duidelijk of assertief al snel bot overkomen.
pi_155936286
Ik weet zelf gelukkig ook wel dat ik stappen moet maken. Maar ik baal er gewoon van dat ik dat vooralsnog alleen moet doen. Ik wil een relatie niets als opvulling gebruiken, maar het stimuleert gewoon enorm om nét even wat harder je best te doen om je studie af te maken, eventueel samen naar een huisje kijken, leuke dingen doen etc. Dan weet je waar je het voor doet (met natuurlijk de hoop dat de relatie gewoon gaat zoals je verwacht).

Nu zit ik nog steeds met: tja, studie afmaken... diploma... werken... wonen... in mijn uppie. Natuurlijk heeft ieder zijn eigen leven en moet ik überhaupt nog maar een relatie opbouwen met iemand (ontstaan ook niet 1-2-3) maar als ik om me heen hoor dat veel klasgenoten inmiddels een relatie hebben, samenwonen of zelfs als getrouwd zijn en kinderen hebben (niet dat ik dat zo snel nastreef hoor) blijft het gewoon jammer dat ik ook niet meemaak.

Ik moet natuurlijk positief denken als in: straks diploma, baan, nieuwe collega's en voor je het weet is 'ze' daar ineens.... Tja, en das met mijn ASS toch best lastig: onvoorspelbaarheid. Want het kan dus inderdaad zo zijn dat straks alles binnen een jaar rond is, maar andersom ook: dat ik over een jaar nog steeds alleen ben en dan in de werkende wereld zit zonder echt doel (behalve overleven). Daar wordt ik ook niet blij van.
pi_155936651
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 september 2015 20:11 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hangt er vanaf wat je onder bot verstaat. is ook subjectief natuurlijk. Sommige mensen vinden duidelijk of assertief al snel bot overkomen.
Hmm, laat ik het zo zeggen. Ik zou mezelf niet zo uiten want ik vind het respectloos overkomen. :s)

Maakt verder niet uit, wat doe jij in dit topic Strawberry?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 8 september 2015 @ 23:14:40 #218
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_155936782
Wat ben ik blij dat ik als verstokte vrijgezel niet in zo'n denkwijze zit als deezertje, waarin alles in je leven draait om wat anderen hebben en jij niet. :X
pi_155936804
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 23:14 schreef Cue_ het volgende:
Wat ben ik blij dat ik als verstokte vrijgezel niet in zo'n denkwijze zit als deezertje, waarin alles in je leven draait om wat anderen hebben en jij niet. :X
Ik heb de titel van dit hele topic altijd al slecht gevonden. De input is zo negatief en verlammend.
pi_155936816
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 23:00 schreef Deezertje het volgende:
Ik weet zelf gelukkig ook wel dat ik stappen moet maken. Maar ik baal er gewoon van dat ik dat vooralsnog alleen moet doen. Ik wil een relatie niets als opvulling gebruiken, maar het stimuleert gewoon enorm om nét even wat harder je best te doen om je studie af te maken, eventueel samen naar een huisje kijken, leuke dingen doen etc. Dan weet je waar je het voor doet (met natuurlijk de hoop dat de relatie gewoon gaat zoals je verwacht).

Nu zit ik nog steeds met: tja, studie afmaken... diploma... werken... wonen... in mijn uppie. Natuurlijk heeft ieder zijn eigen leven en moet ik überhaupt nog maar een relatie opbouwen met iemand (ontstaan ook niet 1-2-3) maar als ik om me heen hoor dat veel klasgenoten inmiddels een relatie hebben, samenwonen of zelfs als getrouwd zijn en kinderen hebben (niet dat ik dat zo snel nastreef hoor) blijft het gewoon jammer dat ik ook niet meemaak.

Ik moet natuurlijk positief denken als in: straks diploma, baan, nieuwe collega's en voor je het weet is 'ze' daar ineens.... Tja, en das met mijn ASS toch best lastig: onvoorspelbaarheid. Want het kan dus inderdaad zo zijn dat straks alles binnen een jaar rond is, maar andersom ook: dat ik over een jaar nog steeds alleen ben en dan in de werkende wereld zit zonder echt doel (behalve overleven). Daar wordt ik ook niet blij van.
Ik kan jouw postings zowat uit mijn hoofd mee opdreunen, weet je dat? Ze zijn iedere keer hetzelfde en dat al een paar jaar lang. En dat gaat ook nog wel jaren door vermoed ik.

Wat verwacht je van ons? Copy-paste replies?
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_155936945
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 23:00 schreef Deezertje het volgende:

Zonder echt doel? Je doel kan toch zijn plezier hebben, of goed worden in iets, of weet ik veel wat?
pi_155937337
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 23:18 schreef netchip het volgende:

[..]

Zonder echt doel? Je doel kan toch zijn plezier hebben, of goed worden in iets, of weet ik veel wat?
Ja, klopt. Maar wat heb ik daar aan in mijn eentje? Het leven is, ondanks dat iedereen zijn eigen leven leeft, toch een soort van verbondenheid creëren? Samen dingen ondernemen etc Waarom beginnen mensen anders relaties en besluiten ze om intimiteit te beperken tot die ene levenspartner?

Ik hoop niet dat het straks zover is, maar wat heb ik dan aan een flinke bankrekening, eigen huisje etc. als ik daar de hele tijd in mijn uppie zit? Ja ik kan de deur uitgaan om mensen te ontmoeten, maar ik bedoel meer: het zou als opstapje gewoon beter zijn om die dingen te realiseren vanuit een relatie met iemand. Nu heb ik nog steeds niet het gevoel dat mensen mij waarderen, dat ik dus speciaal voor iemand ben, dat iemand om mij geeft, aan mij denkt etc.
pi_155937423
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 23:29 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ja, klopt. Maar wat heb ik daar aan in mijn eentje? Het leven is, ondanks dat iedereen zijn eigen leven leeft, toch een soort van verbondenheid creëren? Samen dingen ondernemen etc Waarom beginnen mensen anders relaties en besluiten ze om intimiteit te beperken tot die ene levenspartner?

Ik hoop niet dat het straks zover is, maar wat heb ik dan aan een flinke bankrekening, eigen huisje etc. als ik daar de hele tijd in mijn uppie zit? Ja ik kan de deur uitgaan om mensen te ontmoeten, maar ik bedoel meer: het zou als opstapje gewoon beter zijn om die dingen te realiseren vanuit een relatie met iemand. Nu heb ik nog steeds niet het gevoel dat mensen mij waarderen, dat ik dus speciaal voor iemand ben, dat iemand om mij geeft, aan mij denkt etc.
Laten we praktischer gaan doen, wat wil jij wat betreft vrouwen en wat ga je eraan doen?
Beetje concreet antwoord s.v.p.
pi_155937722
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 23:32 schreef ludovico het volgende:

[..]

Laten we praktischer gaan doen, wat wil jij wat betreft vrouwen en wat ga je eraan doen?
Beetje concreet antwoord s.v.p.
Wat ik wil? Gewoon een leuke meid ontmoeten waar je samen een goed gesprek mee kunt voeren, leuke dingen doen, op kunt bouwen, toekomst plannen etc.
Wat ik daar aan doe? Ik begeef me onder de mensen, ben altijd behulpzaam en netjes, leuke glimlach, maak veel oogcontact, soms een praatje maken uit interesse etc. Datingsites geprobeerd en daar ook dates gehad maar je bouwt soms verwachtingen op die achteraf zwaar tegenvallen wat je bij wijze van spreken al binnen 5 seconde doorhebt als je iemand in real life ziet, kortom kost veel tijd, weinig rendement behalve een leuke avond soms.

Het is ook niet verwacht dat ik morgen een relatie heb en dan alles beter gaat (niets is in het leven zeker ;)) maar als je de hele dag door tussen verliefde stelletjes zit als single wordt je daar niet echt vrolijk of zelfverzekerd van.
pi_155937802
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 23:14 schreef Cue_ het volgende:
In feite niet, want als iemand al in een relatie zit maak je toch geen kans meer, dus dat is mijn doel ook niet, ik moet het juist van de mede-singles hebben. Ik leef mijn leven zoals ik wil, maar ik mis gewoon dat ik eindeloze gesprekken kan voeren met een leuk meisje waar je mee kan knuffelen, lief en leed delen, die wat in je ziet etc. Respect voor de mensen die bewust single blijven, maar ik ben dat eigenlijk al mijn hele leven lang, dus ja het begint gewoon echt te vervelen nu.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')