Vrouwen vallen op een man die ze leuk vinden. Niet iemand die behulpzaam, netjes, leuke glimlach, veel oogcontact is.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:40 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wat ik wil? Gewoon een leuke meid ontmoeten waar je samen een goed gesprek mee kunt voeren, leuke dingen doen, op kunt bouwen, toekomst plannen etc.
Wat ik daar aan doe? Ik begeef me onder de mensen, ben altijd behulpzaam en netjes, leuke glimlach, maak veel oogcontact, soms een praatje maken uit interesse etc. Datingsites geprobeerd en daar ook dates gehad maar je bouwt soms verwachtingen op die achteraf zwaar tegenvallen wat je bij wijze van spreken al binnen 5 seconde doorhebt als je iemand in real life ziet, kortom kost veel tijd, weinig rendement behalve een leuke avond soms.
Het is ook niet verwacht dat ik morgen een relatie heb en dan alles beter gaat (niets is in het leven zeker) maar als je de hele dag door tussen verliefde stelletjes zit als single wordt je daar niet echt vrolijk of zelfverzekerd van.

Je focus is negatief. Fuck die shit. Je hebt niks "nodig" het lijkt je alleen tof okayquote:Op dinsdag 8 september 2015 23:43 schreef Deezertje het volgende:
[..]
In feite niet, want als iemand al in een relatie zit maak je toch geen kans meer, dus dat is mijn doel ook niet, ik moet het juist van de mede-singles hebben. Ik leef mijn leven zoals ik wil, maar ik mis gewoon dat ik eindeloze gesprekken kan voeren met een leuk meisje waar je mee kan knuffelen, lief en leed delen, die wat in je ziet etc. Respect voor de mensen die bewust single blijven, maar ik ben dat eigenlijk al mijn hele leven lang, dus ja het begint gewoon echt te vervelen nu.

Ja en wanneer ben je 'leuk' dan? Zelfverzekerdheid uitstralen doe ik ook weleens hoor als ik een goede dag heb. En mezelf vermaken doe ik eigenlijk al heel mijn leven lang, maar de laatste tijd lukt t niet meer: alle series gekeken, films lijken allemaal op elkaar tegenwoordig, sporten doe ik en is leuk maar ook alleen etc.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:44 schreef ludovico het volgende:
[..]
Vrouwen vallen op een man die ze leuk vinden. Niet iemand die behulpzaam, netjes, leuke glimlach, veel oogcontact is.
Ehm, tjah, datingssites is dan ook niet alles wat dat betreft, maar daarom moet je niet teveel investeren en gewoon snel in het echt afspreken. Een leuke avond is altijd tof toch!
Mja man, je moet ook wel alleen kunnen zijn. Laat je zelfvertrouwen niet afhangen van anderen want dan is die altijd kut, mensen zeiken constant om je heen, zeker als je autorijdt zul je dat opmerken.

Klopt, maar feit is dat ik nu in de bloei van mijn leven moet zitten (of nou ja, volgens sommige is je hele leven een en al bloei).quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:45 schreef ludovico het volgende:
[..]
Je focus is negatief. Fuck die shit. Je hebt niks "nodig" het lijkt je alleen tof okay

Tjah, als je neerslachtig gaat zitten doen omdat je neerslachtig bent zit je jezelf wel in een negatieve vicieuse cirkel te lullen he. Beter doe je dat gewoon niet.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:49 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Klopt, maar feit is dat ik nu in de bloei van mijn leven moet zitten (of nou ja, volgens sommige is je hele leven een en al bloei).

Nee, daar scoor je zeker geen leuke meid mee. Maar het blijft gewoon frustrerend weet je. Ik heb het gevoel dat ik mezelf elke dag moet bewijzen naar anderen toe, een relatie of een date neemt dat gevoel ook weg: iemand respecteert je, ziet wat in je etc. En ik verwacht echt niet dat de eerste de beste meid een levenslange relatie oplevert, maar ik wil gewoon weer eens date of aandacht snap je.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:50 schreef ludovico het volgende:
[..]
Tjah, als je neerslachtig gaat zitten doen omdat je neerslachtig bent zit je jezelf wel in een negatieve vicieuse cirkel te lullen he. Beter doe je dat gewoon niet.

Tjah, wat mensen aantrekkelijk vinden is dat iemand echt zichzelf laat zien, vanuit de (zelfverzekende / vrolijke) energie die jij van binnen voelt (klinkt wazig okay, maar denk dat die misschien op deze manier het beste overkomt, anders "the way of the superiour man" gaan lezen van David Deida, dan snap je het wel.)quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:47 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja en wanneer ben je 'leuk' dan? Zelfverzekerdheid uitstralen doe ik ook weleens hoor als ik een goede dag heb. En mezelf vermaken doe ik eigenlijk al heel mijn leven lang, maar de laatste tijd lukt t niet meer: alle series gekeken, films lijken allemaal op elkaar tegenwoordig, sporten doe ik en is leuk maar ook alleen etc.

Waarom analyseer je het zo? Wat maakt het uit dat andere mannen misschien jaloers worden? Ze gaan je echt niet slaan, of zo.quote:Op dinsdag 8 september 2015 17:59 schreef syndroom het volgende:
[..]
Je moet ook wel erg veel lef hebben om ten overstaan van tig mannen die toekijken om dat ene meisje aan te spreken en ook nog eens te versieren. Niet iedereen reageert hier positief op, dit soort acties kunnen toch gevoelens van jaloezie of ergernis opwekken bij mannelijke omstanders.

Op plekken waar ik het niet verwacht: sportschool, OV, school etc.quote:Op woensdag 9 september 2015 06:09 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik zit werkelijk nooit tussen de verliefde stelletjesWaar breng je je tijd dan door? Op een swingersparty ofzo?

OV en school zie je natuurlijk zat verliefde stellen en daar kan je het ook verwachtenquote:Op woensdag 9 september 2015 07:15 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Op plekken waar ik het niet verwacht: sportschool, OV, school etc.

Ga vrienden maken. Daar kan je een groot gedeelte al dan niet alles ook uit halenquote:Op dinsdag 8 september 2015 23:43 schreef Deezertje het volgende:
maar ik mis gewoon dat ik eindeloze gesprekken kan voeren met een leuk meisje waar je mee kan knuffelen, lief en leed delen, die wat in je ziet etc.

Zelfkastijding met de langspeelplaat.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:10 schreef ludovico het volgende:
[..]
Hmm, laat ik het zo zeggen. Ik zou mezelf niet zo uiten want ik vind het respectloos overkomen.
Maakt verder niet uit, wat doe jij in dit topic Strawberry?

Held.quote:Op woensdag 9 september 2015 08:00 schreef ElDinosaur het volgende:
[ afbeelding ]
Jullie vallen alweer in herhaling.
Deezertje: Jij bent op zoek naar een relatie om invulling te geven aan je leven. Niet aanvulling op. Dat is een klote uitgangspunt en gaat je echt niet helpen om die leuke relatie te vinden waar je naar op zoek bent. Als je alleen bent, ga godverdomme vrienden maken. Dit is je nu al zo vaak gezegd.
Syndroom: Je bent weer terug bij het overanalyseren van een gesprekje voeren met een meisje waar andere mannen bij staan? wat de neuk. 9 van de 10 mannen zullen er geeneens aandacht aan besteden. Hou toch eens op met te analyseren voor alles wat 'misschien' wel niet mis kan gaan in je leven.

Sowieso is het nogal erg irrealistisch te denken dat anderen zo bezig zijn met jou en je versierpogingen.quote:Op woensdag 9 september 2015 07:12 schreef Mystikvm het volgende:
Waarom analyseer je het zo? Wat maakt het uit dat andere mannen misschien jaloers worden? Ze gaan je echt niet slaan, of zo.

Dat dacht ik dus ook, maar ik verbaasde me er ook over. Geen gemakkelijke plek om contacten op te doen naderhand.quote:Op woensdag 9 september 2015 08:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
OV en school zie je natuurlijk zat verliefde stellen en daar kan je het ook verwachten
sportschool zie ik het zelden...

Ik heb best veel nieuwe mensen leren kennen op de sportschool (maar goed, ik ging niet om die reden, ik kom daar om te sportenquote:Op woensdag 9 september 2015 09:52 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, maar ik verbaasde me er ook over. Geen gemakkelijke plek om contacten op te doen naderhand.

Ik ga ook bijna altijd op dezelfde dagen en tijden maar daar werd het juist akward van want iedereen herkende je maar begon zelf ook nooit een praatje en ik ook nietquote:Op woensdag 9 september 2015 09:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb best veel nieuwe mensen leren kennen op de sportschool (maar goed, ik ging niet om die reden, ik kom daar om te sporten). Aangezien ik altijd dezelfde dagen/tijd ga kom ik ook regelmatig dezelfde mensen tegen, dus op een gegeven moment zeg je iedereen wel gedag en maak je af en toe een praatje.

Ja, het ligt allemaal aan je leeftijdsgenoten die steeds minder sociaal zijn.quote:Op woensdag 9 september 2015 09:58 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik ga ook bijna altijd op dezelfde dagen en tijden maar daar werd het juist akward van want iedereen herkende je maar begon zelf ook nooit een praatje en ik ook nietMaar dat merk ik dus bij mijn leeftijdsgenoten wel meer: online heel sociaal via app en selfies, maar offline steeds minder houding weten te geven.

Je woont in een dorp zeker?quote:Op woensdag 9 september 2015 10:03 schreef Copycat het volgende:
Dat vind ik zo bizar, dat je mensen geregeld in dezelfde setting tegenkomt, maar dat er dan nog geen 'hallo' van af kan.
Maar ja, ik groet ook wildvreemden op straat. En die groeten bijna altijd terug.

Nee. In Eindhoven, en toen ik in Amsterdam woonde, deed ik het ook al.quote:

Oké. Ik heb juist de ervaring dat het bij mn ouders (in een dorp) veel meer gebeurd dan hier in de stad. Ik probeer wel steeds meer naar mensen te glimlachen, maakt mezelf ook vrolijkerquote:Op woensdag 9 september 2015 10:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. In Eindhoven, en toen ik in Amsterdam woonde, deed ik het ook al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |