Te vaakquote:Op dinsdag 8 september 2015 21:47 schreef Mariposas het volgende:
Hoe vaak vragen oude dametjes jullie bezorgd of de baby wel kan ademen zo in de draagdoek of drukken jullie op het hart goed in de gaten te houden of ie nog ademt?
Yepquote:Op woensdag 9 september 2015 13:42 schreef Stormqueen het volgende:
is dat een nog onuitgebrachte. GotC?
023quote:Op dinsdag 8 september 2015 20:26 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Waar in NL zit je? Veel collega's die een 'lossere' stijl hebben kunnen daar ook vast mee uit de voeten. Ik heb als ik locatie weet wel wat gerichtere tips
Ik had Sjaak gisteren nog in de doek. Die was moe van schoolreisquote:Op woensdag 9 september 2015 13:19 schreef GotC het volgende:
[..]
Te vaak. Nu niet meer. Nu is het 'maar hij kan toch zelf lopen?'
Vandaag nog in de Ikea gedragen.
[ afbeelding ]
Hier nog weinig gehad, vooral alleen maar liefdevolle blikken en "aaaaah"'s en zo.quote:Op dinsdag 8 september 2015 21:47 schreef Mariposas het volgende:
Hoe vaak vragen oude dametjes jullie bezorgd of de baby wel kan ademen zo in de draagdoek of drukken jullie op het hart goed in de gaten te houden of ie nog ademt?
quote:Op woensdag 9 september 2015 15:09 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Hier nog weinig gehad, vooral alleen maar liefdevolle blikken en "aaaaah"'s en zo.
Hij is mooi Vlindur!Ik moet es kijken hoe F zonder baby insert zit. Ik vind het maar onhandig voelen dat ding ertussen. En aangezien F groeien als hobby heeft aangenomen vraag ik me af hoelang het nog nodig is dat ding ertussen.
Jilke! Eh.. Elamanilo dus!quote:
quote:Op woensdag 9 september 2015 22:58 schreef JaleesaJoia het volgende:
tula standard Abalone te koop.
nooit gebruikt..
heb m gekocht voor m'n vriend omdat hij niet met draagdoeken wil dragen, maar ook deze print vind hij niet leuk (kieskeurig... zucht)
¤130
[ afbeelding ]
Jaquote:Op zaterdag 12 september 2015 13:55 schreef GotC het volgende:
Worden jullie kindjes trouwens ook helemaal geflipt wakker als ze onder het slaapkapje zitten? T. schrikt zich helemaal kapot elke keer, best sneu wakker worden
Dat doe je gewoon zo inderdaad.quote:Op zaterdag 12 september 2015 10:38 schreef Amsel het volgende:
Gisteren was er bij Hart van Nederland () een item over een lift die niet werkte (
![]()
) in een flat, waardoor een moeder met tweeling niet met de wagen omhoog of naar beneden kon. Zegt mijn man: "Dan gebruikt ze toch gewoon een draagdoek?"
Ik zou daar wel naar gaan kijken ja, want in de winter over je jas knopen kán wel, maar is niet heel praktisch.quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:45 schreef Jagärtrut het volgende:
Wow, die lange benen van je dochter, Nikki!
Hoe dragen jullie in de winter/herfst eigenlijk? Ik wil veel gaan dragen met baby straks, want handig aangezien we op de 3e verdieping zonder lift wonen enzo, en gezellig knus. Maar, mijn winterjassen zijn allemaal redelijk getailleerd, en m'n duutser is kleiner en dunner dan dat ik ben...
Een draagjas, of zo'n insert dat je in je jas kan ritsen? Is dat wat?
Ik heb een fleececover voor de draagzak. Kan geloof ik ook over een doek?quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:45 schreef Jagärtrut het volgende:
Wow, die lange benen van je dochter, Nikki!
Hoe dragen jullie in de winter/herfst eigenlijk? Ik wil veel gaan dragen met baby straks, want handig aangezien we op de 3e verdieping zonder lift wonen enzo, en gezellig knus. Maar, mijn winterjassen zijn allemaal redelijk getailleerd, en m'n duutser is kleiner en dunner dan dat ik ben...
Een draagjas, of zo'n insert dat je in je jas kan ritsen? Is dat wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |