wel veel foutenquote:
Vrouwen kunnen goede vingers ook wel waarderen. Doe er iets mee.quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gwn, sinds klein kind al pc nerdje
Herkenbaar wel.quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik toch
Kan gewoon niet multi-tasken.
Waarom zou ik inhoudelijk op die wartaal van je in gaan?quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En verder geen verweer.
Chevy weer onmin hard in zijn hemd gezet
Zagen jullie het jongens?
Wat is die man toch ook een loser he
eerder add denk ikquote:
Guus/Chevy fittie ook buiten hax nu?quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom zou ik inhoudelijk op die wartaal van je in gaan?
Haha die Guus met z'n verwachtingen, 't is mer d'r een.
Oh en weer een belediging. Wat is die man schijnbaar onzeker over zichzelf.
Je gaat er nu toch weer op in. Maar in het echte leven zul je vast WEL een ruggengraat hebbenquote:Op zaterdag 5 september 2015 22:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Niet airhockeyen in je vrije tijdquote:Op zaterdag 5 september 2015 22:12 schreef McGrath het volgende:
[..]
Denken dat niemand air hockey kent
Ja leuk héquote:Op zaterdag 5 september 2015 22:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Guus/Chevy fittie ook buiten hax nu?
Dit vind ik serieus wel een slechte post.quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
hou opquote:Op zaterdag 5 september 2015 22:16 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Niet airhockeyen in je vrije tijd
krijgt ze ritalinquote:Op zaterdag 5 september 2015 22:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat heeft mijn zusje ook.
Komt wel erg dichtbij zo.
ohquote:
Haha heb je zijn pohi al gezien?quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:17 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dit vind ik serieus wel een slechte post.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |