Of m'n telefoon hangt een beetje vast voordat ik bij het andere woord ben, waardoor hij hem automatisch als 'fout' zietquote:Op zaterdag 5 september 2015 22:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
laptop, op telefoon haal ik ongeveer 2 woorden per minuut
quote:
Door middel van een filmpjequote:Op zaterdag 5 september 2015 22:08 schreef McGrath het volgende:
Wacht ff, is niels nou serieus air hockey aan ons aan het uitleggen op pagina 1?
Lijkt me een kutspelquote:Op zaterdag 5 september 2015 22:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is alleen handig voor het spel Typing of the Dead
jaquote:
beweerdquote:Op zaterdag 5 september 2015 22:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik heb zelf nooit beweert volwassen te zijn en tot nu toe zijn jouw eigen uitspraken nog altijd een grotere belediging voor je intellect dan de mijne. Derhalve vind ik dit een nogal rare reactie.
Denken dat niemand air hockey kentquote:Op zaterdag 5 september 2015 22:09 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Door middel van een filmpje
nog niet geloof ikquote:Op zaterdag 5 september 2015 22:11 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hij gebruikt zijn vingers veel
misschien kun je ergens een baan als typslaaf krijgenquote:Op zaterdag 5 september 2015 22:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gwn, sinds klein kind al pc nerdje
En verder geen verweer.quote:
ik denk dat ik na 5 minuten al verveeld ben danquote:Op zaterdag 5 september 2015 22:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
misschien kun je ergens een baan als typslaaf krijgen
hzaw ging film kijkenquote:
truequote:Op zaterdag 5 september 2015 22:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik denk dat ik na 5 minuten al verveeld ben dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |