SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeej, dat vind ik echt leukquote:
quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:54 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Jeej, dat vind ik echt leuk
Ja oké, dat was ook de reden dat ik veel aankwam in een korte tijdquote:Op zaterdag 5 september 2015 21:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vaak is er bij die mensen inderdaad meer aan de hand. Die eten als ze problemen hebben. Dat is wat anders dan als je wat sneller aankomt dan de ander.
Ik vind het ook best ergquote:
hihiquote:Op zaterdag 5 september 2015 21:56 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik vind het ook best erg
Maar leuk dat je hem snapte
Wil je erover praten?quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:55 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ja oké, dat was ook de reden dat ik veel aankwam in een korte tijd
Jatog! Ken niet eens veel liedjes ofzo.quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:56 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik vind het ook best erg
Maar leuk dat je hem snapte
gemenerik.quote:
quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:19 schreef SideEffect het volgende:
Is een leuke site, kan je zien hoe snel je bent met typen
http://10fastfingers.com/typing-test/dutch
[ afbeelding ]
Bedankt weer, Niels.quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:59 schreef niels0 het volgende:
Valt allemaal wel mee, maarja. Dat zei ik gisteren ook en uiteindelijk was het toch best erg.
Weersvoorspellingen geven nou eenmaal geen garanties:
[ afbeelding ]
Ik ook nietquote:Op zaterdag 5 september 2015 21:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jatog! Ken niet eens veel liedjes ofzo.
[..]
gemenerik.
Hoe zie je dat voor je?quote:
Op je telefoon of computer?quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is letterlijk mijn enige skill en ik kan er niets mee verder
zo is de leef
laptop, op telefoon haal ik ongeveer 2 woorden per minuutquote:Op zaterdag 5 september 2015 22:06 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Op je telefoon of computer?
Ik heb zelf nooit beweert volwassen te zijn en tot nu toe zijn jouw eigen uitspraken nog altijd een grotere belediging voor je intellect dan de mijne. Derhalve vind ik dit een nogal rare reactie.quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En maar beledigen en beledigen. Wat is-ie toch volwassen, poh poh
doet het niej meerquote:Op zaterdag 5 september 2015 21:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
http://www.haxball.com/?r(...)33977c12f1389d476f1b
beweerdquote:Op zaterdag 5 september 2015 22:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik heb zelf nooit beweert volwassen te zijn en tot nu toe zijn jouw eigen uitspraken nog altijd een grotere belediging voor je intellect dan de mijne. Derhalve vind ik dit een nogal rare reactie.
Of m'n telefoon hangt een beetje vast voordat ik bij het andere woord ben, waardoor hij hem automatisch als 'fout' zietquote:Op zaterdag 5 september 2015 22:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
laptop, op telefoon haal ik ongeveer 2 woorden per minuut
quote:
Door middel van een filmpjequote:Op zaterdag 5 september 2015 22:08 schreef McGrath het volgende:
Wacht ff, is niels nou serieus air hockey aan ons aan het uitleggen op pagina 1?
Lijkt me een kutspelquote:Op zaterdag 5 september 2015 22:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is alleen handig voor het spel Typing of the Dead
jaquote:
beweerdquote:Op zaterdag 5 september 2015 22:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik heb zelf nooit beweert volwassen te zijn en tot nu toe zijn jouw eigen uitspraken nog altijd een grotere belediging voor je intellect dan de mijne. Derhalve vind ik dit een nogal rare reactie.
Denken dat niemand air hockey kentquote:Op zaterdag 5 september 2015 22:09 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Door middel van een filmpje
nog niet geloof ikquote:Op zaterdag 5 september 2015 22:11 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hij gebruikt zijn vingers veel
misschien kun je ergens een baan als typslaaf krijgenquote:Op zaterdag 5 september 2015 22:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gwn, sinds klein kind al pc nerdje
En verder geen verweer.quote:
ik denk dat ik na 5 minuten al verveeld ben danquote:Op zaterdag 5 september 2015 22:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
misschien kun je ergens een baan als typslaaf krijgen
hzaw ging film kijkenquote:
truequote:Op zaterdag 5 september 2015 22:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik denk dat ik na 5 minuten al verveeld ben dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |