Asking Alexandriaquote:
"En kids denken dat je disst zodra ze namen horenquote:Op zaterdag 5 september 2015 21:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik zie niet helemaal in wat je probeert te bereiken, maar ik leid uit je posts af dat je alleen maar een beetje jelly/mad bent. Cute wel.
Ben echt vies Mad nuquote:
Daar heb jij anders nooit moeite mijn, mijn lekkere kale glibberquote:
Kom neuken dan, opgezwollen mod van mequote:Op zaterdag 5 september 2015 21:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daar heb jij anders nooit moeite mijn, mijn lekkere kale glibber
Mmm-mm. Dat laat ik me geen tweede keer zeggen, zeker niet op een zaterdag.quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Kom neuken dan, opgezwollen mod van me
Die kun je zelf gewoon opnieuw makenquote:Op zaterdag 5 september 2015 21:05 schreef deadprez het volgende:
kut ik kan dat hou je gore bek het is lobi tijd plaatje niet vinden
ja dat is te veel moeitequote:Op zaterdag 5 september 2015 21:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die kun je zelf gewoon opnieuw maken
Hij nietquote:Op zaterdag 5 september 2015 21:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die kun je zelf gewoon opnieuw maken
Ik heb 1 nummer letterlijk 5x op m'n telefoon staanquote:Op zaterdag 5 september 2015 21:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Zegt me echt helemaal niets, serieus...
Ik vond DP zo'n toffe user... Zie je maar hoe erg je je in mensen kunt vergissenquote:
En, kun je tekst inmiddels al meezingen of is die 5 keer anders?quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:07 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik heb 1 nummer letterlijk 5x op m'n telefoon staan
De rock versie
De schreeuw versie
De accoustische versie
En 2 live versies
DP is erger dan Adolf Hitlerquote:Op zaterdag 5 september 2015 21:08 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik vond DP zo'n toffe user... Zie je maar hoe erg je je in mensen kunt vergissen
nou zegquote:Op zaterdag 5 september 2015 21:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
DP is erger dan Adolf Hitler
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |