quote:Op zaterdag 5 september 2015 20:00 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nils Holgerson vond ik leuk als ventje, met rode wangetjes naar zitten kijken
Dat was echt awesome.quote:Op zaterdag 5 september 2015 20:00 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nils Holgerson vond ik leuk als ventje, met rode wangetjes naar zitten kijken
Ouwe nostalgische mannen SCquote:
dm me iets goedsquote:
Met Kruimel de hamster en Maarten de witte ganzerikquote:
Heb je ze ook aan Teun laten zien?quote:Op zaterdag 5 september 2015 20:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hahaha hier ook... ik zong altijd Niels Hoofdpersoon... is nog steeds een reden voor mijn moeder om me uit te lachen.... ik heb de DVD box
En lekker schieten met het geweer van pa vlak voordat 'ie verkleint werd.quote:Op zaterdag 5 september 2015 20:05 schreef Remqo het volgende:
[..]
Met Kruimel de hamster en Maarten de witte ganzerik
Oke, we zijn elkaar kwijtquote:Op zaterdag 5 september 2015 19:47 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik denk dat het verhaal van kapitein Ortega best eens waar kan zijn.
Ik zit gewoon hierquote:
Nog nooit gekekenquote:Op zaterdag 5 september 2015 19:57 schreef McNulty het volgende:
[..]
jersey shore was wel epic
toen het ''in' was
Maar ik ben blij dat we elkaar kwijt waren, had niet gehoopt dat je dacht wat ik dacht.quote:
Je dacht zeker weer aan seks?quote:Op zaterdag 5 september 2015 20:09 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Maar ik ben blij dat we elkaar kwijt waren, had niet gehoopt dat je dacht wat ik dacht.
Wat een wartaal dit, sorry. Ik leg het je nog wel uit
Wat denk jij dnquote:Op zaterdag 5 september 2015 20:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
Heb je ze ook aan Teun laten zien?
Teun krijgt voorbeeldige opvoedingquote:Op zaterdag 5 september 2015 20:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wat denk jij dnwij hebben hier geen tv he... wij kiezen alles uit...
Bereboot, smurfen, pippi, Niels Holgerson maar ook modernere dingen als woezel en pip
Maa rgeen gekke japanse vechtdingen en geen reclame
ja ik weet het.. maar we zijn geen hippie's
Zolang ik op mijn werk zit in ieder geval jaquote:Op zaterdag 5 september 2015 20:12 schreef Remqo het volgende:
[..]
Teun krijgt voorbeeldige opvoeding
GMTAquote:Op zaterdag 5 september 2015 20:10 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je dacht zeker weer aan seks?
Gatverdamme
Of Kuifje. Daar moest ik altijd om huilenquote:Op zaterdag 5 september 2015 20:14 schreef Remqo het volgende:
Zolang je hem maar geen Benjamin Ben laat zien, heb nog jeugdtrauma's daarvan.
Wickie de Viking?quote:Op zaterdag 5 september 2015 20:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wat denk jij dnwij hebben hier geen tv he... wij kiezen alles uit...
Bereboot, smurfen, pippi, Niels Holgerson maar ook modernere dingen als woezel en pip
Maa rgeen gekke japanse vechtdingen en geen reclame
ja ik weet het.. maar we zijn geen hippie's
Ken ik niet eens, maar wel een verhaalquote:Op zaterdag 5 september 2015 20:14 schreef Remqo het volgende:
Zolang je hem maar geen Benjamin Ben laat zien, heb nog jeugdtrauma's daarvan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |