Dreig je nu ook al met een pistool johquote:Op zaterdag 5 september 2015 18:44 schreef niels0 het volgende:
Is maar om de deur aufen zu machen. Niet om iemands hersenen in te slaan. Het is een veiligheidsinstrument. Niet een aanvalswapen. Zou ik een Glock7 nemen. Handzamer namelijk.
ja vet gay was dat maar ik ging SE ff testenquote:Op zaterdag 5 september 2015 18:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
jij kon geen account maken weet je nog
Banverzoek is al ingediend, jammer manquote:Op zaterdag 5 september 2015 18:44 schreef niels0 het volgende:
Is maar om de deur aufen zu machen. Niet om iemands hersenen in te slaan. Het is een veiligheidsinstrument. Niet een aanvalswapen. Zou ik een Glock7 nemen. Handzamer namelijk.
Hij zou niet stoppen voor ik stopte met posten, niels gaat me wegpesten namelijkquote:Op zaterdag 5 september 2015 18:46 schreef IfImJamesDean het volgende:
Wat is eigenlijk de aanleiding van de ruzie tussen WCH en Niels...?
Niels heeft toch geen skills met dat ding. Of wel Niels?quote:Op zaterdag 5 september 2015 18:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Lul niet niels0. Je dreigde gewoon met de dood en dat is verboten op den fok!
Kom me testen dan - lil mrcquote:Op zaterdag 5 september 2015 18:46 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ja vet gay was dat maar ik ging SE ff testen
Midlife-crisis /hanen ruzie.quote:Op zaterdag 5 september 2015 18:46 schreef IfImJamesDean het volgende:
quote:Op zaterdag 5 september 2015 18:46 schreef IfImJamesDean het volgende:
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:01 schreef niels0 het volgende:
[..]
Goed zo. Ik ga net zo lang door tot hij zelf weggaat.
Dankje. Ik stel mij dit liever niet voor eigenlijkquote:Op zaterdag 5 september 2015 18:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Stel je voor he dat je vader huilend bij je oma aan de telefoon hangt, gewoon evenen dan om het af te maken, je vader op rolschaatsen
en je hebt een beeld van niels
Was dat het? Want het gaat er nogal... Heftig aan toe..quote:Op zaterdag 5 september 2015 18:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hij zou niet stoppen voor ik stopte met posten, niels gaat me wegpesten namelijk
Nah ik heb nooit echt iets met mensen, behalve als ze me uitdagen en vervolgens volkomen falen, dan heb ik een hoop lol met ze...quote:
eigenlijk snapt niemand wat van die ouwe mannenruziequote:Op zaterdag 5 september 2015 18:48 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Was dat het? Want het gaat er nogal... Heftig aan toe..
Maar het slaat toch nergens op.. Het zijn gewoon echt hele aardige mannen, het is gewoon zonde dat het nu zo.. Heftig is. Snap je?quote:
Kom me testen dan -guus_geluk7quote:Op zaterdag 5 september 2015 18:46 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ja vet gay was dat maar ik ging SE ff testen
Sorry Remqo... Maar ik snap het gewoon echt nietquote:Op zaterdag 5 september 2015 18:48 schreef Remqo het volgende:
[..]
eigenlijk snapt niemand wat van die ouwe mannenruzie
Ja het is wel erg ruig allemaal voor zulke aardige heren.quote:Op zaterdag 5 september 2015 18:49 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Maar het slaat toch nergens op.. Het zijn gewoon echt hele aardige mannen, het is gewoon zonde dat het nu zo.. Heftig is. Snap je?
Je hoeft tegen mij geen sorry te zeggen, ik snap er ook niets vanquote:Op zaterdag 5 september 2015 18:50 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Sorry Remqo... Maar ik snap het gewoon echt niet
quote:Op zaterdag 5 september 2015 18:50 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ja het is wel erg ruig allemaal voor zulke aardige heren.
Kusjekroel hahahaquote:Op zaterdag 5 september 2015 18:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
gelukkig ken jij me al langer
Dit is gewoon kusjekroel nog
Ik snap het echt nietquote:Op zaterdag 5 september 2015 18:50 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ja het is wel erg ruig allemaal voor zulke aardige heren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |