en anders bij zijn mamaquote:Op zaterdag 5 september 2015 18:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Volgens mij doet ie dat enorm veel ja.
is dit een dreigement?quote:Op zaterdag 5 september 2015 18:41 schreef niels0 het volgende:
[..]
Beter gelijk de brandweerhakbijl erbij.
Zo 1:
[ afbeelding ]
En dan?quote:Op zaterdag 5 september 2015 18:41 schreef niels0 het volgende:
[..]
Zo 1:
[ afbeelding ]
tr gemachtquote:Op zaterdag 5 september 2015 18:41 schreef niels0 het volgende:
[..]
Zo 1:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 september 2015 18:40 schreef Neverknown het volgende:
Dm Niels gewoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op 450 heb je een rode kleur, dat is nog beter dan een blauwe kleurquote:Op zaterdag 5 september 2015 18:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Heb al vaker om blauwe kleur gevraagd. Heb geen autoriteit zo.
Eens.quote:Op zaterdag 5 september 2015 18:42 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Op 450 heb je een rode kleur, dat is nog beter dan een blauwe kleur
moeders denkt vast ook, heb je hem weer.quote:Op zaterdag 5 september 2015 18:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Je zal zo'n zoon hebben
is dat de nieuwe swaggerboi forum?quote:Op zaterdag 5 september 2015 18:42 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Op 450 heb je een rode kleur, dat is nog beter dan een blauwe kleur
Sint Juttemisquote:Op zaterdag 5 september 2015 18:44 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Wanneer mag ik een groene kleur?
Misschienquote:Op zaterdag 5 september 2015 18:44 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
is dat de nieuwe swaggerboi forum?
gangstah nielsquote:Op zaterdag 5 september 2015 18:44 schreef niels0 het volgende:
Is maar om de deur aufen zu machen. Niet om iemands hersenen in te slaan. Het is een veiligheidsinstrument. Niet een aanvalswapen. Zou ik een Glock7 nemen. Handzamer namelijk.
Lul niet niels0. Je dreigde gewoon met de dood en dat is verboten op den fok!quote:Op zaterdag 5 september 2015 18:44 schreef niels0 het volgende:
Is maar om de deur aufen zu machen. Niet om iemands hersenen in te slaan. Het is een veiligheidsinstrument. Niet een aanvalswapen. Zou ik een Glock7 nemen. Handzamer namelijk.
Stel je voor he dat je vader huilend bij je oma aan de telefoon hangt, gewoon evenquote:Op zaterdag 5 september 2015 18:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij is bijna net zo oud als mijn pa. Echt wtf
jij kon geen account maken weet je nogquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |