jaquote:Op zaterdag 5 september 2015 18:17 schreef Neverknown het volgende:
Was echt goeie uitbarsting 10/10.
km fgtequote:
hij is niet meer online misschien heeft hij echt zelfmoord gepleegdquote:Op zaterdag 5 september 2015 18:19 schreef BozeHaas het volgende:
hopelijk is ie dik en gaat ie ragen tegen mij
Klinkt geloofwaardig.quote:Op zaterdag 5 september 2015 18:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
hij is niet meer online misschien heeft hij echt zelfmoord gepleegd
of schiet ie een magazijn leeg in een winkelstraatquote:Op zaterdag 5 september 2015 18:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Denk dat jullie je dan moeten melden bij de politiebureauquote:Op zaterdag 5 september 2015 18:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat jullie ik heb daar niet eens gepostquote:Op zaterdag 5 september 2015 18:22 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Denk dat jullie je dan moeten melden bij de politiebureau
Gelukkig weet ik nog altijd van mezelf dat ik een goed mens ben.quote:Op zaterdag 5 september 2015 18:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
is gezond eten duurder? Was het geloof ik, zoek wel even een link.quote:Op zaterdag 5 september 2015 18:22 schreef deadprez het volgende:
ben nu wel benieuwd naar dat topic over pasta in blauwe verpakkingen maar kan t niet vinden
aightquote:Op zaterdag 5 september 2015 18:23 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
is gezond eten duurder? Was het geloof ik, zoek wel even een link.
quote:
quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zo hé, jij bent snel van begrip!
Godverdomme klootzakkenquote:
En ook nog in CUL.quote:
quote:Op zaterdag 5 september 2015 18:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Mischien dat mensen het hier nog niet helemaal begrijpen. Maar ik word hier door bepaalde personen constant belachelijk gemaakt, gebashed en gebullied in ongeveer elk topic wat ik open en ze proberen op allerlei manieren het bloed onder mijn nagels vandaan te halen en ook nu weer. En hoe vaker het gebeurt hoe korter mijn lontje wordt.
Dit vind ik echt niet leuk en ik ben hier enorm boos om. Waarom moet dat toch dat gebash en getreiter. Ik begrijp dat niet.
Lees je nooit het nieuws dat er weer eens ergens iemand doorgeflipt is en met een geweer allemaal mensen neerknalde en dat hij tot zijn daad kwam na continue getreiter. Bij mij bleef het tot een verbale uiting waar ik geen woord van terug neem want dit zijn reacties die je gewoon uitlokt met jullie constante getreiter, echt waar ga nou niet achteraf schijnheilig lopen doen. Ik zeg niet dat ik iemand in elkaar slaan goed praat of iemand neerschieten maar als dit komt door constant getreiter dan kan ik het wel heel goed begrijpen.
Als je mensen constant blijft treiteren komt er een punt dat ze genoeg hebben ervan en gaan ze tot radicale stappen over. Dit is al keer op keer gebeurt.
Houd toch eens op met de (cyber)bully te zijn. Het doet mij ontzettend veel pijn en verdriet.
Waarom toch mensen.
Wil je erover praten meid?quote:Op zaterdag 5 september 2015 18:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Mischien dat mensen het hier nog niet helemaal begrijpen. Maar ik word hier door bepaalde personen constant belachelijk gemaakt, gebashed en gebullied in ongeveer elk topic wat ik open en ze proberen op allerlei manieren het bloed onder mijn nagels vandaan te halen en ook nu weer. En hoe vaker het gebeurt hoe korter mijn lontje wordt.
Dit vind ik echt niet leuk en ik ben hier enorm boos om. Waarom moet dat toch dat gebash en getreiter. Ik begrijp dat niet.
Lees je nooit het nieuws dat er weer eens ergens iemand doorgeflipt is en met een geweer allemaal mensen neerknalde en dat hij tot zijn daad kwam na continue getreiter. Bij mij bleef het tot een verbale uiting waar ik geen woord van terug neem want dit zijn reacties die je gewoon uitlokt met jullie constante getreiter, echt waar ga nou niet achteraf schijnheilig lopen doen. Ik zeg niet dat ik iemand in elkaar slaan goed praat of iemand neerschieten maar als dit komt door constant getreiter dan kan ik het wel heel goed begrijpen.
Als je mensen constant blijft treiteren komt er een punt dat ze genoeg hebben ervan en gaan ze tot radicale stappen over. Dit is al keer op keer gebeurt.
Houd toch eens op met de (cyber)bully te zijn. Het doet mij ontzettend veel pijn en verdriet.
Waarom toch mensen.
zolang je haar maar goed zit tochquote:Op zaterdag 5 september 2015 18:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Waarom toch mensen.
Ik ga je schietenquote:Op zaterdag 5 september 2015 18:30 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
zolang je haar maar goed zit toch
Laten we dit niet escaleren.quote:
Je bent te oud om mee te chillenquote:Op zaterdag 5 september 2015 18:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Keek in je fobo
dus ik zeg ja, met netflix en chill
gvdquote:Op zaterdag 5 september 2015 18:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je bent te oud om mee te chillen
Ik voorzie een wereldoorlog.quote:Op zaterdag 5 september 2015 18:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
escaleert helemaal uit de kluiten
ik ga helemaal loco hierquote:Op zaterdag 5 september 2015 18:32 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
niet te veel gaan stressen man daar word je kaal van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |