Die duitse site bedoel je? Thanks, zal even kijken straks!quote:
Jaa dat lees ik inderdaad vaak! Daarom leek het mij wel interessant en leuk om met youtube aan de slag te gaan. Alleen weet ik niet precies wat voor soort type filmpjes het meest geschikt is. Ik las dat filmpjes van 15 tot 90 seconden het beste zijn. Maar er stond niet bij wat. Wat moet je nou laten zien/doen in 15-90 seconden...quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:02 schreef hoas het volgende:
Mijn ervaring is dat er maar 1 geld aan overhoud en dat ben jij niet.
Extremen moet je hebben.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:07 schreef SuperEniesee het volgende:
[..]
Die duitse site bedoel je? Thanks, zal even kijken straks!
[..]
Jaa dat lees ik inderdaad vaak! Daarom leek het mij wel interessant en leuk om met youtube aan de slag te gaan. Alleen weet ik niet precies wat voor soort type filmpjes het meest geschikt is. Ik las dat filmpjes van 15 tot 90 seconden het beste zijn. Maar er stond niet bij wat. Wat moet je nou laten zien/doen in 15-90 seconden...
Zijn er al heel veel van.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:26 schreef SuperEniesee het volgende:
Nouja ik heb wel wat ideeën, maar ik weet niet of dat potentie heeft, of dat ik iets anders moet verzinnen. Ik dacht nu bijvoorbeeld aan het maken van karaoke versies van liedjes.
Toen jij puber was, was Nederland nog niet onder beheer van Duitsland en had je geen concurrentie op de arbeidsmarkt vanuit uitzendbureaus uit andere EU-lidstaten.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:50 schreef hoas het volgende:
[..]
Idd, tip kippen vangen, is kutwerk en in de nacht maar ik kreeg als puber 25 gulden p/u
Nooit problemen mee gehad.quote:Op zaterdag 5 september 2015 15:55 schreef SuperEniesee het volgende:
- Enquêtes invullen, mails openen en whatever. Je krijgt voor de mails maar een eurocent per mailtje, en vaak dan ook nog gedonder als je je geld eraf wil halen
Maar met werk van anderen kan/mag je weer niet zomaar geld verdienen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:26 schreef SuperEniesee het volgende:
Nouja ik heb wel wat ideeën, maar ik weet niet of dat potentie heeft, of dat ik iets anders moet verzinnen. Ik dacht nu bijvoorbeeld aan het maken van karaoke versies van liedjes.
Ik ben begonnen met m'n telefoon als camera... Verdien tussen 900 en 2000 Euro per maand erbij...quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:56 schreef Edensnator het volgende:
Zonder goed idee en startkapitaal is online geld verdienen onmogelijk.
Een goed idee had je dus blijkbaar welquote:Op zaterdag 5 september 2015 19:59 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik ben begonnen met m'n telefoon als camera... Verdien tussen 900 en 2000 Euro per maand erbij...
Dat dan weer wel...quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:59 schreef Edensnator het volgende:
[..]
Een goed idee had je dus blijkbaar wel
met 2000 abbonees op je kanaal? Rightquote:Op zaterdag 5 september 2015 19:59 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik ben begonnen met m'n telefoon als camera... Verdien tussen 900 en 2000 Euro per maand erbij...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werken bij de plaatselijke super gaat je meer opleveren hoor. Daarnaast gewoon je studie afronden en het gaat helemaal goed komen met je.quote:Op zaterdag 5 september 2015 20:15 schreef SuperEniesee het volgende:
Ik kreeg net een berichtje van iemand, maar ik kan niks terug sturen omdat ik niet lang genoeg op FOK zit. Maar hopende dat diegene nog meeleest: Lijkt me een goed plan, ik stuur je meteen een berichtje als mijn account oud genoeg is!
Ik heb 5 kanalen (waarvan de bestlopende met 42k subscribers) en ook nog affiliate websites...quote:Op zaterdag 5 september 2015 20:05 schreef Awsom het volgende:
[..]
met 2000 abbonees op je kanaal? Right
Dat gebeurd en werkt nog steeds! Met een goed content locker kom je een eind.. Hoe populairder je content hoe meer conversie.. Maar vaak is dat wel een short term verhaal..quote:Op zondag 6 september 2015 14:46 schreef Ace1 het volgende:
Aantal jaren terug verspreide ik spyware via torrents.. Verdiende er ongeveer 80 euro per dag mee zonder veel te doen. Maar word steeds lastiger volgens mij.. Was via cash4downloads.com
Daar valt inderdaad behoorlijk wat geld mee te verdienen als je veel berichten beantwoord. Doe dat zelf al een paar jaar naast mijn fulltime baan en verdien er zo'n 150 euro per week mee bij.quote:Op zondag 6 september 2015 13:26 schreef iriswww het volgende:
Wat dacht je van chatoperator. Geld verdienen met berichtjes van mannen die een vrouw zoeken beantwoorden
Waarom niet fulltime?quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:54 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik heb 5 kanalen (waarvan de bestlopende met 42k subscribers) en ook nog affiliate websites...
Je waardigheid en zelfrespect verkopen voor 150 euro per week.quote:Op woensdag 9 september 2015 17:59 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Daar valt inderdaad behoorlijk wat geld mee te verdienen als je veel berichten beantwoord. Doe dat zelf al een paar jaar naast mijn fulltime baan en verdien er zo'n 150 euro per week mee bij.
Ken iemand die het fulltime doet en zij verdiend per week meer dan ik met mijn fulltime baan verdien.
Welke zijn dat? Ergo: is het interessant om die te delen met FOK!?quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:54 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik heb 5 kanalen (waarvan de bestlopende met 42k subscribers) en ook nog affiliate websites...
In hoeveel uur?quote:Op woensdag 9 september 2015 17:59 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Daar valt inderdaad behoorlijk wat geld mee te verdienen als je veel berichten beantwoord. Doe dat zelf al een paar jaar naast mijn fulltime baan en verdien er zo'n 150 euro per week mee bij.
Dat verschilt. Ik kan zo'n 60/70 berichten per uur typen maar doe er soms ook langer over als ik tussendoor met andere dingen bezig ben. Hoe sneller je kunt typen hoe meer berichten je beantwoord. Minimum is 11ct per bericht, bij meer dan 275 per week 12ct per bericht en zo heb je dus telkens een hogere staffel. Hoe meer berichten per week hoe meer je betaald krijgt per bericht en in de weekenden komt er altijd 1ct per bericht bij.quote:
Ongetwijfeldquote:Op zondag 13 september 2015 12:55 schreef Geralt het volgende:
[..]
Welke zijn dat? Ergo: is het interessant om die te delen met FOK!?
Ja delen dan!quote:
Ligt er ook aan of je alleen doordeweeks werkt of ook in de weekenden. In de weekenden is het maximaal 16ct per bericht. Ik doe er doordeweeks niet heel veel aan maar vooral in de weekenden vroeg in de ochtend en in de avonduren waardoor ik meer verdien.quote:Op zondag 13 september 2015 13:37 schreef Geralt het volgende:
Als je er 5 dagen in de week continu 50 per uur zou doen dan heb je met 8 uur per dag werken 2000 berichten per week.
Ik weet niet hoeveel je dan vangt, maar dat komt neer op 300 euro per week en dan heb ik voor het gemak even 15 cent per bericht aangehouden.
Heel veel verdient dat dus kennelijk niet.
Ik kaart slechts aan dat je er met een fulltimebaan geen klote aan verdient. Hooguit zo een 1300 euro per maand.quote:Op zondag 13 september 2015 13:53 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Ligt er ook aan of je alleen doordeweeks werkt of ook in de weekenden. In de weekenden is het maximaal 16ct per bericht. Ik doe er doordeweeks niet heel veel aan maar voor de weekenden vroeg in de ochtend en in de avonduren waardoor ik meer verdien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |