Nee, vandaag niet meer. Hopelijk morgen. Hij ligt nu ergens in een distributiecentrum.quote:Op dinsdag 8 september 2015 18:32 schreef indaha het volgende:
Wachten duurt lang of kan hij vandaag niet meer komen ?

Wauw dat heeft een hele reis gemaaktquote:Op dinsdag 8 september 2015 19:18 schreef Strega het volgende:
Hoera, hoera, na 2 maanden is mijn pakje uit Tucson in USA via Turkije en twee weken Saoedi Arabië hier bezorgd!![]()
Twee erg mooie Franse Buldog ringen. Zilver en brons.

Ahhhhhhhhh die zijn leukquote:Op dinsdag 8 september 2015 19:35 schreef Strega het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb de zilveren en de bronzen.

Wat mooiquote:Op dinsdag 8 september 2015 19:35 schreef Strega het volgende:
[ afbeelding ]

quote:Op dinsdag 8 september 2015 19:35 schreef Strega het volgende:
[ afbeelding ]

Mooi zeg. Ik ben niet voor hondenquote:Op dinsdag 8 september 2015 19:35 schreef Strega het volgende:
[ afbeelding ]

Wie gaat er nu door voor de koelkast?quote:Op woensdag 9 september 2015 16:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Gaaf hoorIk geef iedere week honderden handen, ik zou echt gekneusde vingers hebben
Oh, enne, de koelkastvraag: de koelkast mag gewoon aanblijven en hoeft niet leeggehaald te worden. Bizar ende lastig werken lijkt mij

Ik heb sinds een tijdje de Samsung S5. Heerlijk toestel.quote:

Nee, helemaal niet. Ze zijn er ook met katten.quote:Op woensdag 9 september 2015 12:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Leuke ringen. Maar zit dat niet in de weg enzo?

Krijgt hij die in somvorm, zodat hij het cijfer zelf mag uitrekenen??quote:Op woensdag 9 september 2015 07:20 schreef Adnap het volgende:
Ze hebben een hele reis afgelegd zeg. Bizar hoe de logica van de transportwereld werkt![]()
Zo ouderavond gehad..veel info gehad. Morgen krijg hij zijn eerste wiskunde cijfer...spannend

Oeeh linkje van de kattenversie? Is het echt zilver?quote:Op woensdag 9 september 2015 18:13 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Ze zijn er ook met katten.

Ja hij kon zelf t cijfer goed berekenen. Hij zat er .03 naast. Hij had een 7.6quote:Op woensdag 9 september 2015 18:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Krijgt hij die in somvorm, zodat hij het cijfer zelf mag uitrekenen??

quote:Op woensdag 9 september 2015 20:39 schreef Adnap het volgende:
[..]
Ja hij kon zelf t cijfer goed berekenen. Hij zat er .03 naast. Hij had een 7.6hoogste van de klas

Hartstikke goedquote:Op woensdag 9 september 2015 20:39 schreef Adnap het volgende:
Ja hij kon zelf t cijfer goed berekenen. Hij zat er .03 naast. Hij had een 7.6hoogste van de klas

Nee ik ben meer van de hondjesquote:Op woensdag 9 september 2015 18:13 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Ze zijn er ook met katten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |