Volgens mij vooral om ervoor te zorgen dat de duwers hun tanden niet kwijtraken.quote:Op zaterdag 5 september 2015 13:57 schreef MacorgaZ het volgende:
Tweede versnelling? Ik ben ook een autonoob maar waarom niet de eerste?
Dan weet iedereen het tenminste wel tegelijk....quote:Op zaterdag 5 september 2015 14:46 schreef Scuidward het volgende:
Vroeger hadden we ook bel-lijsten voor als een docent bijv. ziek was. Dat zullen ze nu ook wel standaard in de app gooien?
"De app", gruwelijke term.quote:Op zaterdag 5 september 2015 14:46 schreef Scuidward het volgende:
Vroeger hadden we ook bel-lijsten voor als een docent bijv. ziek was. Dat zullen ze nu ook wel standaard in de app gooien?
Haha, nu je het zegt. Had je heel zo'n piramide en moest iedereen twee mensen bellen. Ik was altijd dat lijstje kwijt met namen en nummers. Aangezien m'n voornaam en achternaam allebei met een A beginnen en ik altijd als eerste gebeld werd werkte dat niet echt bij onze klas.quote:Op zaterdag 5 september 2015 14:46 schreef Scuidward het volgende:
Oh ja.quote:Op zaterdag 5 september 2015 14:46 schreef Scuidward het volgende:
Gewoon een email neem ik aan. Komt toch bij (vrijwel) iedereen direct op zijn telefoon binnen. De dino's zonder databundel of smartphone checken voor vertrek maar online het roosterquote:Op zaterdag 5 september 2015 14:46 schreef Scuidward het volgende:
Moet je wel push-notificaties ingesteld hebben staan. Ik check mijn mail nog steeds voornamelijk op de laptop.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:36 schreef CrashO het volgende:
[..]
Gewoon een email neem ik aan. Komt toch bij (vrijwel) iedereen direct op zijn telefoon binnen. De dino's zonder databundel of smartphone checken voor vertrek maar online het rooster
De auto schiet dan op magische wijze vooruit als je hem zonder koppeling in de 1e versnelling zet?quote:Op zaterdag 5 september 2015 15:08 schreef hoas het volgende:
Auto slaat af midden op de spoorwegovergang en wil niet starten, in zijn 1e zonder koppeling en de auto schiet vooruit en je bent veilig.
starten natuurlijk, maar dat wist jij natuurlijk al:-)quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:43 schreef mstx het volgende:
[..]
De auto schiet dan op magische wijze vooruit als je hem zonder koppeling in de 1e versnelling zet?
Wat is een LP dan?quote:Op zaterdag 5 september 2015 18:32 schreef Gebruikersna het volgende:
Dat is geen generatiekloof, maar pure stupiditeit. Ik ben ook geboren in de jaren '90 maar ik weet echt wel wat een LP is of hoe een koffiezetapparaat werkt.
Dat ging bij ons op school nog wel eens mis jaquote:Op zaterdag 5 september 2015 14:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan weet iedereen het tenminste wel tegelijk....
Ik zat 13 jaar geleden in de brugklas en wij gebruikte dat ook al niet meer. Mijn agenda had wel een pagina voor een "telefoonpiramide" maar ik heb toen aan mijn moeder gevraagd waarvoor dat was.quote:Op zaterdag 5 september 2015 14:46 schreef Scuidward het volgende:
Dan liep jullie school gigantisch voor. Ik kan mij eigenlijk niet herinneren ooit online mijn rooster bekeken te hebben, terwijl we nagenoeg tegelijkertijd in de brugklas zaten. Die belpiramide is ook maar 1 of 2 keer nodig geweest, het is vaker voorgekomen dat we inderdaad gewoon voor een dichte deur stonden.quote:Op zondag 6 september 2015 01:16 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik zat 13 jaar geleden in de brugklas en wij gebruikte dat ook al niet meer. Mijn agenda had wel een pagina voor een "telefoonpiramide" maar ik heb toen aan mijn moeder gevraagd waarvoor dat was.
Gewoon op internet je rooster bekijken, soms had je pech en kwam je op school aan en was de les uitgevallen.
Dankzij deze post ben ik de website van mijn oude middelbare school gaan opzoeken via The Way Back Machinequote:Op zondag 6 september 2015 01:24 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Dan liep jullie school gigantisch voor. Ik kan mij eigenlijk niet herinneren ooit online mijn rooster bekeken te hebben, terwijl we nagenoeg tegelijkertijd in de brugklas zaten. Die belpiramide is ook maar 1 of 2 keer nodig geweest, het is vaker voorgekomen dat we inderdaad gewoon voor een dichte deur stonden.
Dan heeft de auto wat minder compressie volgens mij. Gaat hij makkelijker aanquote:Op zaterdag 5 september 2015 13:57 schreef MacorgaZ het volgende:
Tweede versnelling? Ik ben ook een autonoob maar waarom niet de eerste?
Met een lege accu ook?quote:Op zaterdag 5 september 2015 15:08 schreef hoas het volgende:
Auto slaat af midden op de spoorwegovergang en wil niet starten, in zijn 1e zonder koppeling en de auto schiet vooruit en je bent veilig.
Ik heb ook nog even nagedacht en ik kan me toch wel iets herinneren. Dat zal op zijn vroegst dan de 3e zijn geweest.quote:Op zondag 6 september 2015 01:44 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dankzij deze post ben ik de website van mijn oude middelbare school gaan opzoeken via The Way Back MachineVanaf schooljaar juni 2004 kan ik op de homepage een link zien voor de roosterwijzigingen. Dat was voor mij dus aan het eind van de 2e.
Heerlijk lelijke website overigens.
https://web.archive.org/w(...)//www.groenewald.nl/
Ja, daar zijn er toch miljoenen van??quote:
Oh hm, ik dacht gewoon 1e versnelling voor minste weerstand maar zoals gezegd ben ik een noob.quote:Op zondag 6 september 2015 01:46 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Dan heeft de auto wat minder compressie volgens mij. Gaat hij makkelijker aan
De meeste.quote:Op zondag 6 september 2015 13:06 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Oh hm, ik dacht gewoon 1e versnelling voor minste weerstand maar zoals gezegd ben ik een noob.
In ieder geval handig om te weten.
U gaat door voor de koelkast.quote:Op zondag 6 september 2015 07:53 schreef Gebruikersna het volgende:
[..]
Een stuk vinyl waarvan je in de oven fruitschalen kunt maken.
De tabel in het rooster voor de docenten is geheel gemaakt met staande en liggende streepjes en spaties.quote:Op zondag 6 september 2015 01:44 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dankzij deze post ben ik de website van mijn oude middelbare school gaan opzoeken via The Way Back MachineVanaf schooljaar juni 2004 kan ik op de homepage een link zien voor de roosterwijzigingen. Dat was voor mij dus aan het eind van de 2e.
Heerlijk lelijke website overigens.
https://web.archive.org/w(...)//www.groenewald.nl/
een walkman niet snappen.quote:
Veel nieuwere auto's hebben een beveiliging dat je eerst de koppeling in moet trappen voordat de startmotor iets doet (melding 'koppeling intrappen voor starten' op je schermpje). Ik realiseerde me daardoor dat deze truuk met mn huidige auto niet meer gaat werken om je te reddenquote:Op zaterdag 5 september 2015 15:08 schreef hoas het volgende:
Ja dit dus. Hij weet zeker ook niet wat een videoband of -recorder is.quote:Op zaterdag 5 september 2015 18:32 schreef Gebruikersna het volgende:
Dat is geen generatiekloof, maar pure stupiditeit. Ik ben ook geboren in de jaren '90 maar ik weet echt wel wat een LP is of hoe een koffiezetapparaat werkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |