bedankt ik ben nu getraumatiseerdquote:
picsquote:Op zaterdag 5 september 2015 14:04 schreef xcachet het volgende:
Voor het eerst in mijn leven kleding besteld via internet
Wat een mijlpaal
Wowquote:Op zaterdag 5 september 2015 14:04 schreef xcachet het volgende:
Voor het eerst in mijn leven kleding besteld via internet
Wat een mijlpaal
hey ifimquote:Op zaterdag 5 september 2015 14:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Wow
Zeker omdat je zo atechnisch bent en het eerder nog niet was gelukt.
quote:Op zaterdag 5 september 2015 14:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Wow
Zeker omdat je zo atechnisch bent en het eerder nog niet was gelukt.
BINGO!!!!!!!quote:
Ha DJ Crip! Hoe staat het leven met onze crip?quote:
Prima. Hoe gaat het met de bevroren huurmoordenaar?quote:Op zaterdag 5 september 2015 14:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hee Frank! Wellicht eerste keer dat ik je middags hier zie. Gaat het goed met je?
Dat pik ik uiteraard nietquote:Op zaterdag 5 september 2015 14:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Volgens mij is ie alweer weg
Ik snap dat je wil compenseren, maar is dit niet wat overdreven?quote:Op zaterdag 5 september 2015 14:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat pik ik uiteraard niet
[ afbeelding ]
Prima hoor! Lekker rustig weekend voor de boegquote:Op zaterdag 5 september 2015 14:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Prima. Hoe gaat het met de bevroren huurmoordenaar?
quote:Op zaterdag 5 september 2015 14:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik snap dat je wil compenseren, maar is dit niet wat overdreven?
Jeetje, gaat hij mexicano's flippen?quote:Op zaterdag 5 september 2015 14:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Hermann gaat vandaag beginnen aan zijn nieuwe baan
hoop voor hem dat ze daar een frituur hebbenquote:Op zaterdag 5 september 2015 14:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Hermann gaat vandaag beginnen aan zijn nieuwe baan
Nee nachtzuster ofzo... hij begint pas om 23:30quote:Op zaterdag 5 september 2015 14:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jeetje, gaat hij mexicano's flippen?
Aha ja, zich volvreten achter wat bewakingsbeelden dusquote:Op zaterdag 5 september 2015 14:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee nachtzuster ofzo... hij begint pas om 23:30
Ik weet niet wat Matip jou verteld heeft :s Maar dit ben ik zelfquote:Op zaterdag 5 september 2015 15:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe kom je aan een gifje van Matip?
Pas je goed tussenquote:Op zaterdag 5 september 2015 15:01 schreef BozeHaas het volgende:
Niels, Frank en WCH, het is net een bejaardenhuis hier
HJDBquote:Op zaterdag 5 september 2015 15:01 schreef BozeHaas het volgende:
Vanmorgen een kippenhok.quote:Op zaterdag 5 september 2015 15:01 schreef BozeHaas het volgende:
Maar wel met een gezond gewicht en lichaam. We hebben tenminste niet het lichaam van iemand die je een jaartje of 75 schat haas.quote:Op zaterdag 5 september 2015 15:01 schreef BozeHaas het volgende:
nielsquote:
Goed goed! En met jou?quote:Op zaterdag 5 september 2015 14:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ha DJ Crip! Hoe staat het leven met onze crip?
Zo dik ben ik nietquote:Op zaterdag 5 september 2015 15:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Maar wel met een gezond gewicht en lichaam. We hebben tenminste niet het lichaam van iemand die je een jaartje of 75 schat haas.
Wat ben jij vals vandaagquote:Op zaterdag 5 september 2015 15:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Maar wel met een gezond gewicht en lichaam. We hebben tenminste niet het lichaam van iemand die je een jaartje of 75 schat haas.
Prima te horenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |