Ze zei swatzikaquote:Op zaterdag 5 september 2015 12:38 schreef SideEffect het volgende:
Hoezo mag je wel het woord swastika posten, maar niet het symbool?
ik mag ook vagina zeggen, maar mag niet posten.quote:Op zaterdag 5 september 2015 12:38 schreef SideEffect het volgende:
Hoezo mag je wel het woord swastika posten, maar niet het symbool?
Onbegrijpelijkquote:Op zaterdag 5 september 2015 12:41 schreef Gridlok het volgende:
[..]
ik mag ook vagina zeggen, maar mag niet posten.
hahaquote:Op zaterdag 5 september 2015 12:44 schreef Crip het volgende:
[..]
No h8 on Cutty. werd altijd kapot gedraaid op dancehall feesten
Daar werd het woord swastika gepost en dat mocht gewoon, ik post het symbool en dat werd gelijk weggehaaldquote:
hij staat er gewoonquote:Op zaterdag 5 september 2015 12:44 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Daar werd het woord swastika gepost en dat mocht gewoon, ik post het symbool en dat werd gelijk weggehaald
Sws, en Molukkers. Goede tijden.quote:Op zaterdag 5 september 2015 12:44 schreef Gridlok het volgende:
[..]
hahalekker bubblen met je suri dushi's zeker.
zou boze brief naar hart van nederland schrijvenquote:Op zaterdag 5 september 2015 12:48 schreef SideEffect het volgende:
[..]
In het vorige topic werd het symbool weggehaald
Ja vind dat niet meer leuk, geen spijt ervan tho. Geweldige tijdenquote:
Krio is part suriquote:Op zaterdag 5 september 2015 12:48 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Krio is zoiets, weet niet meer precies, ga aanpappen gr gr
quote:Op zaterdag 5 september 2015 12:48 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Krio is zoiets, weet niet meer precies, ga aanpappen gr gr
wat weet jij van dancehall feesten? ben je wel eens gedaggered?quote:Op zaterdag 5 september 2015 12:44 schreef Crip het volgende:
[..]
No h8 on Cutty. werd altijd kapot gedraaid op dancehall feesten
ben je wingmanquote:Op zaterdag 5 september 2015 12:51 schreef krioro het volgende:
[..]
Waarom is iedereen hier zo bezig met onze liefde?
We kunnen nog steeds samen muziek luisteren.quote:Op zaterdag 5 september 2015 12:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja vind dat niet meer leuk, geen spijt ervan tho. Geweldige tijden
Wel nog steeds into the music.
Heb al een boze brief naar Humberto Tan gestuurd, miss mag ik naar RTL Late nightquote:Op zaterdag 5 september 2015 12:49 schreef Gridlok het volgende:
[..]
zou boze brief naar hart van nederland schrijven
Ai aiquote:Op zaterdag 5 september 2015 12:52 schreef krioro het volgende:
[..]
We kunnen nog steeds samen muziek luisteren.
Ik heb een van "Ik wil van mijn auto af"quote:Op zaterdag 5 september 2015 12:55 schreef RockNijntje het volgende:
Sinds Braddies tweede ongeluk zijn er allemaal rijschool ads op Fok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |