Ik besef net dat die film alweer 20 jaar oud isquote:Op maandag 7 september 2015 22:31 schreef wolfrolf het volgende:
Se7en is echt een gruwelijk meesterwerk.
David Fincher in die tijd
Vier jaar oud maar nog leukquote:Op maandag 7 september 2015 22:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik besef net dat die film alweer 20 jaar oud is
Ik was denk ik ook zo oud maar mijn lange termijn geheugen nogal slecht dus weet zo niet precies hoe ik m de eerste keer beleefde. Wel dat ik m goed vond. Pas m opnieuw gekeken en wist weinig nogquote:Op maandag 7 september 2015 22:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Se7en voor het eerst zienDeze 13-jarige was nooit meer dezelfde
Was juist bezig de serie deze week opnieuw af te rondenquote:Op maandag 7 september 2015 17:22 schreef Aether het volgende:
Deze maand worden 163 titels verwijderd:
http://www.netflix-nederl(...)n-series-op-netflix/
• Fringe (5 seizoenen) - 2015-09-08
Daarom zijn die legale diensten dus een pain in the ass.quote:Op dinsdag 8 september 2015 12:38 schreef Solique het volgende:
[..]
Was juist bezig de serie deze week opnieuw af te ronden
quote:Op dinsdag 8 september 2015 13:27 schreef Odaiba het volgende:
[ afbeelding ]
Empresses in the Palace
Nieuwe op Netflix. Benieuwd of dit wat is. Ik moedig meer aziatische series zeker aan!
Edit: Ow, laat maar zitten, die lijers hebben er weer flink in zitten knippen en plakken. Nu 6 afleveringen van 90 minuten ipv 76 afleveringen van 45 minuten...
quote:The drama was first aired in China in 2011 and broadcast on South Korea's CHINGTV.
The drama was split into three parts for its Japanese broadcast, was aired under the title Women Vying for Power in the Palace <宮廷の諍い女>. The name change was due to the hanzi and kanji characters for “zhen huan” (甄嬛), which are not frequently used in the Japanese language and are therefore unrecognizable to most Japanese viewers. However, some netizens complained that the new title was “too bare” and lacked the implicit appeal of the original.[1]
In April 2015, the series was added to US region of Netflix. It was edited down to six episodes, each with a ninety-minute duration. The original audio was kept intact with the addition of closed captions in English.
https://en.wikipedia.org/wiki/Empresses_in_the_Palace
Origineel is via viki.tv te kijken.quote:Op dinsdag 8 september 2015 13:27 schreef Odaiba het volgende:
[ afbeelding ]
Empresses in the Palace
Nieuwe op Netflix. Benieuwd of dit wat is. Ik moedig meer aziatische series zeker aan!
Edit: Ow, laat maar zitten, die lijers hebben er weer flink in zitten knippen en plakken. Nu 6 afleveringen van 90 minuten ipv 76 afleveringen van 45 minuten...
Ok.quote:Op dinsdag 8 september 2015 14:25 schreef jpg97 het volgende:
Ik ga netflop opzeggen denk ik.
Wat een bagger zeg.
Ik heb die originele versie ook gevolgdquote:Op dinsdag 8 september 2015 14:16 schreef Chewie het volgende:
[..]
Origineel is via vicky.tv te kijken.
Maar de geknipte versie valt mijn vriendin (Taiwanese) ook niet tegen na 2 afleveringen gekeken te hebben. Bij Netflix noemen ze het wel seizoen 1 dus wie weet valt het met het knippen wel mee.
Vroeger kocht ik alles wat ik ook maar een beeeeetje leuk vond, zodat ik het altijd nog eens terug kon kijken. En zo wil ik altijd nog eens Buffy the Vampire Slayer (wat ik overigens niet een beetje maar echt ONTZETTEND leuk vond) terug kijken. Maar er is zoveel nieuw spul wat ik nog wil zien, dat ik er soms echt een beetje benauwd van wordt. Overdag werk ik en 's avonds heb ik ook zo m'n dingen... Hoe krijg ik het allemaal bekeken?quote:Op maandag 7 september 2015 21:12 schreef Nickske1912 het volgende:
Lost en Fringe is wel echt een gemis. Wel allebei gezien, maar toch. Seven moet ik nog wel zien.
http://www.radiotimes.com(...)ecome-a-netflix-showquote:Charlie Brooker's dystopian drama series Black Mirror has been snapped up by Netflix, RadioTimes.com understands.
The streaming giant is understood to have agreed terms with Brooker and his independent production company House of Tomorrow to make "multiple episodes” of the dystopian drama, according to sources involved in the negotiations.
Netflix has already shown episodes of the drama, which first aired on Channel 4, in the US. The series has proved a word-of-mouth hit since launching in December, with some fans even holding Black Mirror viewing parties.
...
So far, Channel 4 has aired two series and a Christmas special of the show and is likely to be keen to acquire future episodes of the drama and be the first UK broadcaster to air them.
Gisteren nog een aflvering gekeken. Met die fietsen en talentenjacht. Was vaag maar welquote:Op dinsdag 8 september 2015 15:19 schreef PBateman1978 het volgende:
Netflix heeft de rechten van Black Mirror gekocht en gaat nieuwe afleveringen produceren.
[..]
http://www.radiotimes.com(...)ecome-a-netflix-show
Jeuj!quote:Op dinsdag 8 september 2015 15:19 schreef PBateman1978 het volgende:
Netflix heeft de rechten van Black Mirror gekocht en gaat nieuwe afleveringen produceren.
http://www.radiotimes.com(...)ecome-a-netflix-show
Van deze is de enige waarop ik zit te wachten Collateral. American Beauty is natuurlijk ook top, maar al gezien.quote:Op dinsdag 8 september 2015 14:17 schreef Aether het volgende:
Nashville, House en meer in september op Netflix
Na regen komt zonneschijn en dat blijkt ook nu weer het geval. Nadat het bericht over de 163 titels die verwijderd worden door Netflix nogal vervelend nieuws was, kunnen we nu ook een inkijkje geven in wat de maand september ons qua nieuw aanbod gaat brengen. Netflix heeft ons zojuist een lijst met titels doorgestuurd die we deze maand zeker in het aanbod mogen verwachten. Zo zien we in september nieuwe afleveringen van House, M.D., Once Upon a Time en Nashville.
We willen benadrukken dat de titels die in dit artikel staan slechts een greep is uit het aanbod dat komen gaat. Netflix geeft nooit alle nieuwe titels weg, dus we kunnen nog veel meer verwachten deze maand. Morgen, 9 september, wordt dan ook het nodige vuurwerk verwacht en in ieder geval zullen dan op Netflix verschijnen: House, M.D. (seizoen 5 tot en met 8), The Chronicles of Narnia: The Voyage of the Dawn Treader en keert ook Frozen weer terug op Netflix, nadat deze populaire film onlangs verwijderd werd.
Dan maken we een klein sprongetje, naar zaterdag 12 september. Dan wordt namelijk Swan Princess: A Royal Family Tale aan het aanbod toegevoegd. Op woensdag 16 september worden Austenland en Good Luck Chuck gepubliceerd. Op 18 september is het vervolgens weer tijd voor een Netflix Original. In de documentaire Keith Richards: Under the Influence wordt een inkijkje gegeven in het leven van The Rolling Stone.
Ook in het laatste deel van september wordt het een drukke tijd. Op 21 september voegt Netflix The Lizzie McGuire Movie toe, op 22 september volgen Kung Fu Killer en Smosh: The Movie. Laatstgenoemde titel is een film van twee YouTube-sterren, waarmee Netflix onlangs een samenwerking aan ging. Op woensdag 23 september begroeten we de volgende vier titels: Battle of the Year, Save the Last Dance, Dr. Seus’ The Cat in the Hat en Monsters vs. Aliens.
Het toetje van de maand is misschien wel weer het meest lekker. Vanaf 25 september gaat Nashville namelijk verder op Netflix met het vierde seizoen, dat is twee dagen na de uitzending van de eerste aflevering in de Verenigde Staten. Iedere vrijdag kunnen we een nieuwe aflevering van Nashville verwachten. Twee dagen later, op zondag 27 september, kunnen de fans van Once Upon a Time hun hart ophalen. Seizoen 4 komt dan beschikbaar op Netflix. Behalve Once Upon a Time verschijnen op de 27e ook Stolen en Seven Psychopaths op Netflix.
Op 29 september plukken we ook de vruchten van de lancering van Netflix in Japan. Uiteraard is het aanbod daar afgestemd op de Japanse bevolking en mede daardoor kunnen wij straks naar 47 Ronin kijken. Op de laatste dag van de maand, op 30 september, geeft Netflix nog een keer een flinke dot gas met minimaal vier nieuwe films: Escape From Alcatraz, Collateral, American Beauty, en Beyond Borders.
Weinig soeps. Word er in ieder geval niet heel warm van.quote:Op dinsdag 8 september 2015 14:17 schreef Aether het volgende:
Nashville, House en meer in september op Netflix
Na regen komt zonneschijn en dat blijkt ook nu weer het geval. Nadat het bericht over de 163 titels die verwijderd worden door Netflix nogal vervelend nieuws was, kunnen we nu ook een inkijkje geven in wat de maand september ons qua nieuw aanbod gaat brengen. Netflix heeft ons zojuist een lijst met titels doorgestuurd die we deze maand zeker in het aanbod mogen verwachten. Zo zien we in september nieuwe afleveringen van House, M.D., Once Upon a Time en Nashville.
We willen benadrukken dat de titels die in dit artikel staan slechts een greep is uit het aanbod dat komen gaat. Netflix geeft nooit alle nieuwe titels weg, dus we kunnen nog veel meer verwachten deze maand. Morgen, 9 september, wordt dan ook het nodige vuurwerk verwacht en in ieder geval zullen dan op Netflix verschijnen: House, M.D. (seizoen 5 tot en met 8), The Chronicles of Narnia: The Voyage of the Dawn Treader en keert ook Frozen weer terug op Netflix, nadat deze populaire film onlangs verwijderd werd.
Dan maken we een klein sprongetje, naar zaterdag 12 september. Dan wordt namelijk Swan Princess: A Royal Family Tale aan het aanbod toegevoegd. Op woensdag 16 september worden Austenland en Good Luck Chuck gepubliceerd. Op 18 september is het vervolgens weer tijd voor een Netflix Original. In de documentaire Keith Richards: Under the Influence wordt een inkijkje gegeven in het leven van The Rolling Stone.
Ook in het laatste deel van september wordt het een drukke tijd. Op 21 september voegt Netflix The Lizzie McGuire Movie toe, op 22 september volgen Kung Fu Killer en Smosh: The Movie. Laatstgenoemde titel is een film van twee YouTube-sterren, waarmee Netflix onlangs een samenwerking aan ging. Op woensdag 23 september begroeten we de volgende vier titels: Battle of the Year, Save the Last Dance, Dr. Seus’ The Cat in the Hat en Monsters vs. Aliens.
Het toetje van de maand is misschien wel weer het meest lekker. Vanaf 25 september gaat Nashville namelijk verder op Netflix met het vierde seizoen, dat is twee dagen na de uitzending van de eerste aflevering in de Verenigde Staten. Iedere vrijdag kunnen we een nieuwe aflevering van Nashville verwachten. Twee dagen later, op zondag 27 september, kunnen de fans van Once Upon a Time hun hart ophalen. Seizoen 4 komt dan beschikbaar op Netflix. Behalve Once Upon a Time verschijnen op de 27e ook Stolen en Seven Psychopaths op Netflix.
Op 29 september plukken we ook de vruchten van de lancering van Netflix in Japan. Uiteraard is het aanbod daar afgestemd op de Japanse bevolking en mede daardoor kunnen wij straks naar 47 Ronin kijken. Op de laatste dag van de maand, op 30 september, geeft Netflix nog een keer een flinke dot gas met minimaal vier nieuwe films: Escape From Alcatraz, Collateral, American Beauty, en Beyond Borders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |