abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155852968
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 22:13 schreef nintjedeboz het volgende:
Kan je niet gewoon een datings site of app proberen, ik weet niet of dat al gezegd is maar als je een vriendin zou willen dan moet je daar wel op zoek naar gaan, het komt echt niet zomaar aanwaaien zoals sommige beweren.
Tinder en dergelijke werkt niet. Meiden zitten er alleen op voor likes.
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
pi_155853078
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2015 22:22 schreef PausNicolaas het volgende:

[..]

Op Tinder misschien wel maar op een datingsite lijkt het me dat je daar wel zit omdat je iemand wilt leren kennen.. zijn Nederlandse meiden dan echt zo moeilijk? ...
"Because we’re FRIENDS! There is no need for another reason" - Bon Kurei (Bon Clay)
pi_155853695
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2015 22:22 schreef PausNicolaas het volgende:

[..]

Na 50 likes is die lol er ook wel van af hoor.
pi_155853899
Waar ben je eigenlijk naar op zoek? Wil je gewoon een paar leuke dates, wil je gewoon de sex of wil je echt een partner vinden waar je mee wilt samenwonen en eventueel later ook kinderen mee wilt krijgen?
"Because we’re FRIENDS! There is no need for another reason" - Bon Kurei (Bon Clay)
pi_155856694
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 22:39 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Na 50 likes is die lol er ook wel van af hoor.
Haha ja klopt maar dan gaan zij gewoon weg van de app.
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
  zondag 6 september 2015 @ 00:25:48 #81
431144 Teydelyk
Bad, for the greater good
pi_155856836
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2015 22:04 schreef PausNicolaas het volgende:
Tijdens uitgaan ontmoet je niet per definitie meiden hoor. Het gehalte jongens is meestal veel hoger in de grote clubs, en de meeste jongens (en meiden) hebben toch geen ballen om wat uit te halen met de ander.

Althans, mijn ervaring als ik met vrienden op stap ben ;)
verschilt per stad en per avond. Vrijdag/zaterdag = sausagefest.
Shake with your right hand but hold a rock in the left.
pi_155857367
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 22:44 schreef nintjedeboz het volgende:
Waar ben je eigenlijk naar op zoek? Wil je gewoon een paar leuke dates, wil je gewoon de sex of wil je echt een partner vinden waar je mee wilt samenwonen en eventueel later ook kinderen mee wilt krijgen?
Uit eerdere berichten in andere topics bleek dat hij een carričre tijger zoekt die niet wilt trouwen en geen kinderen wilt krijgen.
pi_155859568
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 00:47 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Uit eerdere berichten in andere topics bleek dat hij een carričre tijger zoekt die niet wilt trouwen en geen kinderen wilt krijgen.
Dat is nogal een pakket inderdaad.

Mijn bedoeling was trouwens geenszins dat TS naar de genoemde locaties zou gaan om te scoren, maar dat hij eens met een andere bril naar de vrouwen op die locaties kijkt en bedenkt of er iemand tussen zit met wie hij het kan vinden.

Qua internet: is Paiq nog wat? Eerst kletsen obv profielmatch, dan een foto.
pi_155859692
Gast, kijk hoe pessimistisch je over alles bent. Ga gewoon even jezelf een baas voelen en spreek gewoon zo'n meisje aan. En het smoesje dat je druk met school bezig bent en je daarom niet wordt gemogen is ook bullshit. Plus daar komt nog bij dat je HBO doet dus zo druk ben je daar ook weer niet mee bezig.
pi_155860089
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2015 22:04 schreef PausNicolaas het volgende:
Tijdens uitgaan ontmoet je niet per definitie meiden hoor. Het gehalte jongens is meestal veel hoger in de grote clubs, en de meeste jongens (en meiden) hebben toch geen ballen om wat uit te halen met de ander.

Althans, mijn ervaring als ik met vrienden op stap ben ;)
Mwah, hij zit in Nijmegen. Daar kom je zeker meer vrouwen dan mannen tegen op stap (doordeweeks that is).
  zondag 6 september 2015 @ 10:08:36 #86
405562 Erno-BE
Make the U.S.S.R. Great Again!
pi_155860367
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2015 09:42 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Mwah, hij zit in Nijmegen. Daar kom je zeker meer vrouwen dan mannen tegen op stap (doordeweeks that is).
Ben nooit uitgeweest in Nijmegen en ik ga voor 2017 ook niet uit in Nijmegen
Rossíya, Rossíya -
V étom slóve ogón' i síla,
V étom slóve pobédy plámya!
Podnimáem Rossí známya!
pi_155860523
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2015 10:08 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Wat is dat nou weer voor een rare reden. Wat brengt zo'n zelf-opgelegde regel je?
pi_155884467
Hij zegt een vriendin te willen, maar ik vind hem nog te jong hiervoor. Hij vergelijkt zichzelf steeds met anderen, in dit geval zijn klasgenoten die wat aandacht kan krijgen van meiden. Het komt eerder over als competitiedrang en een gevoel van geen rechtvaardigheid dat hij zegt een vriendin te willen. Momenteel vindt hij niemand leuk en hij is niet verliefd. Wie en waarom zou je dan moeten willen?! Opzettelijk zoeken lijkt wel erg overdreven voor zijn leeftijd. Als je het zo graag wil, maak je jezelf bovendien extra kwetsbaar.

Zo speciaal is een vriendin/vriend ook weer niet. Het is gewoon een hele goede vriend die veel tijd met je kan doorbrengen, extra dingen samen met je doet en al je lagen begrijpt.

Misschien kan hij in zijn vrije tijd wat (meer) geld te verdienen, zichzelf verder ontwikkelen en (meer) leren te ontspannen. Alles op z'n tijd.
pi_155885033
Je wil een saaie meid want je vind jezelf een saaie lul. Leg mij nou eens uit waarom een willekeurige meid een saaie lul zou willen?

Accepteer jezelf eerst eens zoals je bent, en kijk dan eens wat de punten zijn waarop een ander jou zou kunnen aanvullen en waarop jullie juist zouden moeten matchen. Ga naar buiten, iets doen. Een wandeltocht, een meeting, spellenmiddag in de kroeg (waar je heus ook je colaatje krijgt) of een jogasessie in het park voor mijn part. Oh, en groei een paar.
Klinkt makkelijk, is het niet. Ik kan het weten, ik had min of meer dezelfde hobbels te overwinnen. Het duurde tot bijna mijn 28e verjaardag, maar alles kwam goed. En nee, ze is zeker niet saai.

Bottomline line: als je niet bereid bent dingen te veranderen, verandert er ook niks.
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_155887614
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 10:48 schreef BredeBroeder het volgende:
Vond m'n ex op school, zat bij dr in de klas en was een zeer rustig meisje, totaal niet van het helemaal lam zuipen en trashy gedoe maar gewoon een meisje met zelfwaarde, meestal zijn het de ietwat verlegen meisjes, alleen dan niet de gene die er als hoertjes bijlopen..
Ex? Toch niet Brenda? :o
  maandag 7 september 2015 @ 01:25:18 #91
406136 Le_Professeur
Arsčne Charles Ernest Wenger.
pi_155887649
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 september 2015 12:38 schreef Angel-Joy het volgende:
Waarom wil je perse een saai meisje? Dat jij uitgaan niet leuk vindt is begrijpelijk, maar als zij het af en toe leuk vindt, maar tegelijkertijd wel serieus bezig is met school en het goed kan vinden met jou , zie ik geen probleem
hahaha
pi_155887686
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2015 01:25 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

hahaha
:')
  maandag 7 september 2015 @ 01:32:07 #93
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_155887736
Blijkbaar heb je geen hoge dunk van meisjes. Je wil een saaie, omdat ze zelf net zo saai zijn als jij, en daardoor de lat lager leggen? Goede basis voor een relatie.

Jij komt er wel. ^O^
Helemaal super.
pi_155889120
Snap wel wat je bedoeld hoor.
Ik voelde me ook nooit thuis in de clubs etc omdat daar de "popi boys" uithangen. Rokend, aan de sos, sportschooltypes etc maar die wel met chickies er vandoor gingen.

Als je dat zelf niet leuk vind ga je aan jezelf twijfelen of je niet saai bent. Maar laat dat lekker gaan. Die gasten hebben meestal ook niet de meest steady relaties en daar ben jij denk ik juist wel naar op zoek toch? Die zoektocht duurt gewoon wat langer en soms moet je er wat meer open voor staan.

Bij de supermarkt zitten zat meisjes achter de kassa die misschien ook nog op zoek zijn en niet van de losse levensstijl zijn. Lach eens naar ze en zeg eens hoi ipv af te rekenen en weg te lopen. Misschien komt er een gesprekje uit en zo verder. Om maar een voorbeeld te noemen. Cijfer jezelf niet weg maar sta er voor open. Komt vast goed!
Hard work never killed anybody, but why take a chance?
pi_155889157
ik denk niet dat een hoi volstaat om een volle kar boodschappen mee naar huis te mogen nemen :D
Ja doei.
pi_155889165
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 08:52 schreef motorbloempje het volgende:
ik denk niet dat een hoi volstaat om een volle kar boodschappen mee naar huis te mogen nemen :D
Misschien wel als ze je ECHT leuk vind ;)
pi_155889185
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2015 10:08 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Wat is dit voor iets raars?
pi_155889212
Ik vond dit juist raar.. ook omdat bij hobbies in z'n profiel Openbaar Vervoer staat.
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2015 10:44 schreef Erno-BE het volgende:
en verdiep me in allerlei soorten openbaar vervoer.
pi_155889243
Treinen en bussen spotten, dat soort ongein.
Ja doei.
pi_155889306
Ah.. net als vliegtuigen spotten? Wist niet dat dat ook voor het OV gebruikelijk was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')