Tinder en dergelijke werkt niet. Meiden zitten er alleen op voor likes.quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:13 schreef nintjedeboz het volgende:
Kan je niet gewoon een datings site of app proberen, ik weet niet of dat al gezegd is maar als je een vriendin zou willen dan moet je daar wel op zoek naar gaan, het komt echt niet zomaar aanwaaien zoals sommige beweren.
Op Tinder misschien wel maar op een datingsite lijkt het me dat je daar wel zit omdat je iemand wilt leren kennen.. zijn Nederlandse meiden dan echt zo moeilijk? ...quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:22 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Tinder en dergelijke werkt niet. Meiden zitten er alleen op voor likes.
Na 50 likes is die lol er ook wel van af hoor.quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:22 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Tinder en dergelijke werkt niet. Meiden zitten er alleen op voor likes.
Haha ja klopt maar dan gaan zij gewoon weg van de app.quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Na 50 likes is die lol er ook wel van af hoor.
verschilt per stad en per avond. Vrijdag/zaterdag = sausagefest.quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:04 schreef PausNicolaas het volgende:
Tijdens uitgaan ontmoet je niet per definitie meiden hoor. Het gehalte jongens is meestal veel hoger in de grote clubs, en de meeste jongens (en meiden) hebben toch geen ballen om wat uit te halen met de ander.
Althans, mijn ervaring als ik met vrienden op stap ben
Uit eerdere berichten in andere topics bleek dat hij een carričre tijger zoekt die niet wilt trouwen en geen kinderen wilt krijgen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:44 schreef nintjedeboz het volgende:
Waar ben je eigenlijk naar op zoek? Wil je gewoon een paar leuke dates, wil je gewoon de sex of wil je echt een partner vinden waar je mee wilt samenwonen en eventueel later ook kinderen mee wilt krijgen?
Dat is nogal een pakket inderdaad.quote:Op zondag 6 september 2015 00:47 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Uit eerdere berichten in andere topics bleek dat hij een carričre tijger zoekt die niet wilt trouwen en geen kinderen wilt krijgen.
Mwah, hij zit in Nijmegen. Daar kom je zeker meer vrouwen dan mannen tegen op stap (doordeweeks that is).quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:04 schreef PausNicolaas het volgende:
Tijdens uitgaan ontmoet je niet per definitie meiden hoor. Het gehalte jongens is meestal veel hoger in de grote clubs, en de meeste jongens (en meiden) hebben toch geen ballen om wat uit te halen met de ander.
Althans, mijn ervaring als ik met vrienden op stap ben
Ben nooit uitgeweest in Nijmegen en ik ga voor 2017 ook niet uit in Nijmegenquote:Op zondag 6 september 2015 09:42 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Mwah, hij zit in Nijmegen. Daar kom je zeker meer vrouwen dan mannen tegen op stap (doordeweeks that is).
Wat is dat nou weer voor een rare reden. Wat brengt zo'n zelf-opgelegde regel je?quote:Op zondag 6 september 2015 10:08 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ben nooit uitgeweest in Nijmegen en ik ga voor 2017 ook niet uit in Nijmegen
Ex? Toch niet Brenda?quote:Op zaterdag 5 september 2015 10:48 schreef BredeBroeder het volgende:
Vond m'n ex op school, zat bij dr in de klas en was een zeer rustig meisje, totaal niet van het helemaal lam zuipen en trashy gedoe maar gewoon een meisje met zelfwaarde, meestal zijn het de ietwat verlegen meisjes, alleen dan niet de gene die er als hoertjes bijlopen..
hahahaquote:Op zaterdag 5 september 2015 12:38 schreef Angel-Joy het volgende:
Waarom wil je perse een saai meisje? Dat jij uitgaan niet leuk vindt is begrijpelijk, maar als zij het af en toe leuk vindt, maar tegelijkertijd wel serieus bezig is met school en het goed kan vinden met jou , zie ik geen probleem
Misschien wel als ze je ECHT leuk vindquote:Op maandag 7 september 2015 08:52 schreef motorbloempje het volgende:
ik denk niet dat een hoi volstaat om een volle kar boodschappen mee naar huis te mogen nemen
Wat is dit voor iets raars?quote:Op zondag 6 september 2015 10:08 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ben nooit uitgeweest in Nijmegen en ik ga voor 2017 ook niet uit in Nijmegen
quote:Op zaterdag 5 september 2015 10:44 schreef Erno-BE het volgende:
en verdiep me in allerlei soorten openbaar vervoer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |