Dankjewelquote:
Het waren gewoon dikke vrouwen. En opeens hadden ze een mini-taille. Maar nog steeds dikke armen, heupen en benen. Het zag zo onnatuurlijk uitquote:Op zaterdag 5 september 2015 10:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Srry. Hiervoor ga ik mijn bed niet uit
Maar extreme heupen en een kleine taille wordt mode volgens mijJe ziet het steeds vaker.
Hahaquote:Op zaterdag 5 september 2015 10:18 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Wat een trauma's moet je dan opgelopen hebben
Adam en.....quote:
Zoals je het omschrijft klinkt het zelfs onmogelijk om van nature zo'n lichaam te hebben jaquote:Op zaterdag 5 september 2015 10:19 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Het waren gewoon dikke vrouwen. En opeens hadden ze een mini-taille. Maar nog steeds dikke armen, heupen en benen. Het zag zo onnatuurlijk uit
Nog nooit een Hollander meegemaakt die hem goed uitsprakquote:Op zaterdag 5 september 2015 10:21 schreef krioro het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou anders uitspreken?
Nee ik ben helemaal niet dik haha. Als ik het omschrijf krijgt men er denk ik geen goed beeld bijquote:
Zak, de anderen wisten dat nog nietquote:Op zaterdag 5 september 2015 10:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Mickey Hoogendijk????
Pics.quote:Op zaterdag 5 september 2015 10:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee ik ben helemaal niet dik haha. Als ik het omschrijf krijgt men er denk ik geen goed beeld bij
Google het dan ook niet. En het is geen Googledquote:Op zaterdag 5 september 2015 10:25 schreef niels0 het volgende:
[..]
Als je het Googled krijg je A'dam.
Evaquote:
Zocht op Eava en toen Adam ervoorgezet. Krijg ik Am*dam verdorie.quote:Op zaterdag 5 september 2015 10:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Google het dan ook niet. En het is geen Googled
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |