Zonder tieten had ze het nooit zo ver geschopt.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Met haar tetten is weinig mis anders
Alleen jammer dat ze verder geen kwaliteiten heeft.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Met haar tetten is weinig mis anders
Ja en morgen en overmorgen ook. Leer er maar mee leven. Of stuur een klacht naar de NPO.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:54 schreef Elfletterig het volgende:
En weer... om 23:54 uur hapert de stream.
quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:56 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Zonder tieten had ze het nooit zo ver geschopt.
Dit is dan ook weer volledig waarquote:Op vrijdag 4 september 2015 23:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze verder geen kwaliteiten heeft.
Ik vind haar vies. Goedkoop.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
[..]
Dit is dan ook weer volledig waar![]()
Gewoon lekkere tieten, laat gaan joh
Ze is ook gewoon een inhoudsloze kwaliteitsloze presentator/interviewer die zichzelf hier en daar een beetje omhooggezogen heeft, dat kan ik niet ontkennenquote:
Ik vind haar gruwelijk geil. Is het 't terugkijken waard ? Kijk nu naar DWDD.quote:
Super geil.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:59 schreef Tagliano het volgende:
hier en daar een beetje omhooggezogen heeft
Goedkoop is ze niet, ze was snel weg bij Bram toen het hem financieel niet langer voor de wind ging, Eva doet het alleen met miljonairs. Een dure tophoer, in het rijtje Yolanthe, Sylvie, Sabia.quote:
Totaal misplaatste vergelijking. Wat hebben die drie zelf gepresteerd ?quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:23 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Goedkoop is ze niet, ze was snel weg bij Bram toen het hem financieel niet langer voor de wind ging, Eva doet het alleen met miljonairs. Een dure tophoer, in het rijtje Yolanthe, Sylvie, Sabia.
Sylvie heeft shows gepresenteerd in Duitsland en Yolanthe heeft de palingsound weer helemaal op de kaart gezet. Sabia weet ik niet.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Totaal misplaatste vergelijking. Wat hebben die drie zelf gepresteerd ?
quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:46 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Sylvie heeft shows gepresenteerd in Duitsland en Yolanthe heeft de palingsound weer helemaal op de kaart gezet. Sabia weet ik niet.
Dit is eigenlijk gewoon uitbuiting van verstandelijk beperkte mensen. Pauw is een nare man.quote:
Het is trouwens Quinsy Gario. Ik weet dat Quinsy de debielenspelling van Quincy is, dat sowieso al een paupernaam is. Maar het is wel slordig van de Pauw-redactie om de naam van je gast fout te spellen.quote:Op maandag 7 september 2015 13:39 schreef Zipportal het volgende:
Vier jaar strijd tegen Zwarte PietGouden Pieten in de Bijenkorf, Nickelodeon brengt een serie zonder zwarte maar met ongeschminkte Pieten en in steeds meer steden lopen dit jaar gekleurde Pieten rond. Slechts enkele nieuwtjes van de laatste weken en steeds gaat het over Zwarte Piet. Belangrijkste aanstichter hiervan is Quincy Gario. Vier jaar geleden begon hij zijn strijd, omdat hij vindt dat Zwarte Piet voor racisme staat. Het leverde hem talloze bedreigingen op en nog steeds heeft hij het met velen aan de stok. Vanavond is Gario te gast bij Pauw en vertelt hij hoe het nu met hem gaat. Is zijn doel bereik
quote:Op maandag 7 september 2015 22:44 schreef Elfletterig het volgende:
Nee hè..... niet wéér een podium voor die drammerige beroepsklager met z'n "performance" over Zwarte Piet. Verschrikkelijk, die vent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |