Ik zou dit graag als een understatement definiëren.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:29 schreef Van_Poppel het volgende:
Goede discussie. Dit heb ik toch wat bij Jinek gemist.
Nuance, inhoud, af en toe een andere invalshoek. Datis wel een tijdje terug inderdaadquote:Op vrijdag 4 september 2015 23:29 schreef Van_Poppel het volgende:
Alleen jammer van die debiele VVD'er. Ik hoorde hem nog roepen dat we geen onderscheid maken tussen economische migranten en echte vluchtelingen. Nooit van de IND gehoord blijkbaar. Snap ook niet dat de VVD zich door zon lulletje laat vertegenwoordigen.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:29 schreef Van_Poppel het volgende:
Misschien vindt de redactie van Pauw het wel mooi om het rechtse geluid zwak te laten vertegenwoordigen.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:30 schreef Confetti het volgende:
[..]
Alleen jammer van die debiele VVD'er. Ik hoorde hem nog roepen dat we geen onderscheid maken tussen economische migranten en echte vluchtelingen. Nooit van de IND gehoord blijkbaar. Snap ook niet dat de VVD zich door zon lulletje laat vertegenwoordigen.
Die journalist van de NOS though![]()
Hij zal er wel voor een hoger doel zitten...aandacht vragen voor deze ziekte en geld inzamelen voor onderzoek.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:35 schreef Confetti het volgende:
Moet dit filmpje nou? Lijkt me toch confronterend voor hem
Inderdaad, bijzondere man. Sterk.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:34 schreef Tagliano het volgende:
En gewoon je humor houden, knap hoor
Lijkt er wel op dat Pauw een paar vragen min of meer moet stellen jaquote:Op vrijdag 4 september 2015 23:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij zal er wel voor een hoger doel zitten...aandacht vragen voor deze ziekte en geld inzamelen voor onderzoek.
Of gewoon een misdaad plegen dus, niks mis meequote:Op vrijdag 4 september 2015 23:41 schreef Elfletterig het volgende:
Een (gratis?) concert in de gevangenis?
Ik moet geld betalen om concerten van dergelijke artiesten te bekijken.
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:41 schreef Elfletterig het volgende:
Een (gratis?) concert in de gevangenis?
Ik moet geld betalen om concerten van dergelijke artiesten te bekijken.
Iedere week een Bassiemomentje en ik kan het accepterenquote:Op vrijdag 4 september 2015 23:48 schreef alors het volgende:
Het is minder slecht dan Dolf, maar ook dit is geen topshow.
Bassie
Ik vind het vooral diep droevig dat er belastinggeld wordt uitgegeven aan dit soort zaken; amusement voor gevangenen.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik moest lachen.
Lekker voorspelbaar ook.
Volgende week de Baron uitnodigen en de show is compleet.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Iedere week een Bassiemomentje en ik kan het accepteren
Toffe vent is dat, die acteurquote:Op vrijdag 4 september 2015 23:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Volgende week de Baron uitnodigen en de show is compleet.
Anders vervelen ze zich kapot.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind het vooral diep droevig dat er belastinggeld wordt uitgegeven aan dit soort zaken; amusement voor gevangenen.
Zonder tieten had ze het nooit zo ver geschopt.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Met haar tetten is weinig mis anders
Alleen jammer dat ze verder geen kwaliteiten heeft.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Met haar tetten is weinig mis anders
Ja en morgen en overmorgen ook. Leer er maar mee leven. Of stuur een klacht naar de NPO.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:54 schreef Elfletterig het volgende:
En weer... om 23:54 uur hapert de stream.
quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:56 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Zonder tieten had ze het nooit zo ver geschopt.
Dit is dan ook weer volledig waarquote:Op vrijdag 4 september 2015 23:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze verder geen kwaliteiten heeft.
Ik vind haar vies. Goedkoop.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
[..]
Dit is dan ook weer volledig waar![]()
Gewoon lekkere tieten, laat gaan joh
Ze is ook gewoon een inhoudsloze kwaliteitsloze presentator/interviewer die zichzelf hier en daar een beetje omhooggezogen heeft, dat kan ik niet ontkennenquote:
Ik vind haar gruwelijk geil. Is het 't terugkijken waard ? Kijk nu naar DWDD.quote:
Super geil.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:59 schreef Tagliano het volgende:
hier en daar een beetje omhooggezogen heeft
Goedkoop is ze niet, ze was snel weg bij Bram toen het hem financieel niet langer voor de wind ging, Eva doet het alleen met miljonairs. Een dure tophoer, in het rijtje Yolanthe, Sylvie, Sabia.quote:
Totaal misplaatste vergelijking. Wat hebben die drie zelf gepresteerd ?quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:23 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Goedkoop is ze niet, ze was snel weg bij Bram toen het hem financieel niet langer voor de wind ging, Eva doet het alleen met miljonairs. Een dure tophoer, in het rijtje Yolanthe, Sylvie, Sabia.
Sylvie heeft shows gepresenteerd in Duitsland en Yolanthe heeft de palingsound weer helemaal op de kaart gezet. Sabia weet ik niet.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Totaal misplaatste vergelijking. Wat hebben die drie zelf gepresteerd ?
quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:46 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Sylvie heeft shows gepresenteerd in Duitsland en Yolanthe heeft de palingsound weer helemaal op de kaart gezet. Sabia weet ik niet.
Dit is eigenlijk gewoon uitbuiting van verstandelijk beperkte mensen. Pauw is een nare man.quote:
Het is trouwens Quinsy Gario. Ik weet dat Quinsy de debielenspelling van Quincy is, dat sowieso al een paupernaam is. Maar het is wel slordig van de Pauw-redactie om de naam van je gast fout te spellen.quote:Op maandag 7 september 2015 13:39 schreef Zipportal het volgende:
Vier jaar strijd tegen Zwarte PietGouden Pieten in de Bijenkorf, Nickelodeon brengt een serie zonder zwarte maar met ongeschminkte Pieten en in steeds meer steden lopen dit jaar gekleurde Pieten rond. Slechts enkele nieuwtjes van de laatste weken en steeds gaat het over Zwarte Piet. Belangrijkste aanstichter hiervan is Quincy Gario. Vier jaar geleden begon hij zijn strijd, omdat hij vindt dat Zwarte Piet voor racisme staat. Het leverde hem talloze bedreigingen op en nog steeds heeft hij het met velen aan de stok. Vanavond is Gario te gast bij Pauw en vertelt hij hoe het nu met hem gaat. Is zijn doel bereik
quote:Op maandag 7 september 2015 22:44 schreef Elfletterig het volgende:
Nee hč..... niet wéér een podium voor die drammerige beroepsklager met z'n "performance" over Zwarte Piet. Verschrikkelijk, die vent.
Dus wij kunnen een hoop leuke splitsquotes verwachten vanavond?quote:Op maandag 7 september 2015 22:44 schreef Elfletterig het volgende:
Nee hč..... niet wéér een podium voor die drammerige beroepsklager met z'n "performance" over Zwarte Piet. Verschrikkelijk, die vent.
Ja, speciaal voor jouw verjaardag.quote:Op maandag 7 september 2015 22:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dus wij kunnen een hoop leuke splitsquotes verwachten vanavond?
Nee, hoezo?quote:Op maandag 7 september 2015 22:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heb je hier al verteld dat je jarig bent, trouwens?
Van mij ook. Figuren als Quinsy Gario verzieken het klimaat in Nederland.quote:Op maandag 7 september 2015 22:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moraal van het verhaal : hij mag van mij dit land voorgoed verlaten
Humberto ook wat mij betreftquote:Op maandag 7 september 2015 22:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Van mij ook. Figuren als Quinsy Gario verzieken het klimaat in Nederland.
8-1quote:Op maandag 7 september 2015 23:00 schreef luxerobots het volgende:
Samenvatting Polen - Gibraltar op Ned 3.
Denk het niet.quote:Op maandag 7 september 2015 23:02 schreef luxerobots het volgende:
[..]
8-1
Dat had zelfs Nederland gewonnen.
Hij mag zielig doen omdat hij ellende over zich heen heeft gekregen.quote:Op maandag 7 september 2015 23:01 schreef Ronaldsen het volgende:
Pfff waarom krijgt die Gario steeds weer een podium
Omdat ie 2000 volgers op Twitter heeft.quote:Op maandag 7 september 2015 23:01 schreef Ronaldsen het volgende:
Pfff waarom krijgt die Gario steeds weer een podium
Heerlijk, die vrijheid van meningsuiting....quote:Op maandag 7 september 2015 22:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Van mij ook. Figuren als Quinsy Gario verzieken het klimaat in Nederland.
10 gulden.quote:Op maandag 7 september 2015 23:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Voor 25 gulden een kattenpoot en een hoefijzer van blik
AK 47 voor de wat extremere schepselsquote:Op maandag 7 september 2015 23:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zorgen ze wel dat het pakket halal is....
Wat heeft het een met het ander te maken?quote:Op maandag 7 september 2015 23:07 schreef Zipportal het volgende:
Op donderen met je inzamelen. Nederland heeft al voedselbanken voor eigen volk. Wat al triest genoeg is.
Pas op, het zijn ondankbare honden.quote:Op maandag 7 september 2015 23:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
AK 47 voor de wat extremere schepsels
We hebben al genoeg problemen.quote:Op maandag 7 september 2015 23:07 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Wat heeft het een met het ander te maken?
Maar dat zijn ook vluchtelingenquote:Op maandag 7 september 2015 23:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Pas op, het zijn ondankbare honden.
Pang pangquote:Op maandag 7 september 2015 23:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar dat zijn ook vluchtelingen
Aldus Alexandertje P
Er is een solide beweging in Nederland die heel graag zo veel mogelijk vluchtelingen welkom wil heten.quote:Op maandag 7 september 2015 23:07 schreef Zipportal het volgende:
Op donderen met je inzamelen. Nederland heeft al voedselbanken voor eigen volk. Wat al triest genoeg is.
Dus? De wereld werkt niet zo dat wanneer je zegt dat er genoeg is, andere problemen zich niet aandienen. Die vluchtelingenstroom is op gang gekomen, dat is gewoon een gegeven en dus een probleem waar we mee zitten en mee moeten dealen.quote:
En de Amerikanen denken weer dat in Nederland iedereen aan de drugs zit.quote:Op maandag 7 september 2015 23:10 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Als je zo'n puber in een wal-mart zou vastgrijpen in de USA krijg je meteen 4 jaar met bubba in de cel voor aanranding en sta je geregistreerd als sex-offender voor de rest van je leven.
De witte zijn lekkerder.quote:Op maandag 7 september 2015 23:10 schreef Zipportal het volgende:
Chocoladeletters zijn ook racistisch zeker?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 september 2015 23:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er is een solide beweging in Nederland die heel graag zo veel mogelijk vluchtelingen welkom wil heten.
Nee, doet mij niets.quote:Op maandag 7 september 2015 23:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hier niet diep door geraakt worden.
quote:Op maandag 7 september 2015 23:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hier niet diep door geraakt worden.
Niet meer zonder overleg inzamelen. Titel is weer typisch telegraaf misleidendquote:Op maandag 7 september 2015 23:11 schreef Ronaldsen het volgende:
Het COA roept op om niet meer spontaan in te zamelen trouwens
http://www.telegraaf.nl/b(...)met_inzamelen__.html
quote:Op maandag 7 september 2015 23:12 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Quinsi Gario laat wel goed zien hoe ongeëvenaard de zwartwaarden op mijn Pioneer Kuro Plasma zijn.
"Welkom", inderdaad. Er zijn er inmiddels 4.000 in Europa. Je kunt wachten op meer aanslagen.quote:
Niks racistisch.quote:
Nederland verliest twee keer van IJsland, een land met slechts 317.000 inwoners. Dat is nog eens de helft van wat er in Amsterdam woont.quote:Op maandag 7 september 2015 23:13 schreef luxerobots het volgende:
Duitsland heeft ook 85 miljoen inwoners, een veel grotere vijver met talenten.
quote:Op maandag 7 september 2015 23:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
"Welkom", inderdaad. Er zijn er inmiddels 4.000 in Europa. Je kunt wachten op meer aanslagen.
Nou ja het punt is dat veel van die Syriërs niet geholpen worden met een doos stoffige rommel. Veel van die mensen komen ook uit relatief moderne steden (ondanks de oorlog)quote:Op maandag 7 september 2015 23:13 schreef alors het volgende:
[..]
Niet meer zonder overleg inzamelen. Titel is weer typisch telegraaf misleidend
Nu ben je een Islamofoob en stijf rechtsquote:Op maandag 7 september 2015 23:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
"Welkom", inderdaad. Er zijn er inmiddels 4.000 in Europa. Je kunt wachten op meer aanslagen.
Wat is de herkomst van dit filmpje?quote:
Met die exceptionele talenten in de aanval valt het ook wel mee. Depay heeft bijvoorbeeld nog alles te bewijzen bij Man. Utd.quote:Op maandag 7 september 2015 23:17 schreef luxerobots het volgende:
We hebben een paar exceptionele talenten in de aanval en voor de rest internationale middelmaat. Nederland kan het spel niet meer maken. In 2010 en 2014 speelden we niet voor niets zo defensief
Wat boeit Oranje ons nou ?quote:Op maandag 7 september 2015 23:18 schreef DrDentz het volgende:
Waarom gaat het hier over Syriërs? We zijn bijna uitgeschakeld, de voetbalwereld staat in brand.
Robben is wereldtop, Sneijder en Van Persie zitten daar weer onder.quote:Op maandag 7 september 2015 23:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met die exceptionele talenten in de aanval valt het ook wel mee. Depay heeft bijvoorbeeld nog alles te bewijzen bij Man. Utd.
Welke dan ? Ik heb er na Robben en v. Persie nog weinig kunnen ontdekken.quote:Op maandag 7 september 2015 23:17 schreef luxerobots het volgende:
We hebben een paar exceptionele talenten in de aanval en voor de rest internationale middelmaat. Nederland kan het spel niet meer maken. In 2010 en 2014 speelden we niet voor niets zo defensief
Huntelaar.quote:Op maandag 7 september 2015 23:20 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Welke dan ? Ik heb er na Robben en v. Persie nog weinig kunnen ontdekken.
Aflopende zaak met deze mannen, daarna heb je heel weinig meer.quote:Op maandag 7 september 2015 23:20 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Robben is wereldtop, Sneijder en Van Persie zitten daar weer onder.
Dat zijn geen talenten, maar vedetten die op hun retour zijn. Het is geen toeval dat Sneijder en Van Persie nu in Turkije spelen.quote:Op maandag 7 september 2015 23:20 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Robben is wereldtop, Sneijder en Van Persie zitten daar weer onder.
Alleen Bergwijn. Misschien El Ghazi, als hij inderdaad voor Nederland kiest. Kishna is afwachten hoe hij zich ontwikkelt. Bergwijn lijkt op dit moment degene met het meeste potentieel, maar is op afstand de jongste.quote:Op maandag 7 september 2015 23:20 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Welke dan ? Ik heb er na Robben en v. Persie nog weinig kunnen ontdekken.
Co had 'm dan ook gelijk het elftal uitgeflikkerd, Koeman heeft 'm even teruggehaald maar hij bakte er weinig van.quote:Op maandag 7 september 2015 23:20 schreef PowerLoungen het volgende:
Hoe kreeg Lambiek het voorelkaar om te spelen voor Ajax ?
het Gooi wel voor de hockeymannen en vrouwen.quote:Op maandag 7 september 2015 23:21 schreef DrDentz het volgende:
Alsof heel Sterrenwijk Oranje kleurt voor een of andere Dafne Schippers.
Hij was belangrijk in de kleedkamer, heeft eigenlijk de carričre van Koeman bij Ajax tot een succes gemaakt.quote:Op maandag 7 september 2015 23:22 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Co had 'm dan ook gelijk het elftal uitgeflikkerd, Koeman heeft 'm even teruggehaald maar hij bakte er weinig van.
quote:Op maandag 7 september 2015 23:22 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Alleen Bergwijn. Misschien El Ghazi, als hij inderdaad voor Nederland kiest. Kishna is afwachten hoe hij zich ontwikkelt. Bergwijn lijkt op dit moment degene met het meeste potentieel, maar is op afstand de jongste.
''Zijn mentaliteit'' was toen nodig .quote:Op maandag 7 september 2015 23:22 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Co had 'm dan ook gelijk het elftal uitgeflikkerd, Koeman heeft 'm even teruggehaald maar hij bakte er weinig van.
quote:Op maandag 7 september 2015 23:24 schreef PowerLoungen het volgende:
Wanneer komt Quincy,s MH17 tweet?
quote:Op maandag 7 september 2015 23:24 schreef Van_Poppel het volgende:
Zijn nog vrij genuanceerde tweets.
quote:Op maandag 7 september 2015 23:24 schreef PowerLoungen het volgende:
Wanneer komt Quincy,s MH17 tweet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die tokkies zitten hier ook op FOK!, mods zijn te bang om ze aan te pakkenquote:Op maandag 7 september 2015 23:25 schreef Martinello het volgende:
De zolderkamerterroristen hebben weer flink van zich laten horen.
quote:Op maandag 7 september 2015 23:24 schreef Van_Poppel het volgende:
Zijn nog vrij genuanceerde tweets.
Pas maar op als je tegen Zwarte Piet bent, Danny houdt niet van zulke mensen.quote:Op maandag 7 september 2015 23:25 schreef Joezi het volgende:
[..]
Die tokkies zitten hier ook op FOK!, mods zijn te bang om ze aan te pakken
De VARA stookt dit vuurtje graag op. Sowieso zijn ze de eerste die Quinsy een podium hebben gegeven; herhaaldelijk zelfs. En de site JOOP heeft natuurlijk op volop geholpen.quote:Op maandag 7 september 2015 23:25 schreef luxerobots het volgende:
Maar de redactie van Pauw heeft dus gevraagd aan Quinsy om alle bedreigingen bij te houden.
Ja. Dappere man.quote:Op maandag 7 september 2015 23:26 schreef Joezi het volgende:
Geweldige persoonlijkheid die Gario, gewoon jezelf zijn kan dus ook.
Ja dat kan.quote:Op maandag 7 september 2015 23:31 schreef Fylax het volgende:
kan deze vent even niet van de tafel weggetrokken worden
boem boem boem Davidsquote:Op maandag 7 september 2015 23:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die hebben het buskruit uitgevonden.
Nee. Pauw gaat in dit item niet kritisch zijn richting Quinsy. Quinsy krijgt gewoon een podium om z'n gram te halen.quote:Op maandag 7 september 2015 23:31 schreef Pedroso het volgende:
Gaat 'kritische' Pauw'hem ook nog vragen over z'n tweet over een afgelaste herdenking van Kerwin Duinmeijer door de gemeente Amsterdam wat een leugen bleek te zijn ?
Stuur maar naar dat whatsapp nummerquote:Op maandag 7 september 2015 23:32 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom laten ze deze tweet niet zien?
She said no, Robin.quote:Op maandag 7 september 2015 23:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bogarde mag ik oversteken nee of nee ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |