SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O kijk, ze heeft wel opgelet bij de pousse!quote:Op zondag 6 september 2015 21:22 schreef Stormqueen het volgende:
Oh en na het filmpje van Razz mocht ze het ook zelf proberen, dat eten met een lepel.
(Het is een of ander smaakloos olvarit goedje, wij aten iets baby-ongeschikts. Dus het enthousiasme is wat matig)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SQ check dr pakje
[ Bericht 3% gewijzigd door ingee op 06-09-2015 23:48:25 ]
vragen of de vloeistof direct uit de koelkast komt of niet. Zoja, graag even warm maken in de hand. Dat is echt zo gebeurd. Scheelt een hoop.quote:Op maandag 7 september 2015 10:05 schreef Krisvc het volgende:
Ach kleine F.Hopelijk knap je snel op.
Ingee, ze is toch gewoon oud genoeg om met de pot mee te eten.Gelukkig had je buurvrouw wat!
MC, yay voor de zonder huils slapen. Dikkevoor je spoiler.
IMA, slaapboks! 23:00-6:30(toen alles onderpoepen tijdens het verschonen)-9:00.
Dit is dag 4 op rij. Als ze vanavond een beetje in haar hum is ga ik kijken of ik d'r een half uur eerder in bed krijg. Verwacht er alleen niet te veel van, want we gaan zo naar het CB en ze krijgt d'r eerste prikjes. Wat was het ook alweer, meteen een koude washand erop en thuis een paaseimolletje?
Ben benieuwd wat ze nu weegt.
Beentje masseren en paaseimolletje alleen als nodigquote:Op maandag 7 september 2015 10:05 schreef Krisvc het volgende:
Ach kleine F.Hopelijk knap je snel op.
Ingee, ze is toch gewoon oud genoeg om met de pot mee te eten.Gelukkig had je buurvrouw wat!
MC, yay voor de zonder huils slapen. Dikkevoor je spoiler.
IMA, slaapboks! 23:00-6:30(toen alles onderpoepen tijdens het verschonen)-9:00.
Dit is dag 4 op rij. Als ze vanavond een beetje in haar hum is ga ik kijken of ik d'r een half uur eerder in bed krijg. Verwacht er alleen niet te veel van, want we gaan zo naar het CB en ze krijgt d'r eerste prikjes. Wat was het ook alweer, meteen een koude washand erop en thuis een paaseimolletje?
Ben benieuwd wat ze nu weegt.
Nou nou.. ijskonijn..quote:Op maandag 7 september 2015 10:11 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Beentje masseren en paaseimolletje alleen als nodigen verder proberen zelf zo rustig mogelijk te blijven, onrust voelen die kleintjes aan.
maar ik schijn nogal een ijskonijn te zijn wat prikken betreft volgens mijn omgeving...
quote:Op dinsdag 2 december 2014 15:28 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
mijn baby heeft voor t eerst gekrijst bij de prikken....toen wilde ik dat mens slaan...
maar spekkie groeit goed!
7286 gram en 65 cm.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./shoot, wel erg groot. Dan maar even in spoiler
ik heb mijn baby uitgelachen bij de eerste prikjesquote:Op maandag 7 september 2015 10:55 schreef Mariposas het volgende:
Haha, dat krijg je als he dingen op internet/fok zet.![]()
Wij mogen over 2,5 week. Ben benieuwd. De hielprik deed mij en L niets, L was lekker aan de borst en ik keek niet naar de prik.
quote:Op maandag 7 september 2015 10:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb mijn baby uitgelachen bij de eerste prikjes
Mauw kan echt ZO hysterisch in paniek raken als ze iets niet leuk vindt. Dan stopt ze met ademen, wordt ze bordeauxrood en lijkt het alsof je naar een verkleurende still zit te kijken van een baby met open mond![]()
Mijn moeder was er ook bij en die vond het wel heel zielig gelukkig
quote:Op maandag 7 september 2015 10:54 schreef Tante_Soesa het volgende:
SQ, wat had je eerder moeten doen? Losgaan? Te diep in het glaasje kijken? Of die vakantie opnemen. Sterkte vandaag
(en dat filmpje
, ik vind Mauwtje zó leuk!)
Succes met de prikjes Kris, pcm zou ik alleen geven als ze er ziek van wordt/koorts krijgt.
Skittles, jij neemt gewoon ff de sherlock functie over
Soezeltje heeft vannacht eindelijk weer 'ns doorgeslapen. Wel had ze om 6 uur al reuzedorst om vervolgens weer in slaap te donderen. Toen ik haar om 7 uur wakker kwam maken (ze moest naar het KDV!) was ze echt niet wakker te krijgen. We hebben dit weekend haar eerste schoentjes besteld
!
Tip: als je van [img] maakt [img=400] dan wordt het plaatje meteen kleiner.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./shoot, wel erg groot. Dan maar even in spoiler
Oh ja, wij moeten ook wel eens lachen om de krampjes van L, dan wordt ie ook ineens helemaal rood en doet gillerig als een meisje. Of als een geitje. En dan doen we hem na.quote:Op maandag 7 september 2015 10:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb mijn baby uitgelachen bij de eerste prikjes
Mauw kan echt ZO hysterisch in paniek raken als ze iets niet leuk vindt. Dan stopt ze met ademen, wordt ze bordeauxrood en lijkt het alsof je naar een verkleurende still zit te kijken van een baby met open mond![]()
Mijn moeder was er ook bij en die vond het wel heel zielig gelukkig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |