quote:Op zondag 6 september 2015 17:12 schreef Skittles het volgende:
Lou loopt nu met 1 hand los, de ander houd ik vast. Of ze loopt met de ikea kinderstoel door de kamer![]()
Ze is nu meer bezig met taal. Naar alles wijzen waarna wij benoemen wat het is, klanken nazeggen, woorden vormen en trots zijn dat ze naar de kat wijst als ik vraag waar de kat is![]()
En stapelen. Alles. Moet stapelen.
Filmpje![]()
Als je je geluid er bij aanzet geeft Lou ook uitleg en commentaar erbij.
ik probeer te begrijpen wat ik lees, ik voel me zo'n ontzettende noobquote:Op zondag 6 september 2015 20:07 schreef Loj het volgende:
Ik heb day and night voor peuter, die vindt hem helemaal fantastisch Hilmoen Js trouwens ook, hij oefent druk met blokjes erop doen. (Voor andere moeders, echt een aanrader!) Ik heb bunny boo en trucky 3 erop staan. (En voor Sint voor m'n peuter camelot jr.
)
Dat is hier met een peuter niet anders hoor. Is voor mij ook abracadabra..quote:Op zondag 6 september 2015 20:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik probeer te begrijpen wat ik lees, ik voel me zo'n ontzettende noob
Ziet er leuk uit!quote:Op zondag 6 september 2015 20:14 schreef Loj het volgende:
Googelen naar smartgames.
Zijn denkspelletjes (nee geen apps)
En Hilmo snapte mij vast welhet ging om cadeautjes voor op het verlanglijstje
Nou, dan loopt Mauw wel achter hoorquote:Op zondag 6 september 2015 20:27 schreef Stormqueen het volgende:
Kunnen jullie kinderen dat dan al? Mauw kan met een beetje geluk twee bakjes tegen elkaar meppen
Mijn theequote:Op zondag 6 september 2015 20:31 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Nou, dan loopt Mauw wel achter hoor. A. kan de ringen van dat FisherPrice ringen ding eromheen doen. Soms. Als ik haar hand stuur en die staaf recht houd. En als het niet lukt dan is gooien met de ringen en gaan krijsen ook tof. Verder kan ze de blokjes in de vormenstoof drukken als ik ze boven het goede gat houd
. En ze kan wel VIER houten blokjes tegelijk vasthouden. Eén in elke hand en twee in haar mond
. Ze kan ook héél goed de krant verscheuren en opeten. En met houten blokjes muziek maken door er deuken mee in de tafel/TV/keukenkastjes te slaan. Ohja, en vandaag heeft ze geleerd hoe ze de afstandsbediening in de radiator kan duwen. Het is ons nog niet gelukt om hem er ook weer uit te krijgen.
quote:Op zondag 6 september 2015 20:31 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Nou, dan loopt Mauw wel achter hoor. A. kan de ringen van dat FisherPrice ringen ding eromheen doen. Soms. Als ik haar hand stuur en die staaf recht houd. En als het niet lukt dan is gooien met de ringen en gaan krijsen ook tof. Verder kan ze de blokjes in de vormenstoof drukken als ik ze boven het goede gat houd
. En ze kan wel VIER houten blokjes tegelijk vasthouden. Eén in elke hand en twee in haar mond
. Ze kan ook héél goed de krant verscheuren en opeten. En met houten blokjes muziek maken door er deuken mee in de tafel/TV/keukenkastjes te slaan. Ohja, en vandaag heeft ze geleerd hoe ze de afstandsbediening in de radiator kan duwen. Het is ons nog niet gelukt om hem er ook weer uit te krijgen.
Als ze 16 is herhaalt zij dat laatste zinnetje vastquote:Op zondag 6 september 2015 20:37 schreef Skittles het volgende:
Vormenstoof. Ze kan er wel blokjes in leggen. Nu nog het goede gat
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 september 2015 20:39 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Als ze 16 is herhaalt zij dat laatste zinnetje vast
Mijn lief was laatst oprecht beledigd dat ze één van zijn oude Donald Ducks had opgegeten. Alsof dat kind het verschil snapt tussen de Volkskrant en de Duckiesquote:Op zondag 6 september 2015 20:39 schreef ingee het volgende:
A loopt vet voor!
De mijnes heeft het krant eten vandaag ook ontdekt. Maar dan de ongelezen Autoweek van M
Kwestie van smaak. Ze heeft 'tquote:Op zondag 6 september 2015 20:40 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Mijn lief was laatst oprecht beledigd dat ze één van zijn oude Donald Ducks had opgegeten. Alsof dat kind het verschil snapt tussen de Volkskrant en de Duckies. Kon ik weer gaan bemiddelen tussen paps en baby, zucht
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |