Bijnadreumesboks! Ze zat te smullen van nasi en gapte een stukje komkommer met sambal van mijn bord. Dus ik zat al klaar met een beker water. Geen kikquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:19 schreef kwakz0r het volgende:
Geen idee, zo te zien niet, want Brabants gaat over steppen, en Haags is Nèntje an zei (nijntje aan zee).
Mijn bijna dreumes zit heel dreumeslike een dikke griekse knoflookolijf weg te kanen zojuist
*Noteert*, dank!quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:29 schreef Skoap het volgende:
Water helpt niet he bij sambal. Melk/zuivel wel
Luc is ook echt al heel lang gek van pittig eten.
En als je dat niet hebt doet n hapje suiker de vlammen ook dovenquote:
Slaapbaby.quote:Op zaterdag 5 september 2015 15:46 schreef ingee het volgende:
[..]
Zoiets zoek je?
[ afbeelding ]
Of liever dit?
[ afbeelding ]
Slapen is haar levensdoel geloof ik.
Edit - en ja, die kleurencombinaties maak ik gewoon
Hier hebben we het tot in den treuren geprobeerd, maar Sjaak Wilde Geen Speen. Nu nog steeds niet, soms proberen we het nog. Alleen de rechterduim is goed genoeg.quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:10 schreef LuDann het volgende:
Iemand trouwens tips voor hoe ik mijn man kan overhalen dat we aan de speen moeten?Wolk mikt steeds vaker per ongeluk expres haar vuist duim eerst haar mond in en ik heb eigenlijk liever dat ze aan de speen gaat dan aan de duim.
Hij heeft de (nogal utopische) opvatting dat geen duim en geen speen het beste is, maar dat zie ik niet gebeuren tenzij we Wolk's armpjes gaan vastbinden.
Onder 1 jaar geen honing, pinda's en toegevoegd zoutquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:58 schreef faptist het volgende:
Wat een leuke berichten allemaal
Fijn dat de baby's allemaal lekker slapen.
Hier slaapt ro al sinds 8 uur in haar wandelwagenbak op de eettafel bij opa en oma. Morgen is m'n vader jarig en dat is altijd zo gezellig.
Ben blij dat ik er de hele dag bij kan zijn.
Ik ben op zoek naar speelgoed voor ro. 5 maandjes nu. Tips?
En qua eten.. Is het een doodzonde als ze al mee eet of zijn er eigenlijk dingen die ze nog niet mag?
Wat bedoel je met eten en doodzonde? Juist goed toch?quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:58 schreef faptist het volgende:
Wat een leuke berichten allemaal
Fijn dat de baby's allemaal lekker slapen.
Hier slaapt ro al sinds 8 uur in haar wandelwagenbak op de eettafel bij opa en oma. Morgen is m'n vader jarig en dat is altijd zo gezellig.
Ben blij dat ik er de hele dag bij kan zijn.
Ik ben op zoek naar speelgoed voor ro. 5 maandjes nu. Tips?
En qua eten.. Is het een doodzonde als ze al mee eet of zijn er eigenlijk dingen die ze nog niet mag?
Oh echt geen pinda's? A krijgt al maanden pindakaas op brood zonder problemenquote:Op zondag 6 september 2015 00:06 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Onder 1 jaar geen honing, pinda's en toegevoegd zout
Onder zes maanden liever nog geen tarwe/brood geloof ik.
Als je heel voorzichtig bent kun je het schema van kleintjes erbij pakken. Dat komt neer op langer wachten met citrus, harige vruchten, koolsoorten etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |