quote:Op zaterdag 5 september 2015 12:21 schreef ingee het volgende:
Nijntje in ut Hoags was ook een hit hier. En we zijn niet eens Haags.
Geloof dat er ook wel een versie per streek is tegenwoordig.
Hier tot 6mnd.quote:Op zaterdag 5 september 2015 11:57 schreef MevrouwCactus het volgende:
Tot wanneer vinden baby's de boxmobile ongeveer leuk? Onze tweedehands Tiny Love begint het te begeven en ik weet niet of ik zin heb om er nog eentje te kopen.
quote:Op zaterdag 5 september 2015 14:18 schreef ingee het volgende:
Zeg, hoe lang duurt die fase van je 10cm optrekken aan de spijlen van de box, een arm er uit steken, je gezicht er tegenaan pletten en dan hard huilend zo blijven hangen tot je gered wordt?
Mooi, dan koop ik geen nieuwe meerquote:Op zaterdag 5 september 2015 14:36 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Hier tot 6mnd.
Toen was op de rug liggen echt niet meer leuk
Vandaag 10maanden![]()
![]()
En ik ben ziekEn moet werken vanavond dus lig op bed..zodat ik genoeg puf heb om voor mijn patiënten te zorgen
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mag ik voor 1 dag een kind wat niet huilt iedere keer als ik het in bed probeer te leggen trouwens? Dat zou echt heel tof zijn.
quote:Op zaterdag 5 september 2015 15:21 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Mooi, dan koop ik geen nieuwe meerDank je
![]()
En beterschap!!Kom maar halen hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mag ik voor 1 dag een kind wat niet huilt iedere keer als ik het in bed probeer te leggen trouwens? Dat zou echt heel tof zijn.
Heb je wel boxredduty.![]()
Oh doen we dan ruilen?quote:Op zaterdag 5 september 2015 15:25 schreef ingee het volgende:
[..]
Kom maar halen hoor!
Heb je wel boxredduty.
Zoiets zoek je?quote:Op zaterdag 5 september 2015 15:26 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Oh doen we dan ruilen?
Vrouw is nu met Sjaak bezig, die ligt weer in z'n matras te schreeuwen zo te horen.
haar levensdoel!quote:Op zaterdag 5 september 2015 15:46 schreef ingee het volgende:
[..]
Zoiets zoek je?
[ afbeelding ]
Of liever dit?
[ afbeelding ]
Slapen is haar levensdoel geloof ik.
Edit - en ja, die kleurencombinaties maak ik gewoon
Slapen in de maxi cosi is een hoax... In dat ledikantje trouwens ook, dat vertikte Sjaak ookquote:Op zaterdag 5 september 2015 15:46 schreef ingee het volgende:
[..]
Zoiets zoek je?
[ afbeelding ]
Of liever dit?
[ afbeelding ]
Bijnadreumesboks! Ze zat te smullen van nasi en gapte een stukje komkommer met sambal van mijn bord. Dus ik zat al klaar met een beker water. Geen kikquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:19 schreef kwakz0r het volgende:
Geen idee, zo te zien niet, want Brabants gaat over steppen, en Haags is Nèntje an zei (nijntje aan zee).
Mijn bijna dreumes zit heel dreumeslike een dikke griekse knoflookolijf weg te kanen zojuist
*Noteert*, dank!quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:29 schreef Skoap het volgende:
Water helpt niet he bij sambal. Melk/zuivel wel
Luc is ook echt al heel lang gek van pittig eten.
En als je dat niet hebt doet n hapje suiker de vlammen ook dovenquote:
Slaapbaby.quote:Op zaterdag 5 september 2015 15:46 schreef ingee het volgende:
[..]
Zoiets zoek je?
[ afbeelding ]
Of liever dit?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |