Dat doet mijn 10 maander ook nog nietquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:50 schreef ingee het volgende:
En ik riep nog wat over winterslaapzakken.
Wat voor geluiden maken de 5/6 maanders trouwens? R heeft een soort langgerekte kreungil die omhoog en omlaag gaat en harder en zachter als favoriet. Nog geen gebababa enzo.
Dit ja, leuke boekjes vindt ik erg tof. Of idd dingen waar een kind van een maand of 8-12 mee kan spelen, zoals blokjes, autootjes of kleine puzzeltjes enzo.quote:Op zaterdag 5 september 2015 09:40 schreef Mariposas het volgende:
Ik vind mooie prentenboeken de leukste cadeaus. En houten speelgoed. Waar ik echt een beetje gek van word, zijn al die knuffels. Super lief maar we hebben nu al 2 tassen vol ofzo.
Oh ... Ik wilde net je adres vragen, had nog zo'n leuk cadeau voor je...quote:Op zaterdag 5 september 2015 09:43 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Dit ja, leuke boekjes vindt ik erg tof. Of idd dingen waar een kind van een maand of 8-12 mee kan spelen, zoals blokjes, autootjes of kleine puzzeltjes enzo.
Knuffels hoeven echt niet, en kleertjes ook niet - we hebben er zoveel gehad, en de meeste totaal niet mijn smaak (ik HAAT roze!!! AAAARGGH![]()
![]()
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
quote:Op zaterdag 5 september 2015 09:49 schreef Mariposas het volgende:
Oh ... Ik wilde net je adres vragen, had nog zo'n leuk cadeau voor je...wahahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
we hebben ook zeker wel leuke kleertjes gehad, maar het blijft toch een gok als je de smaak van de ouders niet goed kent.Carpe diem, quam minimum credula postero.
quote:Op zaterdag 5 september 2015 09:49 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Oh ... Ik wilde net je adres vragen, had nog zo'n leuk cadeau voor je...Heb jij nou de outfit van R. van Inge afgepakt??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ik ben niet eens origineel dus.quote:Op zaterdag 5 september 2015 09:53 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Heb jij nou de outfit van R. van Inge afgepakt??
Ja dit!quote:Op zaterdag 5 september 2015 09:53 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Heb jij nou de outfit van R. van Inge afgepakt??
Dat vond ik ook leuk, als er iets fijns voor mij bij zat. Lekker douchespul enzo, en 1 vriendin kwam langs met sushiquote:Op zaterdag 5 september 2015 09:58 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Oh ik ben niet eens origineel dus.![]()
Wat ik trouwens ook nog vergat: heb ook Rituals gekregen (voor ons zelf), dat vond ik ook erg leuk!
+1quote:Op zaterdag 5 september 2015 09:40 schreef Mariposas het volgende:
Ik vind mooie prentenboeken de leukste cadeaus. En houten speelgoed. Waar ik echt een beetje gek van word, zijn al die knuffels. Super lief maar we hebben nu al 2 tassen vol ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |