quote:Op zaterdag 12 september 2015 18:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Liever een degelijke verdediging dan een sterk middenveld/aanval atm
Eerste ronde pas... tijd genoeg...quote:Op zaterdag 12 september 2015 22:11 schreef opperkleurder het volgende:
Had misschien beter een NEC defensie kunnen nemen en een Zwolle middenveld/aanval. El Ghazi heb ik niks aan gehad.
Ik wil weer mee doen voor de hoogste plaatsen.quote:Op zaterdag 12 september 2015 22:12 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Eerste ronde pas... tijd genoeg...
Ik herken maar 3 namen dus ik doe mee voor de troostprijsquote:Op zaterdag 12 september 2015 22:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik wil weer mee doen voor de hoogste plaatsen.
quote:Op zaterdag 12 september 2015 22:17 schreef Anoonumos het volgende:
Van de Streekkutspel, ragequit, doei
3 punten met Thern, Haller en Tannane nog te gaan. Feestje.quote:Cillessen 1
Fischer -5 ()
Lammers -2
Çiçek -
Stans 2
Foor 3
Van Hyfte 3
El Ghazi 1
Yes, u heeft gelijk. Aangepast.quote:Op zondag 13 september 2015 09:13 schreef IlDuce1981 het volgende:
Kan iemand zeggen waarom Arias maar voor 1 assist punten krijgt? Geeft er twee, Propper en Locadia. Verder redelijk begin, hopelijk vandaag nog wat doelpunten van Haller
Veel plezier weer allemaal dit voetbal jaar
Ramselaar 12quote:Op zaterdag 12 september 2015 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Begois 10
Van Hintum 9
Lam 9
Klaiber ?
Ritzmaier 3
V. Hyfte 3
Ramselaar ?
Bel Hassani ?
Tannane ?
Limbombe 3
E. Gyasi 3
40.
Dat NEC nooit gaat scoren buiten Foor en Limbombe snapt iedereen.quote:Op zaterdag 12 september 2015 22:12 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Eerste ronde pas... tijd genoeg...
55 puntjes volgens het overzicht.quote:Op zondag 13 september 2015 14:45 schreef MaGNeT het volgende:
Hopen dat Heracles nog wat goedmaakt voor m'n manager
update: afgezien van 2x geel toch nog wat puntjes![]()
![]()
1 2 3 4 | 3 keer gescoord 9 pts Winst = 3 pts Penal gescoord =2 Basisplaats = 2 |
Die drie keer gescoord mag je weglaten.quote:Op maandag 14 september 2015 10:17 schreef onlogisch het volgende:
Waarom maar 13 punten voor Luuk de Jong en geen 16?
[ code verwijderd ]
Ik begrijp er geen snars van.quote:Op maandag 14 september 2015 10:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die drie keer gescoord mag je weglaten.
Als het een penalty is, telt het niet als 'scoren = 3'.
Scoren = 3*2goals = 6quote:Op maandag 14 september 2015 10:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik begrijp er geen snars van.
Hoe is de puntopbouw van de Jong nu tot stand gekomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop