Stilte.quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Vertel eens in het kort waar Gandhi voor stond?
Lekker droogneuken, jeweetzquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:22 schreef Crip het volgende:
[..]
Hhhhh
iek moeslima
moeslima nooit seks kunnen hebben
ff mn fok imago onderhouden
Denk je echt dat ik hier op mijn vrijdag avond kom om een spreekbeurt te houden voor een mentally challenged FOK!kerquote:
Zonder geweld z'n zin krijgen.quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Vertel eens in het kort waar Gandhi voor stond?
Maar heb wel meer sex dan jou.quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:23 schreef Crip het volgende:
[..]
Denk je echt dat ik hier op mijn vrijdag avond kom om een spreekbeurt te houden voor een mentally challenged FOK!ker
bob?quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:23 schreef deadprez het volgende:
Mega-cannabisplantage opgedoekt in Spanje
rip
quote:
Matige respons.quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:23 schreef Crip het volgende:
[..]
Denk je echt dat ik hier op mijn vrijdag avond kom om een spreekbeurt te houden voor een mentally challenged FOK!ker
hoe zou het met hem zijnquote:
zo rol ik al mijn hele leven, niks mis meequote:Op vrijdag 4 september 2015 21:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Matige respons.
Het probleem met types zoals jij is dat ze de woorden 'links' en 'Gandhi' zien staan en dan denken "hey, dat is goed, daar ben ik voor." zonder dat ze precies weten wat het inhoud. Gewoon een opmerking maken als "wat leuk, ik ben bijna gelijk met Gandhi" zonder dat je je ooit in die man of in zijn gedachtegoed hebt verdiept.
Het is gewoon een farce.
jaquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik hoop oprecht beter
maar vrees t ergste
3,545/10 tl;dr niet interessantquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Matige respons.
Het probleem met types zoals jij is dat ze de woorden 'links' en 'Gandhi' zien staan en dan denken "hey, dat is goed, daar ben ik voor." zonder dat ze precies weten wat het inhoud. Gewoon een opmerking maken als "wat leuk, ik ben bijna gelijk met Gandhi" zonder dat je je ooit in die man of in zijn gedachtegoed hebt verdiept.
Het is gewoon een farce.
Ola broeder. Ik heb vakantie, vandaar mijn afwezige persoonlijkheid, is volgend week weer overquote:
Ramen?quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:25 schreef Crip het volgende:
[..]
Niet weten dat ik achter de ramen sta in mn vrije tijd
Werken met je donder gvd.... linkse hippiequote:Op vrijdag 4 september 2015 21:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ola broeder. Ik heb vakantie, vandaar mijn afwezige persoonlijkheid, is volgend week weer over
Ik begon bijna te denken dat je ons zat bent gewordenquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ola broeder. Ik heb vakantie, vandaar mijn afwezige persoonlijkheid, is volgend week weer over
quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Werken met je donder gvd.... linkse hippie
Sta alleen achter het station om extra tientjes te vangen voor als mn trein er nog niet is. Hork keep up plsquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Ramen?dacht dat je achter het station stond? Daar zijn heul geen ramen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |