''jij denk ik ook niet trouwens''quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb niks met Gandhi. Ik denk jij ook niet trouwens.
ik ookquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben links en gebruik muis gewoon met rechts
wow supermensquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben links en gebruik muis gewoon met rechts
in de huidige maatschappij wordt toch juist op je gekotst als je links bent en niet blij wordt van verdrinkende mensenquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ziehier het probleem van de huidige maatschappij.
Jij bent het enige probleemquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ziehier het probleem van de huidige maatschappij.
naziquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:18 schreef Crip het volgende:
[..]
''jij denk ik ook niet trouwens''
says?
Vertel eens in het kort waar Gandhi voor stond?quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:18 schreef Crip het volgende:
[..]
''jij denk ik ook niet trouwens''
says?
Haha. Ik ben linkshandig met schrijven en biljarten. De rest rechts. Kan dus muizen en schrijven tegelijkertijd.quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
linkshandigen die de muis ook met links gebruiken
Omg, zo moeilijk om een maagd te overtreffen. Dit is zeker de eerste keer dat je dit tegen iemand kon zeggen he?quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wel een mongooltje die meer seks heeft dan jij.
Je hond telt niet hequote:Op vrijdag 4 september 2015 21:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wel een mongooltje die meer seks heeft dan jij.
Kekke brilletjesquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Vertel eens in het kort waar Gandhi voor stond?
same herequote:Op vrijdag 4 september 2015 21:19 schreef niels0 het volgende:
[..]
Haha. Ik ben linkshandig met schrijven en biljarten. De rest rechts. Kan dus muizen en schrijven tegelijkertijd.
Nee dus. Kom maar eens op elk willekeurig onderwijsinstituut, educatie is een links bolwerk.quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
in de huidige maatschappij wordt toch juist op je gekotst als je links bent en niet blij wordt van verdrinkende mensen
hahahahquote:
oh daar heb ik geen ervaring meequote:Op vrijdag 4 september 2015 21:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee dus. Kom maar eens op elk willekeurig onderwijsinstituut, educatie is een links bolwerk.
quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh daar heb ik geen ervaring mee
hehe luekengarpquote:
Zal je ook je hele leven wel blijven.quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:19 schreef Crip het volgende:
[..]
Omg, zo moeilijk om een maagd te overtreffen. Dit is zeker de eerste keer dat je dit tegen iemand kon zeggen he?
Hhhhhquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:21 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
hehe luekengarp
[..]
Zal je ook je hele leven wel blijven.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |