SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• KNMI begrippen (nederlands)
• Extreem weer begrippen (nederlands)
• Johanns Meteo Uitleg (nederlands)
• Actueel aardbevingen - IJsland + wereld (nederlands/engels)
• Kanaalrat
• Polar Low
• Windschering
• CAPE + Liftedindex
• GFS & Europese weermodel
• Waar woont iedereen?
• Realtime onweermeldingen
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Ik ben zojuist kletsnat de zeedijk uitgekomen (hihi)quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:00 schreef caspervc het volgende:
Tering wat een buien hier in Amsterdam. T is echt aan / uit. Echt niveautje douche...
Waar blijft die gure, maar vooral droge herfstquote:Op vrijdag 4 september 2015 16:05 schreef Bienelientjee het volgende:
Ben de regen nu al zat, en herfst moet nog beginnen!
Moet je maar naar Nederland komen.quote:Op vrijdag 4 september 2015 17:54 schreef Dven het volgende:
Ben een beetje jaloershelemaal klaar met de zomer. Laat de herfst maar komen. 7 uur en nog steeds 35 graden
ik snak naar regen en lagere temperaturen
Staan de reservisten al paraat?quote:Op vrijdag 4 september 2015 17:26 schreef Nattekat het volgende:
Oude Rijn nog niet overgelopen. Met al die regen dat er verder stroomopwaarts nog in valt, zal het me niks verbazen als het spannend wordt.
Nouja, dat is een beetje te veel van het goede. Maar het is overdag in september gemiddeld 37 graden. Dat gaat er een beetje overquote:
Blaas dan een stuk van dat warme weer deze kant op.quote:Op vrijdag 4 september 2015 17:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Nouja, dat is een beetje te veel van het goede. Maar het is overdag in september gemiddeld 37 graden. Dat gaat er een beetje over
Als ik zo de lange termijn bekijk gaat het gebeurenquote:Op vrijdag 4 september 2015 17:57 schreef WEST het volgende:
[..]
Blaas dan een stuk van dat warme weer deze kant op.
Dochter was net op tijd thuis van de hockeyquote:Op vrijdag 4 september 2015 17:19 schreef Koelkastje het volgende:
Twente is bijna aan de beurt, kom maar op met die plensbuien!
Houtkachels juist gebruikt en landelijk gelegenquote:Op vrijdag 4 september 2015 18:08 schreef MaLo het volgende:
[..]
Dochter was net op tijd thuis van de hockey
Vanavond houtkachel voor het eerst weer aan
Straks even de door regen ploeteren en dan Oldenzaal Muzikaalquote:Op vrijdag 4 september 2015 18:08 schreef MaLo het volgende:
[..]
Dochter was net op tijd thuis van de hockey
Vanavond houtkachel voor het eerst weer aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |