Ja het rotated door alle elements die je class kan doen.. Maar het is nog altijd veel dmg increasequote:Op zondag 6 september 2015 18:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Maar doe je dan wel alle soorten damage? Convection heb ik namelijk op mijn andere wizard.
Ja ik krijg ze wel.. Alleen van de week 2 weggegeven en nu heb ik niets meerquote:Op maandag 7 september 2015 17:28 schreef Blistering het volgende:
1 gift gehad in 429 plevels. Mag wel ietsje meer zijn Blizzard.
ik heb hem inmiddelsquote:Op dinsdag 8 september 2015 10:06 schreef Abdus18 het volgende:
Gisteren door wat bekenden door 7 vaults heen, hele waste set bij elkaar. Vervolgens T7 gefarmed met iemand van de clan die ook een barb had, hij zocht al een hele tijd naar restraint. Zelfs nog een focus van hem gekregen. Vervolgens doe ik vanochtend een rift, dropt me een ancient restraint. Diablo is cruel at times :p
Hahahaquote:Op dinsdag 8 september 2015 10:09 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
ik heb hem inmiddels
ook al de hele WotW set bij elkaar, moet nog 1 item ervoor... dus kan weer doorzoeken naar restraint
Hammerdins. Maar je kan ook Joanna's Argument en dan een Furnace cuben.quote:Op dinsdag 8 september 2015 12:06 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
welke build gebruikt furnace dan als mainweapon?
Sunwuko ep monk voor griftsquote:Op dinsdag 8 september 2015 12:06 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
welke build gebruikt furnace dan als mainweapon?
Wat voor spec speel je dan? Dat je zo snel dood bent op t6/7quote:Op dinsdag 8 september 2015 11:56 schreef Blistering het volgende:
Hier op jacht naar.. tsja ik weet het zelf niet zo. Moet eigenlijk een Ancient Furnace maar GLHF.
Verder nog een strength Focus + Restraint.
En de rest van de set mag ook nog wel ancient. Sla door t6/t7 heen alsof er geen mobs staan, maar zodra ze mij weten te raken is het ook al snel GG
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Apple-2623/hero/66176783quote:Op dinsdag 8 september 2015 12:10 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Sunwuko ep monk voor grifts
[..]
Wat voor spec speel je dan? Dat je zo snel dood bent op t6/7
Ah crusader.. Die bestond ook nogquote:Op dinsdag 8 september 2015 12:15 schreef Blistering het volgende:
[..]
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Apple-2623/hero/66176783
Maarja gewoon te weinig toughness. Beetje een bijeengeraapt zootje.
quote:Op dinsdag 8 september 2015 12:16 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ah crusader.. Die bestond ook nog
Nope. Maar het boeit verder niet. Even 1 andere passive en ook t7 is een cake walk.quote:
Ah true, dat scheelt wel idd. Paar lootshare groups, wat grifts op main en shards uitgeven op barb enz.quote:Op dinsdag 8 september 2015 16:46 schreef Abdus18 het volgende:
mwah, level 70 boost is 3 rifts, en gearen is ook vrij snel (mits beetje geluk ofc), al helemaal als je meelift met een andere barb, en je kunt lootsharen
Ik kan wel even boosten ofzona het koken dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |